Quatre ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una casa en València

 

Quatre persones, un home de 40 anys i tres dones de 23, 67 i 95 anys, respectivament, han resultat ferides per inhalació de fum en l’incendi d’una casa del carrer de l’Arxiduc Carles de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El succés s’ha produït este dissabte cap a les 15.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut cridades de numerosos veïns en les que alertaven del foc. Fins a l’arribada dels efectius de Bombers, algunes persones demanaven auxili des de les finestres i els balcons de l’edifici afectat.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat uma ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Les quatre persones ferides han sigut traslladades a l’Hospital Universitari Doctor Peset de València per inhalació de fum.

 

A demés, una quinta persona, un xic de 30 anys, ha sigut atés en el lloc, per això no ha necessitat evacuació al centre hospitalari.

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.