Un professor agredix a un alumne d’11 anys en Xaló

Passadís d'una escola

Una mare denuncia un professor per agredir al seu fill  | Cedida

 

Una mare va denunciar el passat dimarts 4 de febrer davant de la Guàrdia civil que el professor d’anglès de l’escola Verge Pobre havia agredit al seu fill, d’11 anys, provocant-li lesions en la localitat de Xaló, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons apareix en la denúncia, el professor el va agarrar del braç per a tirar-lo fora de la classe, el que va provocar que el menor es pegara contra una cadira i una taula de la classe. La mare es va enterar quan va anar a pel seu fill al col·legi i li ho va contar, segons explica ‘Información’. 

 

La mare el va dur al metge perquè el xiquet «es queixava que li feien mal les costelles, del colp que s’havia pegat amb el cap contra una cadira i de què el mestre l’havia agarrat de les mans. A demés, també va anar a parlar amb el metge, qui li va dir que «si vol, li demane perdó», i res més. 

 

En la denúncia apareix que el xiquet va començar a cantar en mitat de la classe i va ser quan el professor va anar i el va agarrar pel braç per a tirar-lo fora de classe. De vesprada el menor no va tornar a l’escola, ja que, segons la mare, «està molt afectat i s’ha quedat plorant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.