Demanen 23 anys de presó per a una infermera que hauria enverinat a 7 companys

La Fiscalia de Huelva sol·licita 23 anys de presó per a una infermera que, presumptament, hauria enverinat amb metadona a set companys del centre mèdic en el qual treballava el novembre de 2018. Va ser detinguda el gener de 2019 i se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual es demanen cinc anys de presó i sis de lesions sumant tres anys per cadascun d’ells.

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual se li demana cinc anys de presó i sis de lesions pels quals li suma tres anys per cadascun d’ells. Així mateix, se li sol·licita el pagament d’indemnitzacions que van des dels 7.720 als 11.190 euros per als set perjudicats.

Què va ocórrer?

A aquesta infermera de la presó de Huelva se’l va acusar d’intentar enverinar a set companys del centre penitenciari introduint metadona i nordazepam en el menjar d’alguns membres de l’equip mèdic de la presó.

L’acusada és María Elena M.S. S. i, pel que sembla, en el centre de treball disposen d’una sala de descans amb un frigorífic en el qual tots podien guardar el menjar que portaven per a menjar i un grup de funcionaris tenia un fons comú per a llet, café i sucre en el qual la infermera no participava.

L’escrit d’acusació assenyala que al setembre de l’any passat «sabent que prestava servei de guàrdia de 24 hores va introduir metadona i nordazepam» en el menjar d’un supervisor que, al final, va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Llum. Es tracta d’una situació que s’hauria repetit tan sols un mes després.

Ingerir metadona per a algú que no està acostumat a això i damunt mesclada amb fàrmacs potenciadors, podria ser susceptible d’un greu risc per a la salut, d’aquí ve que els set companys que la van consumir tingueren intoxicacions importants i necessitaren atenció hospitalària. Ara, a aquesta infermera se li sol·liciten 23 anys de presó a més del pagament d’una indemnització.

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.