La protectora d’animals de Sueca inundada demana ajuda per a salvar als seus gossos

 

La gota freda que va caure este dijous en la Comunitat Valenciana ha afectat també als animals de la comarca de la Ribera, una de les zones més afectades per la històrica tempesta que ahir va sembrar el caos en el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una protectora d’animals de Sueca ha demanat ajuda d’una manera urgent per a poder salvar als gossos refugiats. Els voluntaris de l’associació ‘El refugio de María‘ estigueren tot el dia d’ahir llevant l’aigua de les seues instal·lacions, que va quedar totalment coberta d’aigua.

 

A conseqüència d’este incident, els voluntaris de la protectora hagueren d’habilitar llocs i espais dins de cases per a refugiar als animals que tenen. Esta associació demana per xarxes socials llits, matalassos o casetes per a gossos, ja que se’ls hi ha danyat tota la casa. Podeu contactar amb ells a través del telèfon: 662 681 799. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤ACTUALIZO. ESTAMOS ALUCINANDO DE LA RESPUESTA DE TANTISIMAS PERSONAS QUE ESTAIS ESCRIBIENDO PARA AYUDAR! Solo podemos repetir una y otra vez: GRACIAS, GRACIAS, MILLONES DE GRACIAS!!!! ➡Tenemos ya mantitas suficientes en camino para pasar la semana. Mogollón de gente nos ha escrito y mañana haremos ruta para recogerlas gracias a nuestros amigos @ladrarte ➡Nos esta llegando ayuda economica de muchos de vosotros y vosotras, con la que vamos a poder costear camitas nuevas, mantas y pienso. ➡Gracias por la difusión tan brutal que habeis hecho entre todos, estamos agotadas pero esto solo hace que darnos fuerzas para seguir!!!Vuestros ánimos y ayuda son increibles ? ❗URGENTE ❗ Se ha inundado el refugio! ?Las compañeras llevan todo el dia quitando agua, y habilitando sitios en alto y espacio dentro de casa para meter a todos los animales que tenemos. ▶Nos hacen muchísima falta mantas (en buen estado) , y también vendrian genial camas tipo colchonetas, o casetas, se nos ha estropeado TODO. ?Desliza las fotos para ver video, y foto de algunos de ellos. ➡Estamos en Sueca, cerquita de Valencia. ❤Os dejamos nuestro telefono para que podais contactar por whatsapp quien quiera traernos algo, tambien podemos recoger en Valencia Capital, La Eliana y Almussafes (escribenos por privado para los puntos de recogida) ?662 68 17 99 (whatsapp) ?(Si no contestamos enseguida es porque estamos saturadas con la situación manteniendo a los animales en buenas condiciones.?Os recordamos que ademas de perros y gatos, tenemos también cabritas, cerdos, y un caballo)

A post shared by ?? ??????? ?? ????? (@adoptavalencia) on

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.