Presó provisional sense fiança per a l’acusat de matar a la seua mare a Vinaròs

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home de 47 anys detingut aquest dimarts en aquesta localitat per matar a la seua mare, de 83 anys, i estarà en seguiment per especialistes en psiquiatria.

    

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’arrestat està sent investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica més greu (assassinat) en funció del desenvolupament de la recerca.

 

El detingut en observació per especialistes en psiquiatria

  

La jutgessa ha acordat també que el sospitós siga sotmès a observació i seguiment per part d’especialistes en psiquiatria del centre penitenciari al que siga traslladat.

    

El detingut havia passat aquest migdia a disposició judicial després d’haver sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver acabat presumptament amb la vida de la seua mare en un succés ocorregut sobre les 13:00 hores del dimarts als afores d’aquesta localitat de la comarca castellonenca del Baix Maestrat.

  

La Guàrdia Civil va obrir una recerca per a esclarir les causes del succés i ha instruït diligències que han sigut lliurades al jutjat juntament amb el detingut.

 

Varen sospitar del detingut perquè tenia unes taques de sang

 

Ahir al mig dia un home va matar la seua mare a Vinaròs a una zona rural d’esta localitat. Una telefonada al 112 va avisar al cos de seguretat que hi havia una persona amb taques de sang en la roba pel carrer, on tot apuntava que es tractaria de l’assassí, un home de 50 anys. Després de l’avís, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home i va descobrir que acabava de matar una persona, la qual es tractava de la seua mare.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU