Quatre anys i quatre mesos de presó per intentar violar i amenaçar amb unes tisores a la seua exparella

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a penes que sumen quatre anys i quatre mesos de presó per delictes de temptativa d’agressió sexual, amenaces i trencament de mesura cautelar a un home que va intentar violar a la seua exparella, a la qual va posar unes tisores en el coll i en la cara.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar a la víctima amb 3.030 euros pels danys morals i les lesions que va patir, així com la prohibició d’acostar-se o comunicar-se amb ella per qualsevol mitjà per un termini de set anys.

La sentència li absol en canvi per falta de proves dels delictes de detenció il·legal i contra la intimitat, dels quals també estava acusat.

El condemnat i la dona van mantindre una relació sentimental. Quan aquesta va finalitzar, un jutjat li va imposar a l’home la mesura cautelar de prohibició d’acostar-se i de comunicar-se amb el seu excompanya sentimental per qualsevol mitjà.

No obstant això, el 14 d’octubre de 2019, al voltant de les nou de la nit, el penat va portar a víctima en el seu cotxe fins al domicili d’ell, a Sagunt. Una vegada allí, la va despullar, la va agafar fortament dels braços perquè no es moguera i la va intentar forçar sexualment.

La dona va aconseguir escapolir-se de l’agressor, li va donar una puntada i li va tirar un plat al capdavant. A continuació, l’home va agafar unes tisores i li les va acostar al coll i a la cara de la perjudicada mentre li deia que l’anava a matar. A causa d’aquests fets, la víctima va patir lesions en el coll que no van requerir tractament.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.