Tres anys de presó per donar una pallissa a un home que defenia a una persona amb discapacitat en Alcoi

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a tres anys de presó a tres hómens que van donar una pallissa a un altre, que va eixir en defensa d’un discapacitat. El tribunal els considera autors d’un delicte de lesions i els obliga a indemnitzar a la víctima amb més de 9.900 euros per les seqüeles estètiques i per la pèrdua d’una dent i la cirurgia dental que va necessitar després de l’agressió.

 

La sentència establix en canvi l’absolució d’un quart home perquè no ha quedat acreditat que estiguera present en el lloc dels fets.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’agressió va succeir durant la matinada del 6 de novembre de 2016 en un carrer d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), quan una persona amb discapacitat es va acostar als acusats. 

 

La víctima va perdre una dent

Segons el relat de fets, la víctima de l’agressió va passar uns minuts més tard i va vore, o va interpretar, que els condemnats estaven humiliant al discapacitat, per això va intercedir per ell. En este moment, els penats li van pegar i el van tirar a terra, a on li van continuar pegant punyades. 

 

La víctima va patir contusions i ferides en la cara, els genolls, les costelles i els braços, de les que va tardar 21 dies en curar-se. A demés, va perdre una dent i va necessitar sotmetre’s a una operació per a posar-se un implant.

 

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.