Presó per al detingut per l’incendi amb cinc ferits en una casa del Cabanyal

 

El jutge d’instrucció 9 de València ha acordat presó provisional per a l’home de 50 anys que va ser detingut per la Policia Local de València com a presumpte autor de l’incendi en la matinada d’este dimecres, 14 d’octubre, en una casa del districte del Cabanyal en el que cinc persones van resultar ferides.

 

Segons han informat fonts judicials, el titular del jutjat, en funcions de guàrdia, ha acordat esta mesura per al detingut, que va passar este divendres a disposició judicial i que està investigat per delictes d’incendi i temptativa d’homicidi.

 

L’individu va ser detingut com a presumpte autor de l’incendi declarat cap a les 3 de la matinada del dimecres en una casa del carrer Pescadors amb el carrer Barraca, en València, en el que cinc persones van resultar ferides, entre elles un menor que va ser traslladat directament a l’hospital per una patrulla de la Policia Local a causa de la gravetat de les seues cremades.

 

Trenta persones demanaren auxili

Quan les patrulles van arribar al lloc, van vore a unes 30 persones que demanaven auxili en la via pública, algunes d’elles amb cremades i van comprovar que hi havia fum i foc dins de la casa. Per este motiu, van sol·licitar urgentment la presència del Servici Mèdic i Bombers.

 

A demés, també van trobar a un menor d’edat al que van traslladar directament a l’hospital davant la gravetat de les seues ferides.

Últimes notícies

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.

Buñol ja té preparada la seua ‘artilleria roja’ per a la 79a Tomatina

Buñol ja té carregats en set camions els 150.000 quilos de tomata que este dimecres llançaran 22.000 participants en la 79a Tomatina, amb reforç de trens de Rodalia, mesures d’accessibilitat i una crida a vestir de verd en defensa de l’escola pública.

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.