La protectora d’animals de Sueca inundada demana ajuda per a salvar als seus gossos

 

La gota freda que va caure este dijous en la Comunitat Valenciana ha afectat també als animals de la comarca de la Ribera, una de les zones més afectades per la històrica tempesta que ahir va sembrar el caos en el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una protectora d’animals de Sueca ha demanat ajuda d’una manera urgent per a poder salvar als gossos refugiats. Els voluntaris de l’associació ‘El refugio de María‘ estigueren tot el dia d’ahir llevant l’aigua de les seues instal·lacions, que va quedar totalment coberta d’aigua.

 

A conseqüència d’este incident, els voluntaris de la protectora hagueren d’habilitar llocs i espais dins de cases per a refugiar als animals que tenen. Esta associació demana per xarxes socials llits, matalassos o casetes per a gossos, ja que se’ls hi ha danyat tota la casa. Podeu contactar amb ells a través del telèfon: 662 681 799. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤ACTUALIZO. ESTAMOS ALUCINANDO DE LA RESPUESTA DE TANTISIMAS PERSONAS QUE ESTAIS ESCRIBIENDO PARA AYUDAR! Solo podemos repetir una y otra vez: GRACIAS, GRACIAS, MILLONES DE GRACIAS!!!! ➡Tenemos ya mantitas suficientes en camino para pasar la semana. Mogollón de gente nos ha escrito y mañana haremos ruta para recogerlas gracias a nuestros amigos @ladrarte ➡Nos esta llegando ayuda economica de muchos de vosotros y vosotras, con la que vamos a poder costear camitas nuevas, mantas y pienso. ➡Gracias por la difusión tan brutal que habeis hecho entre todos, estamos agotadas pero esto solo hace que darnos fuerzas para seguir!!!Vuestros ánimos y ayuda son increibles ? ❗URGENTE ❗ Se ha inundado el refugio! ?Las compañeras llevan todo el dia quitando agua, y habilitando sitios en alto y espacio dentro de casa para meter a todos los animales que tenemos. ▶Nos hacen muchísima falta mantas (en buen estado) , y también vendrian genial camas tipo colchonetas, o casetas, se nos ha estropeado TODO. ?Desliza las fotos para ver video, y foto de algunos de ellos. ➡Estamos en Sueca, cerquita de Valencia. ❤Os dejamos nuestro telefono para que podais contactar por whatsapp quien quiera traernos algo, tambien podemos recoger en Valencia Capital, La Eliana y Almussafes (escribenos por privado para los puntos de recogida) ?662 68 17 99 (whatsapp) ?(Si no contestamos enseguida es porque estamos saturadas con la situación manteniendo a los animales en buenas condiciones.?Os recordamos que ademas de perros y gatos, tenemos también cabritas, cerdos, y un caballo)

A post shared by ?? ??????? ?? ????? (@adoptavalencia) on

Últimes notícies

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.