La protectora d’animals de Sueca inundada demana ajuda per a salvar als seus gossos

 

La gota freda que va caure este dijous en la Comunitat Valenciana ha afectat també als animals de la comarca de la Ribera, una de les zones més afectades per la històrica tempesta que ahir va sembrar el caos en el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una protectora d’animals de Sueca ha demanat ajuda d’una manera urgent per a poder salvar als gossos refugiats. Els voluntaris de l’associació ‘El refugio de María‘ estigueren tot el dia d’ahir llevant l’aigua de les seues instal·lacions, que va quedar totalment coberta d’aigua.

 

A conseqüència d’este incident, els voluntaris de la protectora hagueren d’habilitar llocs i espais dins de cases per a refugiar als animals que tenen. Esta associació demana per xarxes socials llits, matalassos o casetes per a gossos, ja que se’ls hi ha danyat tota la casa. Podeu contactar amb ells a través del telèfon: 662 681 799. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤ACTUALIZO. ESTAMOS ALUCINANDO DE LA RESPUESTA DE TANTISIMAS PERSONAS QUE ESTAIS ESCRIBIENDO PARA AYUDAR! Solo podemos repetir una y otra vez: GRACIAS, GRACIAS, MILLONES DE GRACIAS!!!! ➡Tenemos ya mantitas suficientes en camino para pasar la semana. Mogollón de gente nos ha escrito y mañana haremos ruta para recogerlas gracias a nuestros amigos @ladrarte ➡Nos esta llegando ayuda economica de muchos de vosotros y vosotras, con la que vamos a poder costear camitas nuevas, mantas y pienso. ➡Gracias por la difusión tan brutal que habeis hecho entre todos, estamos agotadas pero esto solo hace que darnos fuerzas para seguir!!!Vuestros ánimos y ayuda son increibles ? ❗URGENTE ❗ Se ha inundado el refugio! ?Las compañeras llevan todo el dia quitando agua, y habilitando sitios en alto y espacio dentro de casa para meter a todos los animales que tenemos. ▶Nos hacen muchísima falta mantas (en buen estado) , y también vendrian genial camas tipo colchonetas, o casetas, se nos ha estropeado TODO. ?Desliza las fotos para ver video, y foto de algunos de ellos. ➡Estamos en Sueca, cerquita de Valencia. ❤Os dejamos nuestro telefono para que podais contactar por whatsapp quien quiera traernos algo, tambien podemos recoger en Valencia Capital, La Eliana y Almussafes (escribenos por privado para los puntos de recogida) ?662 68 17 99 (whatsapp) ?(Si no contestamos enseguida es porque estamos saturadas con la situación manteniendo a los animales en buenas condiciones.?Os recordamos que ademas de perros y gatos, tenemos también cabritas, cerdos, y un caballo)

A post shared by ?? ??????? ?? ????? (@adoptavalencia) on

Últimes notícies

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.