Un professor agredix a un alumne d’11 anys en Xaló

Passadís d'una escola

Una mare denuncia un professor per agredir al seu fill  | Cedida

 

Una mare va denunciar el passat dimarts 4 de febrer davant de la Guàrdia civil que el professor d’anglès de l’escola Verge Pobre havia agredit al seu fill, d’11 anys, provocant-li lesions en la localitat de Xaló, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons apareix en la denúncia, el professor el va agarrar del braç per a tirar-lo fora de la classe, el que va provocar que el menor es pegara contra una cadira i una taula de la classe. La mare es va enterar quan va anar a pel seu fill al col·legi i li ho va contar, segons explica ‘Información’. 

 

La mare el va dur al metge perquè el xiquet «es queixava que li feien mal les costelles, del colp que s’havia pegat amb el cap contra una cadira i de què el mestre l’havia agarrat de les mans. A demés, també va anar a parlar amb el metge, qui li va dir que «si vol, li demane perdó», i res més. 

 

En la denúncia apareix que el xiquet va començar a cantar en mitat de la classe i va ser quan el professor va anar i el va agarrar pel braç per a tirar-lo fora de classe. De vesprada el menor no va tornar a l’escola, ja que, segons la mare, «està molt afectat i s’ha quedat plorant».

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.