Presó provisional sense fiança per a l’acusat de matar a la seua mare a Vinaròs

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home de 47 anys detingut aquest dimarts en aquesta localitat per matar a la seua mare, de 83 anys, i estarà en seguiment per especialistes en psiquiatria.

    

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’arrestat està sent investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica més greu (assassinat) en funció del desenvolupament de la recerca.

 

El detingut en observació per especialistes en psiquiatria

  

La jutgessa ha acordat també que el sospitós siga sotmès a observació i seguiment per part d’especialistes en psiquiatria del centre penitenciari al que siga traslladat.

    

El detingut havia passat aquest migdia a disposició judicial després d’haver sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver acabat presumptament amb la vida de la seua mare en un succés ocorregut sobre les 13:00 hores del dimarts als afores d’aquesta localitat de la comarca castellonenca del Baix Maestrat.

  

La Guàrdia Civil va obrir una recerca per a esclarir les causes del succés i ha instruït diligències que han sigut lliurades al jutjat juntament amb el detingut.

 

Varen sospitar del detingut perquè tenia unes taques de sang

 

Ahir al mig dia un home va matar la seua mare a Vinaròs a una zona rural d’esta localitat. Una telefonada al 112 va avisar al cos de seguretat que hi havia una persona amb taques de sang en la roba pel carrer, on tot apuntava que es tractaria de l’assassí, un home de 50 anys. Després de l’avís, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home i va descobrir que acabava de matar una persona, la qual es tractava de la seua mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.