Demanen 59 anys de presó per a un home per agredir i maltractar la seua parella

 

Comença el judici contra un home acusat de violar, agredir i maltractar la seua parella sentimental a Castelló de la Plana.

La Fiscalia demana 59 anys de presó per a l’acusat per presumptament violar de manera continuada, agredir, lesionar i maltractar la seua parella sentimental, a qui va cremar els cabells i va introduir a la boca el canó d’una pistola amb una sola bala i va disparar.

Processat i víctima es van conéixer a la feina i van iniciar una relació sentimental on convivien en una casa abandonada a la ciutat de Castelló. Segons relata el Ministeri Públic, des de l’inici de la convivència, l’encausat va sotmetre la dona a actes de violència psíquica, física i sexual, amb insults, humiliacions, amenaces de mort i cops que tenien la intenció de sotmetre i controlar la víctima, determinat per la condició de dona.

Entre el novembre del 2019 i el gener del 2020, la va tancar a casa, amb les nines lligades i, quan no coincidien entorn de la feina, l’obligava a quedar-se tancada al cotxe durant el torn d’ell. El mes de gener del 2020, el processat la va amenaçar amb l’arma de foc, li va cremar les mans i el cuir cabellut, la va amenaçar amb armes blanques i li va recaragolar el nas fins a trencar-se-la.

La Fiscalia l’acusa de dos delictes d’agressió sexual, tres d’amenaces, dos delictes de coaccions i dos més de detenció il·legal, un delicte de lesions, un altre de tinença d’armes prohibides, i delicte de maltractament i un altre contra la integritat moral.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.