Sis anys de presó per matar a un fals policia que intentà robar-li en València

Imagen de archivo de un vehículo del Cuerpo Nacional de Policía

Els dos lladres es van fer passar per policies | Europa Press

José Luis M. C., un traficant del barri de Torrefiel de València, ha sigut condemnat este dimarts a sis anys de presó per un delicte d’homicidi. L’home matà de dos ganivetades a un altre xic que havia entrat a sa casa a robar fent-se passar per policia en juny de 2014.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’altre lladre ha sigut condemnat a un any i 10 mesos de presó per un delicte de robatori amb intimidació en grau de temptativa i atenuant de drogaddicció. Els dos processats han reconegut els fets i han acceptat les seues respectives penes.

 

Van entrar amb plaques policials falses a fer un registre

Rubén O.A., el lladre condemnat, entrà amb Juan Miguel S. J., el difunt, en casa del traficant amb l’objectiu de robar-li la droga i els diners que poguera tindre, encara que la Policia no va trobar res en eixa vivenda. Els dos xics van entrar amb plaques policials falses i amb la intenció de fer un registre també fals.

 

L’amo de la casa, en donar-se compte de què no eren policies de veritat i que es tractava d’un registre il·legal, els va enganyar dient-los que tenia més diners en el cotxe del seu germà. Una volta en el carrer, l’agressor li pegà dos ganivetades a Juan Miguel, una en el cor i una altra en el pulmó dret.

 

Segons la sentència, l’agressor el va apunyalar amb la intenció de matar-lo, fet pel que no se li ha aplicat l’eximent completa de legítima defensa. Tot i això, en un principi, la Fiscalia demanava 15 anys de presó per a ell i sis anys per al lladre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.