Un professor agredix a un alumne d’11 anys en Xaló

Passadís d'una escola

Una mare denuncia un professor per agredir al seu fill  | Cedida

 

Una mare va denunciar el passat dimarts 4 de febrer davant de la Guàrdia civil que el professor d’anglès de l’escola Verge Pobre havia agredit al seu fill, d’11 anys, provocant-li lesions en la localitat de Xaló, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons apareix en la denúncia, el professor el va agarrar del braç per a tirar-lo fora de la classe, el que va provocar que el menor es pegara contra una cadira i una taula de la classe. La mare es va enterar quan va anar a pel seu fill al col·legi i li ho va contar, segons explica ‘Información’. 

 

La mare el va dur al metge perquè el xiquet «es queixava que li feien mal les costelles, del colp que s’havia pegat amb el cap contra una cadira i de què el mestre l’havia agarrat de les mans. A demés, també va anar a parlar amb el metge, qui li va dir que «si vol, li demane perdó», i res més. 

 

En la denúncia apareix que el xiquet va començar a cantar en mitat de la classe i va ser quan el professor va anar i el va agarrar pel braç per a tirar-lo fora de classe. De vesprada el menor no va tornar a l’escola, ja que, segons la mare, «està molt afectat i s’ha quedat plorant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.