Presó per al detingut per l’incendi amb cinc ferits en una casa del Cabanyal

 

El jutge d’instrucció 9 de València ha acordat presó provisional per a l’home de 50 anys que va ser detingut per la Policia Local de València com a presumpte autor de l’incendi en la matinada d’este dimecres, 14 d’octubre, en una casa del districte del Cabanyal en el que cinc persones van resultar ferides.

 

Segons han informat fonts judicials, el titular del jutjat, en funcions de guàrdia, ha acordat esta mesura per al detingut, que va passar este divendres a disposició judicial i que està investigat per delictes d’incendi i temptativa d’homicidi.

 

L’individu va ser detingut com a presumpte autor de l’incendi declarat cap a les 3 de la matinada del dimecres en una casa del carrer Pescadors amb el carrer Barraca, en València, en el que cinc persones van resultar ferides, entre elles un menor que va ser traslladat directament a l’hospital per una patrulla de la Policia Local a causa de la gravetat de les seues cremades.

 

Trenta persones demanaren auxili

Quan les patrulles van arribar al lloc, van vore a unes 30 persones que demanaven auxili en la via pública, algunes d’elles amb cremades i van comprovar que hi havia fum i foc dins de la casa. Per este motiu, van sol·licitar urgentment la presència del Servici Mèdic i Bombers.

 

A demés, també van trobar a un menor d’edat al que van traslladar directament a l’hospital davant la gravetat de les seues ferides.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.