Quatre ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una casa en València

 

Quatre persones, un home de 40 anys i tres dones de 23, 67 i 95 anys, respectivament, han resultat ferides per inhalació de fum en l’incendi d’una casa del carrer de l’Arxiduc Carles de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El succés s’ha produït este dissabte cap a les 15.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut cridades de numerosos veïns en les que alertaven del foc. Fins a l’arribada dels efectius de Bombers, algunes persones demanaven auxili des de les finestres i els balcons de l’edifici afectat.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat uma ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Les quatre persones ferides han sigut traslladades a l’Hospital Universitari Doctor Peset de València per inhalació de fum.

 

A demés, una quinta persona, un xic de 30 anys, ha sigut atés en el lloc, per això no ha necessitat evacuació al centre hospitalari.

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.