La Primitiva deixa un premi de més de 46 milions d’euros en Salvaterra de Miño (Pontevendra)

 

El sorteig de la Primitiva celebrat este dijous, 23 de novembre, ha deixat un premi de 46.331.069,02 euros en Salvaterra de Miño (Pontevendra), on ha sigut segellat l’únic bolet encertant de Categoria Especial (sis encerts més reintegrament) del sorteig.

 

El bolet encertant ha sigut validat en el despatx receptor número 86.005 de Salvaterra de Miño, situat en el número 7 de Fonte da Vila.

 

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva celebrat este dijous ha estat formada pels nombres 3, 9, 11, 35, 43 i 45. El complementari és el 33, i el reintegrament, el 6. El nombre Joker ha sigut el 0408022 i la recaptació ha ascendit a 13.756.706 euros.

 

De Primera Categoria (sis encerts) existixen altres dos encertants validats en l’administració de loteries número 13 de Burgos i en el despatx receptor número 35.320 de Posada de Llanes (Astúries), i rebran un premi de 545.434,81 euros cadascun.

 

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.