Demanen 59 anys de presó per a un home per agredir i maltractar la seua parella

 

Comença el judici contra un home acusat de violar, agredir i maltractar la seua parella sentimental a Castelló de la Plana.

La Fiscalia demana 59 anys de presó per a l’acusat per presumptament violar de manera continuada, agredir, lesionar i maltractar la seua parella sentimental, a qui va cremar els cabells i va introduir a la boca el canó d’una pistola amb una sola bala i va disparar.

Processat i víctima es van conéixer a la feina i van iniciar una relació sentimental on convivien en una casa abandonada a la ciutat de Castelló. Segons relata el Ministeri Públic, des de l’inici de la convivència, l’encausat va sotmetre la dona a actes de violència psíquica, física i sexual, amb insults, humiliacions, amenaces de mort i cops que tenien la intenció de sotmetre i controlar la víctima, determinat per la condició de dona.

Entre el novembre del 2019 i el gener del 2020, la va tancar a casa, amb les nines lligades i, quan no coincidien entorn de la feina, l’obligava a quedar-se tancada al cotxe durant el torn d’ell. El mes de gener del 2020, el processat la va amenaçar amb l’arma de foc, li va cremar les mans i el cuir cabellut, la va amenaçar amb armes blanques i li va recaragolar el nas fins a trencar-se-la.

La Fiscalia l’acusa de dos delictes d’agressió sexual, tres d’amenaces, dos delictes de coaccions i dos més de detenció il·legal, un delicte de lesions, un altre de tinença d’armes prohibides, i delicte de maltractament i un altre contra la integritat moral.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.