Sis anys de presó per matar a un fals policia que intentà robar-li en València

Imagen de archivo de un vehículo del Cuerpo Nacional de Policía

Els dos lladres es van fer passar per policies | Europa Press

José Luis M. C., un traficant del barri de Torrefiel de València, ha sigut condemnat este dimarts a sis anys de presó per un delicte d’homicidi. L’home matà de dos ganivetades a un altre xic que havia entrat a sa casa a robar fent-se passar per policia en juny de 2014.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’altre lladre ha sigut condemnat a un any i 10 mesos de presó per un delicte de robatori amb intimidació en grau de temptativa i atenuant de drogaddicció. Els dos processats han reconegut els fets i han acceptat les seues respectives penes.

 

Van entrar amb plaques policials falses a fer un registre

Rubén O.A., el lladre condemnat, entrà amb Juan Miguel S. J., el difunt, en casa del traficant amb l’objectiu de robar-li la droga i els diners que poguera tindre, encara que la Policia no va trobar res en eixa vivenda. Els dos xics van entrar amb plaques policials falses i amb la intenció de fer un registre també fals.

 

L’amo de la casa, en donar-se compte de què no eren policies de veritat i que es tractava d’un registre il·legal, els va enganyar dient-los que tenia més diners en el cotxe del seu germà. Una volta en el carrer, l’agressor li pegà dos ganivetades a Juan Miguel, una en el cor i una altra en el pulmó dret.

 

Segons la sentència, l’agressor el va apunyalar amb la intenció de matar-lo, fet pel que no se li ha aplicat l’eximent completa de legítima defensa. Tot i això, en un principi, la Fiscalia demanava 15 anys de presó per a ell i sis anys per al lladre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.