Tres anys de presó per donar una pallissa a un home que defenia a una persona amb discapacitat en Alcoi

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a tres anys de presó a tres hómens que van donar una pallissa a un altre, que va eixir en defensa d’un discapacitat. El tribunal els considera autors d’un delicte de lesions i els obliga a indemnitzar a la víctima amb més de 9.900 euros per les seqüeles estètiques i per la pèrdua d’una dent i la cirurgia dental que va necessitar després de l’agressió.

 

La sentència establix en canvi l’absolució d’un quart home perquè no ha quedat acreditat que estiguera present en el lloc dels fets.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’agressió va succeir durant la matinada del 6 de novembre de 2016 en un carrer d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), quan una persona amb discapacitat es va acostar als acusats. 

 

La víctima va perdre una dent

Segons el relat de fets, la víctima de l’agressió va passar uns minuts més tard i va vore, o va interpretar, que els condemnats estaven humiliant al discapacitat, per això va intercedir per ell. En este moment, els penats li van pegar i el van tirar a terra, a on li van continuar pegant punyades. 

 

La víctima va patir contusions i ferides en la cara, els genolls, les costelles i els braços, de les que va tardar 21 dies en curar-se. A demés, va perdre una dent i va necessitar sotmetre’s a una operació per a posar-se un implant.

 

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.