10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Prostituïa i drogava a immigrants en Torrevieja

El negoci s’anomenava ‘Torrevieja VIP 24H’   | València Diari

 

La Secció Setena de l’Audiència Provincial ha condemnat este dimecres a dos anys de presó a una acusada d’explotar dones per a exercir la prostitució, la majoria d’elles immigrants irregulars. Este delicte l’hauria comés en un xalet que té a la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). 

 

  

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l’escrit d’acusació del Ministeri Fiscal, a les dones se les proporcionava subtàncies estupefaents. De fet, en un registre policial que es va fer en la casa en l’agost de 2008, es van trobar utensilis per al tràfic de drogues. I no només això, els agents també van localitzar tres borses de cocaïna, èxtasi, haixix i fins a 4.135 euros, a més de 20 lliures esterlines, ja que tenien clients internacionals. També es va trobar més droga en una altra vivenda de l’acusada.

 

 

L’escrit també relata que les dones ubicades en el xalet estaven «en condicions precàries, sotmetent-les a rigorosos i exhaustius controls i horaris de treball. D’esta manera, s’explica que «se’ls impedia eixir més de dos hores al dia, apropiant-se d’una part elevada dels diners que pagaven els clients i imposava a les dones multes per infracció de les normes imposades», per a major benefici econòmic.

 

D’estos fets han passat 11 anys després de la detenció de l’acusada i, el juí, que era este dimecres, no s’ha celebrat a l’arribar a un acord de conformitat. Segons es relata, la Fiscalia demanava dos anys i mig de presó per un delicte d’explotació de la prostitució aliena, i altres quatre anys per un delicte contra la salut pública.

 

A l’arribar a eixe acord de conformitat, l’acusada ha sigut condemnada a dos anys de presó. És a dir, sis mesos pel primer delicte, i un any i mig pel segon, després d’aplicar un atenuant per dilacions indegudes pel gran retard del juí. Cal afegir que hi ha altres dos acusats que no han sigut localitzats pel jutjat i que s’han declarat en rebel·lia.

 

  

D’esta manera, la dona acusada de tots els delictes anteriorment mencionats, haurà de pagar una xicoteta multa per a no ingressar en el calabós, després què la pena de presó haja quedat suspesa, condicionada, això sí, a que no torne a delinquir.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.