Presó permanent revisable per a l’home que degollà a la seua fillastra, de 2 anys, en Alzira

Un jurat popular de València ha declarat culpable a un home acusat d’haver degollat a la filla de la seua dona, de dos anys, en el seu domicili de la localitat valenciana d’Alzira, en la comarca de la Ribera Alta, després de què ella li comunicara la seua intenció de divorciar-se.

 

Es tracta, segons ha avançat ‘Levante-EMV’, de la primera condemna a presó permanent revisable dictada en la Comunitat Valenciana. Després de la decisió del jurat, ara serà un magistrat-president del tribunal el que fixe la pena i els delictes per a l’acusat, un home de 30 anys i de nacionalitat romanesa.

 

La mare de la menuda volia divorciar-se

Els fets es remunten al 12 de novembre de 2017, en el domicili familiar del carrer Pare Castell d’Alzira, a on l’acusat i la seua parella convivien amb la filla de la dona. A més, compartien pis amb dos persones més, als qui els havien llogat dos habitacions.

 

Eixe dia, en un moment en el que no hi havia ningú més en l’habitatge, l’home es va dirigir a l’habitació a on estava dormint la menuda, nascuda en 2015, i la va degollar amb un ganivet de cuina. A conseqüència, la xiqueta va morir per hemorràgia aguda a causa d’una profunda ferida cervical.

 

Segons va declarar provat el jurat, l’home va degollar a la menor de manera conscient i amb plena voluntat i intenció de posar fi a la seua vida. I ho va fer, segons el jurat, amb la finalitat de causar un menyscapte psíquic greu i un perjudici irreparable a la seua dona i mare de la menor, després de què li comunicara la seua intenció de divorciar-se.

 

El jurat no ha provat que actuara enmig d’un brot psicòtic

Després del succeït, la dona patix un trastorn d’estrés postreumàtic, a més de síndrome de dol, i precisa, per a la seua salut, de tractament psiquiàtric i psicològic.

 

L’home, després de posar fi a la vida de la menuda, es va tirar pel balcó de la vivenda i va caure sobre un vehicle que hi havia al carrer. El jurat no va donar com provat, tal com reclamava la defensa, que l’acusat matara a la menuda enmig d’un brot psicòtic.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.