12.3 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Quatre ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una casa en València

 

Quatre persones, un home de 40 anys i tres dones de 23, 67 i 95 anys, respectivament, han resultat ferides per inhalació de fum en l’incendi d’una casa del carrer de l’Arxiduc Carles de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El succés s’ha produït este dissabte cap a les 15.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut cridades de numerosos veïns en les que alertaven del foc. Fins a l’arribada dels efectius de Bombers, algunes persones demanaven auxili des de les finestres i els balcons de l’edifici afectat.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat uma ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Les quatre persones ferides han sigut traslladades a l’Hospital Universitari Doctor Peset de València per inhalació de fum.

 

A demés, una quinta persona, un xic de 30 anys, ha sigut atés en el lloc, per això no ha necessitat evacuació al centre hospitalari.

Últimes notícies

El Reial Madrid va firmar l’acta sota protesta però no va precisar els motius

El club blanc va firmar l'acta del partit davant València Basket sota protesta, però no va deixar per escrit la raó. Scariolo va assenyalar un temps mort no concedit.

El València imposa la llei del triple: 89-76 al Reial Madrid

El València va derrotar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga amb 16 triples i un 39% d'encert per 7 i un 23% del seu rival. El tir exterior i les faltes de Tavares van marcar el dol.

89-76. València tomba al Reial Madrid a colp de triple

València Basket es va imposar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga gràcies a 16 triples i un 39% exterior. L'encert perimetral va neutralitzar el domini blanc del rebot.

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.