Demanen 23 anys de presó per a una infermera que hauria enverinat a 7 companys

La Fiscalia de Huelva sol·licita 23 anys de presó per a una infermera que, presumptament, hauria enverinat amb metadona a set companys del centre mèdic en el qual treballava el novembre de 2018. Va ser detinguda el gener de 2019 i se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual es demanen cinc anys de presó i sis de lesions sumant tres anys per cadascun d’ells.

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual se li demana cinc anys de presó i sis de lesions pels quals li suma tres anys per cadascun d’ells. Així mateix, se li sol·licita el pagament d’indemnitzacions que van des dels 7.720 als 11.190 euros per als set perjudicats.

Què va ocórrer?

A aquesta infermera de la presó de Huelva se’l va acusar d’intentar enverinar a set companys del centre penitenciari introduint metadona i nordazepam en el menjar d’alguns membres de l’equip mèdic de la presó.

L’acusada és María Elena M.S. S. i, pel que sembla, en el centre de treball disposen d’una sala de descans amb un frigorífic en el qual tots podien guardar el menjar que portaven per a menjar i un grup de funcionaris tenia un fons comú per a llet, café i sucre en el qual la infermera no participava.

L’escrit d’acusació assenyala que al setembre de l’any passat “sabent que prestava servei de guàrdia de 24 hores va introduir metadona i nordazepam” en el menjar d’un supervisor que, al final, va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Llum. Es tracta d’una situació que s’hauria repetit tan sols un mes després.

Ingerir metadona per a algú que no està acostumat a això i damunt mesclada amb fàrmacs potenciadors, podria ser susceptible d’un greu risc per a la salut, d’aquí ve que els set companys que la van consumir tingueren intoxicacions importants i necessitaren atenció hospitalària. Ara, a aquesta infermera se li sol·liciten 23 anys de presó a més del pagament d’una indemnització.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.