Presó per pegar a la seua parella i estrangular-la fins matar-la en València

Agressió Masclista

La va estrangular fins matar-la | València Diari

 

La secció 5a de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a 20 anys de presó a un home que va assassinar el 16 de juliol de 2017 a la seua parella, a la que va agredir reiteradament, va estrangular i va asfixiar amb un coixí quan es trobava atordida pels colps.

  

La sentència, del passat 4 de març, recull el veredicte emés per un jurat popular i imposa al condemnat l’obligació d’indemnitzar amb 160.000 euros a un fill menor de la víctima i amb un poc més de 95.000 euros en total al pare i tres germanes d’ella, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia en un comunicat.

 

El crim es va produir entre les 14.00 i les 15.30 hores d’eixe dia en la casa familiar, en la ciutat de València, quan l’home va pegar diferents colps a la seua companya sentimental en la cara, el cap i altres parts del cos que li van fracturar diferents ossos.

 

Va cremar l’habitació

Després, aprofitant que havia quedat atordida pels colps, es va col·locar damunt d’ella, li va posar un genoll sobre el tòrax i la va estrangular amb les seues pròpies mans. Finalment, per a assegurar-se que posava fi a la seua vida, la va asfixiar amb un coixí.

 

L’assassí se’n va anar de la casa amb el fill de la víctima, que en eixe moment tenia 9 anys, a una hamburgueseria pròxima i el va deixar allí menjant per a tornar de nou a casa i encendre foc a l’habitació a on estava la morta. En el pis vivia un altre inquilí que es va despertar pels sorolls d’un gat i els colps que donava la Policia en intentar tirar la porta a baix, cosa per la que va poder eixir de la casa a temps.

Últimes notícies

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.
FILMOTECA D'ESTIU