Demanen 59 anys de presó per a un home per agredir i maltractar la seua parella

 

Comença el judici contra un home acusat de violar, agredir i maltractar la seua parella sentimental a Castelló de la Plana.

La Fiscalia demana 59 anys de presó per a l’acusat per presumptament violar de manera continuada, agredir, lesionar i maltractar la seua parella sentimental, a qui va cremar els cabells i va introduir a la boca el canó d’una pistola amb una sola bala i va disparar.

Processat i víctima es van conéixer a la feina i van iniciar una relació sentimental on convivien en una casa abandonada a la ciutat de Castelló. Segons relata el Ministeri Públic, des de l’inici de la convivència, l’encausat va sotmetre la dona a actes de violència psíquica, física i sexual, amb insults, humiliacions, amenaces de mort i cops que tenien la intenció de sotmetre i controlar la víctima, determinat per la condició de dona.

Entre el novembre del 2019 i el gener del 2020, la va tancar a casa, amb les nines lligades i, quan no coincidien entorn de la feina, l’obligava a quedar-se tancada al cotxe durant el torn d’ell. El mes de gener del 2020, el processat la va amenaçar amb l’arma de foc, li va cremar les mans i el cuir cabellut, la va amenaçar amb armes blanques i li va recaragolar el nas fins a trencar-se-la.

La Fiscalia l’acusa de dos delictes d’agressió sexual, tres d’amenaces, dos delictes de coaccions i dos més de detenció il·legal, un delicte de lesions, un altre de tinença d’armes prohibides, i delicte de maltractament i un altre contra la integritat moral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.