Anuncios

Presó per al detingut per l’incendi amb cinc ferits en una casa del Cabanyal

 

El jutge d’instrucció 9 de València ha acordat presó provisional per a l’home de 50 anys que va ser detingut per la Policia Local de València com a presumpte autor de l’incendi en la matinada d’este dimecres, 14 d’octubre, en una casa del districte del Cabanyal en el que cinc persones van resultar ferides.

 

Segons han informat fonts judicials, el titular del jutjat, en funcions de guàrdia, ha acordat esta mesura per al detingut, que va passar este divendres a disposició judicial i que està investigat per delictes d’incendi i temptativa d’homicidi.

Anuncios

 

L’individu va ser detingut com a presumpte autor de l’incendi declarat cap a les 3 de la matinada del dimecres en una casa del carrer Pescadors amb el carrer Barraca, en València, en el que cinc persones van resultar ferides, entre elles un menor que va ser traslladat directament a l’hospital per una patrulla de la Policia Local a causa de la gravetat de les seues cremades.

 

Trenta persones demanaren auxili

Quan les patrulles van arribar al lloc, van vore a unes 30 persones que demanaven auxili en la via pública, algunes d’elles amb cremades i van comprovar que hi havia fum i foc dins de la casa. Per este motiu, van sol·licitar urgentment la presència del Servici Mèdic i Bombers.

 

A demés, també van trobar a un menor d’edat al que van traslladar directament a l’hospital davant la gravetat de les seues ferides.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios