Quatre anys i quatre mesos de presó per intentar violar i amenaçar amb unes tisores a la seua exparella

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a penes que sumen quatre anys i quatre mesos de presó per delictes de temptativa d’agressió sexual, amenaces i trencament de mesura cautelar a un home que va intentar violar a la seua exparella, a la qual va posar unes tisores en el coll i en la cara.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar a la víctima amb 3.030 euros pels danys morals i les lesions que va patir, així com la prohibició d’acostar-se o comunicar-se amb ella per qualsevol mitjà per un termini de set anys.

La sentència li absol en canvi per falta de proves dels delictes de detenció il·legal i contra la intimitat, dels quals també estava acusat.

El condemnat i la dona van mantindre una relació sentimental. Quan aquesta va finalitzar, un jutjat li va imposar a l’home la mesura cautelar de prohibició d’acostar-se i de comunicar-se amb el seu excompanya sentimental per qualsevol mitjà.

No obstant això, el 14 d’octubre de 2019, al voltant de les nou de la nit, el penat va portar a víctima en el seu cotxe fins al domicili d’ell, a Sagunt. Una vegada allí, la va despullar, la va agafar fortament dels braços perquè no es moguera i la va intentar forçar sexualment.

La dona va aconseguir escapolir-se de l’agressor, li va donar una puntada i li va tirar un plat al capdavant. A continuació, l’home va agafar unes tisores i li les va acostar al coll i a la cara de la perjudicada mentre li deia que l’anava a matar. A causa d’aquests fets, la víctima va patir lesions en el coll que no van requerir tractament.

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.