10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Demanen 59 anys de presó per a un home per agredir i maltractar la seua parella

 

Comença el judici contra un home acusat de violar, agredir i maltractar la seua parella sentimental a Castelló de la Plana.

La Fiscalia demana 59 anys de presó per a l’acusat per presumptament violar de manera continuada, agredir, lesionar i maltractar la seua parella sentimental, a qui va cremar els cabells i va introduir a la boca el canó d’una pistola amb una sola bala i va disparar.

Processat i víctima es van conéixer a la feina i van iniciar una relació sentimental on convivien en una casa abandonada a la ciutat de Castelló. Segons relata el Ministeri Públic, des de l’inici de la convivència, l’encausat va sotmetre la dona a actes de violència psíquica, física i sexual, amb insults, humiliacions, amenaces de mort i cops que tenien la intenció de sotmetre i controlar la víctima, determinat per la condició de dona.

Entre el novembre del 2019 i el gener del 2020, la va tancar a casa, amb les nines lligades i, quan no coincidien entorn de la feina, l’obligava a quedar-se tancada al cotxe durant el torn d’ell. El mes de gener del 2020, el processat la va amenaçar amb l’arma de foc, li va cremar les mans i el cuir cabellut, la va amenaçar amb armes blanques i li va recaragolar el nas fins a trencar-se-la.

La Fiscalia l’acusa de dos delictes d’agressió sexual, tres d’amenaces, dos delictes de coaccions i dos més de detenció il·legal, un delicte de lesions, un altre de tinença d’armes prohibides, i delicte de maltractament i un altre contra la integritat moral.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.