Quatre ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una casa en València

 

Quatre persones, un home de 40 anys i tres dones de 23, 67 i 95 anys, respectivament, han resultat ferides per inhalació de fum en l’incendi d’una casa del carrer de l’Arxiduc Carles de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El succés s’ha produït este dissabte cap a les 15.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut cridades de numerosos veïns en les que alertaven del foc. Fins a l’arribada dels efectius de Bombers, algunes persones demanaven auxili des de les finestres i els balcons de l’edifici afectat.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat uma ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Les quatre persones ferides han sigut traslladades a l’Hospital Universitari Doctor Peset de València per inhalació de fum.

 

A demés, una quinta persona, un xic de 30 anys, ha sigut atés en el lloc, per això no ha necessitat evacuació al centre hospitalari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.