14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Demanen 59 anys de presó per a un home per agredir i maltractar la seua parella

 

Comença el judici contra un home acusat de violar, agredir i maltractar la seua parella sentimental a Castelló de la Plana.

La Fiscalia demana 59 anys de presó per a l’acusat per presumptament violar de manera continuada, agredir, lesionar i maltractar la seua parella sentimental, a qui va cremar els cabells i va introduir a la boca el canó d’una pistola amb una sola bala i va disparar.

Processat i víctima es van conéixer a la feina i van iniciar una relació sentimental on convivien en una casa abandonada a la ciutat de Castelló. Segons relata el Ministeri Públic, des de l’inici de la convivència, l’encausat va sotmetre la dona a actes de violència psíquica, física i sexual, amb insults, humiliacions, amenaces de mort i cops que tenien la intenció de sotmetre i controlar la víctima, determinat per la condició de dona.

Entre el novembre del 2019 i el gener del 2020, la va tancar a casa, amb les nines lligades i, quan no coincidien entorn de la feina, l’obligava a quedar-se tancada al cotxe durant el torn d’ell. El mes de gener del 2020, el processat la va amenaçar amb l’arma de foc, li va cremar les mans i el cuir cabellut, la va amenaçar amb armes blanques i li va recaragolar el nas fins a trencar-se-la.

La Fiscalia l’acusa de dos delictes d’agressió sexual, tres d’amenaces, dos delictes de coaccions i dos més de detenció il·legal, un delicte de lesions, un altre de tinença d’armes prohibides, i delicte de maltractament i un altre contra la integritat moral.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.