Prostituïa i drogava a immigrants en Torrevieja

El negoci s’anomenava ‘Torrevieja VIP 24H’   | València Diari

 

La Secció Setena de l’Audiència Provincial ha condemnat este dimecres a dos anys de presó a una acusada d’explotar dones per a exercir la prostitució, la majoria d’elles immigrants irregulars. Este delicte l’hauria comés en un xalet que té a la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

  

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, a les dones se les proporcionava subtàncies estupefaents. De fet, en un registre policial que es va fer en la casa en l’agost de 2008, es van trobar utensilis per al tràfic de drogues. I no només això, els agents també van localitzar tres borses de cocaïna, èxtasi, haixix i fins a 4.135 euros, a més de 20 lliures esterlines, ja que tenien clients internacionals. També es va trobar més droga en una altra vivenda de l’acusada.

 

 

L’escrit també relata que les dones ubicades en el xalet estaven «en condicions precàries, sotmetent-les a rigorosos i exhaustius controls i horaris de treball. D’esta manera, s’explica que «se’ls impedia eixir més de dos hores al dia, apropiant-se d’una part elevada dels diners que pagaven els clients i imposava a les dones multes per infracció de les normes imposades», per a major benefici econòmic.

 

D’estos fets han passat 11 anys després de la detenció de l’acusada i, el juí, que era este dimecres, no s’ha celebrat a l’arribar a un acord de conformitat. Segons es relata, la Fiscalia demanava dos anys i mig de presó per un delicte d’explotació de la prostitució aliena, i altres quatre anys per un delicte contra la salut pública.

 

A l’arribar a eixe acord de conformitat, l’acusada ha sigut condemnada a dos anys de presó. És a dir, sis mesos pel primer delicte, i un any i mig pel segon, després d’aplicar un atenuant per dilacions indegudes pel gran retard del juí. Cal afegir que hi ha altres dos acusats que no han sigut localitzats pel jutjat i que s’han declarat en rebel·lia.

 

  

D’esta manera, la dona acusada de tots els delictes anteriorment mencionats, haurà de pagar una xicoteta multa per a no ingressar en el calabós, després què la pena de presó haja quedat suspesa, condicionada, això sí, a que no torne a delinquir.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.