8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Presó provisional sense fiança per a l’acusat de matar a la seua mare a Vinaròs

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home de 47 anys detingut aquest dimarts en aquesta localitat per matar a la seua mare, de 83 anys, i estarà en seguiment per especialistes en psiquiatria.

    

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’arrestat està sent investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica més greu (assassinat) en funció del desenvolupament de la recerca.

 

El detingut en observació per especialistes en psiquiatria

  

La jutgessa ha acordat també que el sospitós siga sotmès a observació i seguiment per part d’especialistes en psiquiatria del centre penitenciari al que siga traslladat.

    

El detingut havia passat aquest migdia a disposició judicial després d’haver sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver acabat presumptament amb la vida de la seua mare en un succés ocorregut sobre les 13:00 hores del dimarts als afores d’aquesta localitat de la comarca castellonenca del Baix Maestrat.

  

La Guàrdia Civil va obrir una recerca per a esclarir les causes del succés i ha instruït diligències que han sigut lliurades al jutjat juntament amb el detingut.

 

Varen sospitar del detingut perquè tenia unes taques de sang

 

Ahir al mig dia un home va matar la seua mare a Vinaròs a una zona rural d’esta localitat. Una telefonada al 112 va avisar al cos de seguretat que hi havia una persona amb taques de sang en la roba pel carrer, on tot apuntava que es tractaria de l’assassí, un home de 50 anys. Després de l’avís, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home i va descobrir que acabava de matar una persona, la qual es tractava de la seua mare.

Últimes notícies

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via