Presó per al detingut per l’incendi amb cinc ferits en una casa del Cabanyal

 

El jutge d’instrucció 9 de València ha acordat presó provisional per a l’home de 50 anys que va ser detingut per la Policia Local de València com a presumpte autor de l’incendi en la matinada d’este dimecres, 14 d’octubre, en una casa del districte del Cabanyal en el que cinc persones van resultar ferides.

 

Segons han informat fonts judicials, el titular del jutjat, en funcions de guàrdia, ha acordat esta mesura per al detingut, que va passar este divendres a disposició judicial i que està investigat per delictes d’incendi i temptativa d’homicidi.

 

L’individu va ser detingut com a presumpte autor de l’incendi declarat cap a les 3 de la matinada del dimecres en una casa del carrer Pescadors amb el carrer Barraca, en València, en el que cinc persones van resultar ferides, entre elles un menor que va ser traslladat directament a l’hospital per una patrulla de la Policia Local a causa de la gravetat de les seues cremades.

 

Trenta persones demanaren auxili

Quan les patrulles van arribar al lloc, van vore a unes 30 persones que demanaven auxili en la via pública, algunes d’elles amb cremades i van comprovar que hi havia fum i foc dins de la casa. Per este motiu, van sol·licitar urgentment la presència del Servici Mèdic i Bombers.

 

A demés, també van trobar a un menor d’edat al que van traslladar directament a l’hospital davant la gravetat de les seues ferides.

Últimes notícies

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada