18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Tres anys de presó per donar una pallissa a un home que defenia a una persona amb discapacitat en Alcoi

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a tres anys de presó a tres hómens que van donar una pallissa a un altre, que va eixir en defensa d’un discapacitat. El tribunal els considera autors d’un delicte de lesions i els obliga a indemnitzar a la víctima amb més de 9.900 euros per les seqüeles estètiques i per la pèrdua d’una dent i la cirurgia dental que va necessitar després de l’agressió.

 

La sentència establix en canvi l’absolució d’un quart home perquè no ha quedat acreditat que estiguera present en el lloc dels fets.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’agressió va succeir durant la matinada del 6 de novembre de 2016 en un carrer d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), quan una persona amb discapacitat es va acostar als acusats. 

 

La víctima va perdre una dent

Segons el relat de fets, la víctima de l’agressió va passar uns minuts més tard i va vore, o va interpretar, que els condemnats estaven humiliant al discapacitat, per això va intercedir per ell. En este moment, els penats li van pegar i el van tirar a terra, a on li van continuar pegant punyades. 

 

La víctima va patir contusions i ferides en la cara, els genolls, les costelles i els braços, de les que va tardar 21 dies en curar-se. A demés, va perdre una dent i va necessitar sotmetre’s a una operació per a posar-se un implant.

 

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.

La jutgessa de la DANA demana al Congrés la còpia de la compareixença de José Manuel Cuenca

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha sol·licitat al Congrés la remissió íntegra de la compareixença de José Manuel Cuenca del 9 de febrer. L'excap de gabinet de Carlos Mazón va negar ordenar a Salomé Pradas 'no confinar' i va defendre que només demanava cobertura legal.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre del domicili a València del presumpte autor del doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. La investigació seguix sota secret i el sospitós passarà este divendres a disposició judicial