La Primitiva deixa un premi de més de 46 milions d’euros en Salvaterra de Miño (Pontevendra)

 

El sorteig de la Primitiva celebrat este dijous, 23 de novembre, ha deixat un premi de 46.331.069,02 euros en Salvaterra de Miño (Pontevendra), on ha sigut segellat l’únic bolet encertant de Categoria Especial (sis encerts més reintegrament) del sorteig.

 

El bolet encertant ha sigut validat en el despatx receptor número 86.005 de Salvaterra de Miño, situat en el número 7 de Fonte da Vila.

 

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva celebrat este dijous ha estat formada pels nombres 3, 9, 11, 35, 43 i 45. El complementari és el 33, i el reintegrament, el 6. El nombre Joker ha sigut el 0408022 i la recaptació ha ascendit a 13.756.706 euros.

 

De Primera Categoria (sis encerts) existixen altres dos encertants validats en l’administració de loteries número 13 de Burgos i en el despatx receptor número 35.320 de Posada de Llanes (Astúries), i rebran un premi de 545.434,81 euros cadascun.

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.