Presó per pegar a la seua parella i estrangular-la fins matar-la en València

Agressió Masclista

La va estrangular fins matar-la | València Diari

 

La secció 5a de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a 20 anys de presó a un home que va assassinar el 16 de juliol de 2017 a la seua parella, a la que va agredir reiteradament, va estrangular i va asfixiar amb un coixí quan es trobava atordida pels colps.

  

La sentència, del passat 4 de març, recull el veredicte emés per un jurat popular i imposa al condemnat l’obligació d’indemnitzar amb 160.000 euros a un fill menor de la víctima i amb un poc més de 95.000 euros en total al pare i tres germanes d’ella, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia en un comunicat.

 

El crim es va produir entre les 14.00 i les 15.30 hores d’eixe dia en la casa familiar, en la ciutat de València, quan l’home va pegar diferents colps a la seua companya sentimental en la cara, el cap i altres parts del cos que li van fracturar diferents ossos.

 

Va cremar l’habitació

Després, aprofitant que havia quedat atordida pels colps, es va col·locar damunt d’ella, li va posar un genoll sobre el tòrax i la va estrangular amb les seues pròpies mans. Finalment, per a assegurar-se que posava fi a la seua vida, la va asfixiar amb un coixí.

 

L’assassí se’n va anar de la casa amb el fill de la víctima, que en eixe moment tenia 9 anys, a una hamburgueseria pròxima i el va deixar allí menjant per a tornar de nou a casa i encendre foc a l’habitació a on estava la morta. En el pis vivia un altre inquilí que es va despertar pels sorolls d’un gat i els colps que donava la Policia en intentar tirar la porta a baix, cosa per la que va poder eixir de la casa a temps.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.