Presó per pegar a la seua parella i estrangular-la fins matar-la en València

Agressió Masclista

La va estrangular fins matar-la | València Diari

 

La secció 5a de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a 20 anys de presó a un home que va assassinar el 16 de juliol de 2017 a la seua parella, a la que va agredir reiteradament, va estrangular i va asfixiar amb un coixí quan es trobava atordida pels colps.

  

La sentència, del passat 4 de març, recull el veredicte emés per un jurat popular i imposa al condemnat l’obligació d’indemnitzar amb 160.000 euros a un fill menor de la víctima i amb un poc més de 95.000 euros en total al pare i tres germanes d’ella, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia en un comunicat.

 

El crim es va produir entre les 14.00 i les 15.30 hores d’eixe dia en la casa familiar, en la ciutat de València, quan l’home va pegar diferents colps a la seua companya sentimental en la cara, el cap i altres parts del cos que li van fracturar diferents ossos.

 

Va cremar l’habitació

Després, aprofitant que havia quedat atordida pels colps, es va col·locar damunt d’ella, li va posar un genoll sobre el tòrax i la va estrangular amb les seues pròpies mans. Finalment, per a assegurar-se que posava fi a la seua vida, la va asfixiar amb un coixí.

 

L’assassí se’n va anar de la casa amb el fill de la víctima, que en eixe moment tenia 9 anys, a una hamburgueseria pròxima i el va deixar allí menjant per a tornar de nou a casa i encendre foc a l’habitació a on estava la morta. En el pis vivia un altre inquilí que es va despertar pels sorolls d’un gat i els colps que donava la Policia en intentar tirar la porta a baix, cosa per la que va poder eixir de la casa a temps.

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.