Prostituïa i drogava a immigrants en Torrevieja

El negoci s’anomenava ‘Torrevieja VIP 24H’   | València Diari

 

La Secció Setena de l’Audiència Provincial ha condemnat este dimecres a dos anys de presó a una acusada d’explotar dones per a exercir la prostitució, la majoria d’elles immigrants irregulars. Este delicte l’hauria comés en un xalet que té a la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

  

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, a les dones se les proporcionava subtàncies estupefaents. De fet, en un registre policial que es va fer en la casa en l’agost de 2008, es van trobar utensilis per al tràfic de drogues. I no només això, els agents també van localitzar tres borses de cocaïna, èxtasi, haixix i fins a 4.135 euros, a més de 20 lliures esterlines, ja que tenien clients internacionals. També es va trobar més droga en una altra vivenda de l’acusada.

 

 

L’escrit també relata que les dones ubicades en el xalet estaven «en condicions precàries, sotmetent-les a rigorosos i exhaustius controls i horaris de treball. D’esta manera, s’explica que «se’ls impedia eixir més de dos hores al dia, apropiant-se d’una part elevada dels diners que pagaven els clients i imposava a les dones multes per infracció de les normes imposades», per a major benefici econòmic.

 

D’estos fets han passat 11 anys després de la detenció de l’acusada i, el juí, que era este dimecres, no s’ha celebrat a l’arribar a un acord de conformitat. Segons es relata, la Fiscalia demanava dos anys i mig de presó per un delicte d’explotació de la prostitució aliena, i altres quatre anys per un delicte contra la salut pública.

 

A l’arribar a eixe acord de conformitat, l’acusada ha sigut condemnada a dos anys de presó. És a dir, sis mesos pel primer delicte, i un any i mig pel segon, després d’aplicar un atenuant per dilacions indegudes pel gran retard del juí. Cal afegir que hi ha altres dos acusats que no han sigut localitzats pel jutjat i que s’han declarat en rebel·lia.

 

  

D’esta manera, la dona acusada de tots els delictes anteriorment mencionats, haurà de pagar una xicoteta multa per a no ingressar en el calabós, després què la pena de presó haja quedat suspesa, condicionada, això sí, a que no torne a delinquir.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.