Sis anys de presó per matar a un fals policia que intentà robar-li en València

Imagen de archivo de un vehículo del Cuerpo Nacional de Policía

Els dos lladres es van fer passar per policies | Europa Press

José Luis M. C., un traficant del barri de Torrefiel de València, ha sigut condemnat este dimarts a sis anys de presó per un delicte d’homicidi. L’home matà de dos ganivetades a un altre xic que havia entrat a sa casa a robar fent-se passar per policia en juny de 2014.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’altre lladre ha sigut condemnat a un any i 10 mesos de presó per un delicte de robatori amb intimidació en grau de temptativa i atenuant de drogaddicció. Els dos processats han reconegut els fets i han acceptat les seues respectives penes.

 

Van entrar amb plaques policials falses a fer un registre

Rubén O.A., el lladre condemnat, entrà amb Juan Miguel S. J., el difunt, en casa del traficant amb l’objectiu de robar-li la droga i els diners que poguera tindre, encara que la Policia no va trobar res en eixa vivenda. Els dos xics van entrar amb plaques policials falses i amb la intenció de fer un registre també fals.

 

L’amo de la casa, en donar-se compte de què no eren policies de veritat i que es tractava d’un registre il·legal, els va enganyar dient-los que tenia més diners en el cotxe del seu germà. Una volta en el carrer, l’agressor li pegà dos ganivetades a Juan Miguel, una en el cor i una altra en el pulmó dret.

 

Segons la sentència, l’agressor el va apunyalar amb la intenció de matar-lo, fet pel que no se li ha aplicat l’eximent completa de legítima defensa. Tot i això, en un principi, la Fiscalia demanava 15 anys de presó per a ell i sis anys per al lladre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.