Sis anys de presó per matar a un fals policia que intentà robar-li en València

Imagen de archivo de un vehículo del Cuerpo Nacional de Policía

Els dos lladres es van fer passar per policies | Europa Press

José Luis M. C., un traficant del barri de Torrefiel de València, ha sigut condemnat este dimarts a sis anys de presó per un delicte d’homicidi. L’home matà de dos ganivetades a un altre xic que havia entrat a sa casa a robar fent-se passar per policia en juny de 2014.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’altre lladre ha sigut condemnat a un any i 10 mesos de presó per un delicte de robatori amb intimidació en grau de temptativa i atenuant de drogaddicció. Els dos processats han reconegut els fets i han acceptat les seues respectives penes.

 

Van entrar amb plaques policials falses a fer un registre

Rubén O.A., el lladre condemnat, entrà amb Juan Miguel S. J., el difunt, en casa del traficant amb l’objectiu de robar-li la droga i els diners que poguera tindre, encara que la Policia no va trobar res en eixa vivenda. Els dos xics van entrar amb plaques policials falses i amb la intenció de fer un registre també fals.

 

L’amo de la casa, en donar-se compte de què no eren policies de veritat i que es tractava d’un registre il·legal, els va enganyar dient-los que tenia més diners en el cotxe del seu germà. Una volta en el carrer, l’agressor li pegà dos ganivetades a Juan Miguel, una en el cor i una altra en el pulmó dret.

 

Segons la sentència, l’agressor el va apunyalar amb la intenció de matar-lo, fet pel que no se li ha aplicat l’eximent completa de legítima defensa. Tot i això, en un principi, la Fiscalia demanava 15 anys de presó per a ell i sis anys per al lladre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.