14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Presó provisional sense fiança per a l’acusat de matar a la seua mare a Vinaròs

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home de 47 anys detingut aquest dimarts en aquesta localitat per matar a la seua mare, de 83 anys, i estarà en seguiment per especialistes en psiquiatria.

    

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’arrestat està sent investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica més greu (assassinat) en funció del desenvolupament de la recerca.

 

El detingut en observació per especialistes en psiquiatria

  

La jutgessa ha acordat també que el sospitós siga sotmès a observació i seguiment per part d’especialistes en psiquiatria del centre penitenciari al que siga traslladat.

    

El detingut havia passat aquest migdia a disposició judicial després d’haver sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil després d’haver acabat presumptament amb la vida de la seua mare en un succés ocorregut sobre les 13:00 hores del dimarts als afores d’aquesta localitat de la comarca castellonenca del Baix Maestrat.

  

La Guàrdia Civil va obrir una recerca per a esclarir les causes del succés i ha instruït diligències que han sigut lliurades al jutjat juntament amb el detingut.

 

Varen sospitar del detingut perquè tenia unes taques de sang

 

Ahir al mig dia un home va matar la seua mare a Vinaròs a una zona rural d’esta localitat. Una telefonada al 112 va avisar al cos de seguretat que hi havia una persona amb taques de sang en la roba pel carrer, on tot apuntava que es tractaria de l’assassí, un home de 50 anys. Després de l’avís, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home i va descobrir que acabava de matar una persona, la qual es tractava de la seua mare.

Últimes notícies

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.