Prostituïa i drogava a immigrants en Torrevieja

El negoci s’anomenava ‘Torrevieja VIP 24H’   | València Diari

 

La Secció Setena de l’Audiència Provincial ha condemnat este dimecres a dos anys de presó a una acusada d’explotar dones per a exercir la prostitució, la majoria d’elles immigrants irregulars. Este delicte l’hauria comés en un xalet que té a la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

  

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, a les dones se les proporcionava subtàncies estupefaents. De fet, en un registre policial que es va fer en la casa en l’agost de 2008, es van trobar utensilis per al tràfic de drogues. I no només això, els agents també van localitzar tres borses de cocaïna, èxtasi, haixix i fins a 4.135 euros, a més de 20 lliures esterlines, ja que tenien clients internacionals. També es va trobar més droga en una altra vivenda de l’acusada.

 

 

L’escrit també relata que les dones ubicades en el xalet estaven «en condicions precàries, sotmetent-les a rigorosos i exhaustius controls i horaris de treball. D’esta manera, s’explica que «se’ls impedia eixir més de dos hores al dia, apropiant-se d’una part elevada dels diners que pagaven els clients i imposava a les dones multes per infracció de les normes imposades», per a major benefici econòmic.

 

D’estos fets han passat 11 anys després de la detenció de l’acusada i, el juí, que era este dimecres, no s’ha celebrat a l’arribar a un acord de conformitat. Segons es relata, la Fiscalia demanava dos anys i mig de presó per un delicte d’explotació de la prostitució aliena, i altres quatre anys per un delicte contra la salut pública.

 

A l’arribar a eixe acord de conformitat, l’acusada ha sigut condemnada a dos anys de presó. És a dir, sis mesos pel primer delicte, i un any i mig pel segon, després d’aplicar un atenuant per dilacions indegudes pel gran retard del juí. Cal afegir que hi ha altres dos acusats que no han sigut localitzats pel jutjat i que s’han declarat en rebel·lia.

 

  

D’esta manera, la dona acusada de tots els delictes anteriorment mencionats, haurà de pagar una xicoteta multa per a no ingressar en el calabós, després què la pena de presó haja quedat suspesa, condicionada, això sí, a que no torne a delinquir.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.