Presó per al detingut per l’incendi amb cinc ferits en una casa del Cabanyal

 

El jutge d’instrucció 9 de València ha acordat presó provisional per a l’home de 50 anys que va ser detingut per la Policia Local de València com a presumpte autor de l’incendi en la matinada d’este dimecres, 14 d’octubre, en una casa del districte del Cabanyal en el que cinc persones van resultar ferides.

 

Segons han informat fonts judicials, el titular del jutjat, en funcions de guàrdia, ha acordat esta mesura per al detingut, que va passar este divendres a disposició judicial i que està investigat per delictes d’incendi i temptativa d’homicidi.

 

L’individu va ser detingut com a presumpte autor de l’incendi declarat cap a les 3 de la matinada del dimecres en una casa del carrer Pescadors amb el carrer Barraca, en València, en el que cinc persones van resultar ferides, entre elles un menor que va ser traslladat directament a l’hospital per una patrulla de la Policia Local a causa de la gravetat de les seues cremades.

 

Trenta persones demanaren auxili

Quan les patrulles van arribar al lloc, van vore a unes 30 persones que demanaven auxili en la via pública, algunes d’elles amb cremades i van comprovar que hi havia fum i foc dins de la casa. Per este motiu, van sol·licitar urgentment la presència del Servici Mèdic i Bombers.

 

A demés, també van trobar a un menor d’edat al que van traslladar directament a l’hospital davant la gravetat de les seues ferides.

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.