Sis anys de presó per matar a un fals policia que intentà robar-li en València

Imagen de archivo de un vehículo del Cuerpo Nacional de Policía

Els dos lladres es van fer passar per policies | Europa Press

José Luis M. C., un traficant del barri de Torrefiel de València, ha sigut condemnat este dimarts a sis anys de presó per un delicte d’homicidi. L’home matà de dos ganivetades a un altre xic que havia entrat a sa casa a robar fent-se passar per policia en juny de 2014.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’altre lladre ha sigut condemnat a un any i 10 mesos de presó per un delicte de robatori amb intimidació en grau de temptativa i atenuant de drogaddicció. Els dos processats han reconegut els fets i han acceptat les seues respectives penes.

 

Van entrar amb plaques policials falses a fer un registre

Rubén O.A., el lladre condemnat, entrà amb Juan Miguel S. J., el difunt, en casa del traficant amb l’objectiu de robar-li la droga i els diners que poguera tindre, encara que la Policia no va trobar res en eixa vivenda. Els dos xics van entrar amb plaques policials falses i amb la intenció de fer un registre també fals.

 

L’amo de la casa, en donar-se compte de què no eren policies de veritat i que es tractava d’un registre il·legal, els va enganyar dient-los que tenia més diners en el cotxe del seu germà. Una volta en el carrer, l’agressor li pegà dos ganivetades a Juan Miguel, una en el cor i una altra en el pulmó dret.

 

Segons la sentència, l’agressor el va apunyalar amb la intenció de matar-lo, fet pel que no se li ha aplicat l’eximent completa de legítima defensa. Tot i això, en un principi, la Fiscalia demanava 15 anys de presó per a ell i sis anys per al lladre

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.