Quatre anys i quatre mesos de presó per intentar violar i amenaçar amb unes tisores a la seua exparella

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a penes que sumen quatre anys i quatre mesos de presó per delictes de temptativa d’agressió sexual, amenaces i trencament de mesura cautelar a un home que va intentar violar a la seua exparella, a la qual va posar unes tisores en el coll i en la cara.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar a la víctima amb 3.030 euros pels danys morals i les lesions que va patir, així com la prohibició d’acostar-se o comunicar-se amb ella per qualsevol mitjà per un termini de set anys.

La sentència li absol en canvi per falta de proves dels delictes de detenció il·legal i contra la intimitat, dels quals també estava acusat.

El condemnat i la dona van mantindre una relació sentimental. Quan aquesta va finalitzar, un jutjat li va imposar a l’home la mesura cautelar de prohibició d’acostar-se i de comunicar-se amb el seu excompanya sentimental per qualsevol mitjà.

No obstant això, el 14 d’octubre de 2019, al voltant de les nou de la nit, el penat va portar a víctima en el seu cotxe fins al domicili d’ell, a Sagunt. Una vegada allí, la va despullar, la va agafar fortament dels braços perquè no es moguera i la va intentar forçar sexualment.

La dona va aconseguir escapolir-se de l’agressor, li va donar una puntada i li va tirar un plat al capdavant. A continuació, l’home va agafar unes tisores i li les va acostar al coll i a la cara de la perjudicada mentre li deia que l’anava a matar. A causa d’aquests fets, la víctima va patir lesions en el coll que no van requerir tractament.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.