La protectora d’animals de Sueca inundada demana ajuda per a salvar als seus gossos

 

La gota freda que va caure este dijous en la Comunitat Valenciana ha afectat també als animals de la comarca de la Ribera, una de les zones més afectades per la històrica tempesta que ahir va sembrar el caos en el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una protectora d’animals de Sueca ha demanat ajuda d’una manera urgent per a poder salvar als gossos refugiats. Els voluntaris de l’associació ‘El refugio de María‘ estigueren tot el dia d’ahir llevant l’aigua de les seues instal·lacions, que va quedar totalment coberta d’aigua.

 

A conseqüència d’este incident, els voluntaris de la protectora hagueren d’habilitar llocs i espais dins de cases per a refugiar als animals que tenen. Esta associació demana per xarxes socials llits, matalassos o casetes per a gossos, ja que se’ls hi ha danyat tota la casa. Podeu contactar amb ells a través del telèfon: 662 681 799. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤ACTUALIZO. ESTAMOS ALUCINANDO DE LA RESPUESTA DE TANTISIMAS PERSONAS QUE ESTAIS ESCRIBIENDO PARA AYUDAR! Solo podemos repetir una y otra vez: GRACIAS, GRACIAS, MILLONES DE GRACIAS!!!! ➡Tenemos ya mantitas suficientes en camino para pasar la semana. Mogollón de gente nos ha escrito y mañana haremos ruta para recogerlas gracias a nuestros amigos @ladrarte ➡Nos esta llegando ayuda economica de muchos de vosotros y vosotras, con la que vamos a poder costear camitas nuevas, mantas y pienso. ➡Gracias por la difusión tan brutal que habeis hecho entre todos, estamos agotadas pero esto solo hace que darnos fuerzas para seguir!!!Vuestros ánimos y ayuda son increibles ? ❗URGENTE ❗ Se ha inundado el refugio! ?Las compañeras llevan todo el dia quitando agua, y habilitando sitios en alto y espacio dentro de casa para meter a todos los animales que tenemos. ▶Nos hacen muchísima falta mantas (en buen estado) , y también vendrian genial camas tipo colchonetas, o casetas, se nos ha estropeado TODO. ?Desliza las fotos para ver video, y foto de algunos de ellos. ➡Estamos en Sueca, cerquita de Valencia. ❤Os dejamos nuestro telefono para que podais contactar por whatsapp quien quiera traernos algo, tambien podemos recoger en Valencia Capital, La Eliana y Almussafes (escribenos por privado para los puntos de recogida) ?662 68 17 99 (whatsapp) ?(Si no contestamos enseguida es porque estamos saturadas con la situación manteniendo a los animales en buenas condiciones.?Os recordamos que ademas de perros y gatos, tenemos también cabritas, cerdos, y un caballo)

A post shared by ?? ??????? ?? ????? (@adoptavalencia) on

Últimes notícies

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.