12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Quatre anys i quatre mesos de presó per intentar violar i amenaçar amb unes tisores a la seua exparella

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a penes que sumen quatre anys i quatre mesos de presó per delictes de temptativa d’agressió sexual, amenaces i trencament de mesura cautelar a un home que va intentar violar a la seua exparella, a la qual va posar unes tisores en el coll i en la cara.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar a la víctima amb 3.030 euros pels danys morals i les lesions que va patir, així com la prohibició d’acostar-se o comunicar-se amb ella per qualsevol mitjà per un termini de set anys.

La sentència li absol en canvi per falta de proves dels delictes de detenció il·legal i contra la intimitat, dels quals també estava acusat.

El condemnat i la dona van mantindre una relació sentimental. Quan aquesta va finalitzar, un jutjat li va imposar a l’home la mesura cautelar de prohibició d’acostar-se i de comunicar-se amb el seu excompanya sentimental per qualsevol mitjà.

No obstant això, el 14 d’octubre de 2019, al voltant de les nou de la nit, el penat va portar a víctima en el seu cotxe fins al domicili d’ell, a Sagunt. Una vegada allí, la va despullar, la va agafar fortament dels braços perquè no es moguera i la va intentar forçar sexualment.

La dona va aconseguir escapolir-se de l’agressor, li va donar una puntada i li va tirar un plat al capdavant. A continuació, l’home va agafar unes tisores i li les va acostar al coll i a la cara de la perjudicada mentre li deia que l’anava a matar. A causa d’aquests fets, la víctima va patir lesions en el coll que no van requerir tractament.

Últimes notícies

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que suprimix el llenguatge inclusiu i reordena diverses comissions. El canvi es va aprovar amb PP i Vox i l'oposició va anunciar recurs davant el Constitucional.

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.