La protectora d’animals de Sueca inundada demana ajuda per a salvar als seus gossos

 

La gota freda que va caure este dijous en la Comunitat Valenciana ha afectat també als animals de la comarca de la Ribera, una de les zones més afectades per la històrica tempesta que ahir va sembrar el caos en el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una protectora d’animals de Sueca ha demanat ajuda d’una manera urgent per a poder salvar als gossos refugiats. Els voluntaris de l’associació ‘El refugio de María‘ estigueren tot el dia d’ahir llevant l’aigua de les seues instal·lacions, que va quedar totalment coberta d’aigua.

 

A conseqüència d’este incident, els voluntaris de la protectora hagueren d’habilitar llocs i espais dins de cases per a refugiar als animals que tenen. Esta associació demana per xarxes socials llits, matalassos o casetes per a gossos, ja que se’ls hi ha danyat tota la casa. Podeu contactar amb ells a través del telèfon: 662 681 799. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤ACTUALIZO. ESTAMOS ALUCINANDO DE LA RESPUESTA DE TANTISIMAS PERSONAS QUE ESTAIS ESCRIBIENDO PARA AYUDAR! Solo podemos repetir una y otra vez: GRACIAS, GRACIAS, MILLONES DE GRACIAS!!!! ➡Tenemos ya mantitas suficientes en camino para pasar la semana. Mogollón de gente nos ha escrito y mañana haremos ruta para recogerlas gracias a nuestros amigos @ladrarte ➡Nos esta llegando ayuda economica de muchos de vosotros y vosotras, con la que vamos a poder costear camitas nuevas, mantas y pienso. ➡Gracias por la difusión tan brutal que habeis hecho entre todos, estamos agotadas pero esto solo hace que darnos fuerzas para seguir!!!Vuestros ánimos y ayuda son increibles ? ❗URGENTE ❗ Se ha inundado el refugio! ?Las compañeras llevan todo el dia quitando agua, y habilitando sitios en alto y espacio dentro de casa para meter a todos los animales que tenemos. ▶Nos hacen muchísima falta mantas (en buen estado) , y también vendrian genial camas tipo colchonetas, o casetas, se nos ha estropeado TODO. ?Desliza las fotos para ver video, y foto de algunos de ellos. ➡Estamos en Sueca, cerquita de Valencia. ❤Os dejamos nuestro telefono para que podais contactar por whatsapp quien quiera traernos algo, tambien podemos recoger en Valencia Capital, La Eliana y Almussafes (escribenos por privado para los puntos de recogida) ?662 68 17 99 (whatsapp) ?(Si no contestamos enseguida es porque estamos saturadas con la situación manteniendo a los animales en buenas condiciones.?Os recordamos que ademas de perros y gatos, tenemos también cabritas, cerdos, y un caballo)

A post shared by ?? ??????? ?? ????? (@adoptavalencia) on

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.