Demanen 23 anys de presó per a una infermera que hauria enverinat a 7 companys

La Fiscalia de Huelva sol·licita 23 anys de presó per a una infermera que, presumptament, hauria enverinat amb metadona a set companys del centre mèdic en el qual treballava el novembre de 2018. Va ser detinguda el gener de 2019 i se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual es demanen cinc anys de presó i sis de lesions sumant tres anys per cadascun d’ells.

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia se l’acusa d’un delicte continuat de lesions pel qual se li demana cinc anys de presó i sis de lesions pels quals li suma tres anys per cadascun d’ells. Així mateix, se li sol·licita el pagament d’indemnitzacions que van des dels 7.720 als 11.190 euros per als set perjudicats.

Què va ocórrer?

A aquesta infermera de la presó de Huelva se’l va acusar d’intentar enverinar a set companys del centre penitenciari introduint metadona i nordazepam en el menjar d’alguns membres de l’equip mèdic de la presó.

L’acusada és María Elena M.S. S. i, pel que sembla, en el centre de treball disposen d’una sala de descans amb un frigorífic en el qual tots podien guardar el menjar que portaven per a menjar i un grup de funcionaris tenia un fons comú per a llet, café i sucre en el qual la infermera no participava.

L’escrit d’acusació assenyala que al setembre de l’any passat «sabent que prestava servei de guàrdia de 24 hores va introduir metadona i nordazepam» en el menjar d’un supervisor que, al final, va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Llum. Es tracta d’una situació que s’hauria repetit tan sols un mes després.

Ingerir metadona per a algú que no està acostumat a això i damunt mesclada amb fàrmacs potenciadors, podria ser susceptible d’un greu risc per a la salut, d’aquí ve que els set companys que la van consumir tingueren intoxicacions importants i necessitaren atenció hospitalària. Ara, a aquesta infermera se li sol·liciten 23 anys de presó a més del pagament d’una indemnització.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.