14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Prostituïa i drogava a immigrants en Torrevieja

El negoci s’anomenava ‘Torrevieja VIP 24H’   | València Diari

 

La Secció Setena de l’Audiència Provincial ha condemnat este dimecres a dos anys de presó a una acusada d’explotar dones per a exercir la prostitució, la majoria d’elles immigrants irregulars. Este delicte l’hauria comés en un xalet que té a la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

  

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, a les dones se les proporcionava subtàncies estupefaents. De fet, en un registre policial que es va fer en la casa en l’agost de 2008, es van trobar utensilis per al tràfic de drogues. I no només això, els agents també van localitzar tres borses de cocaïna, èxtasi, haixix i fins a 4.135 euros, a més de 20 lliures esterlines, ja que tenien clients internacionals. També es va trobar més droga en una altra vivenda de l’acusada.

 

 

L’escrit també relata que les dones ubicades en el xalet estaven «en condicions precàries, sotmetent-les a rigorosos i exhaustius controls i horaris de treball. D’esta manera, s’explica que «se’ls impedia eixir més de dos hores al dia, apropiant-se d’una part elevada dels diners que pagaven els clients i imposava a les dones multes per infracció de les normes imposades», per a major benefici econòmic.

 

D’estos fets han passat 11 anys després de la detenció de l’acusada i, el juí, que era este dimecres, no s’ha celebrat a l’arribar a un acord de conformitat. Segons es relata, la Fiscalia demanava dos anys i mig de presó per un delicte d’explotació de la prostitució aliena, i altres quatre anys per un delicte contra la salut pública.

 

A l’arribar a eixe acord de conformitat, l’acusada ha sigut condemnada a dos anys de presó. És a dir, sis mesos pel primer delicte, i un any i mig pel segon, després d’aplicar un atenuant per dilacions indegudes pel gran retard del juí. Cal afegir que hi ha altres dos acusats que no han sigut localitzats pel jutjat i que s’han declarat en rebel·lia.

 

  

D’esta manera, la dona acusada de tots els delictes anteriorment mencionats, haurà de pagar una xicoteta multa per a no ingressar en el calabós, després què la pena de presó haja quedat suspesa, condicionada, això sí, a que no torne a delinquir.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.