Anuncios

Pallissa Gandia: Detenen als joves que van agredir a l’amo d’un bar

Actualització el 24/08/2021 a les 11.15 hores. La Policia Nacional ha detingut als quatre joves que van agredir dimecres passat a l’amo d’un bar a Gandia (València), després que els recriminarà que se n’havien anat sense pagar el compte de 60 euros, una agressió que va ser gravada per un veí i difosa en xarxes socials.

Es tracta de quatre joves de 21 a 29 anys, dos de nacionalitat espanyola, un romanés i un altre colombià. Els quatre sospitosos han sigut acusats d’un delicte de lesions després que es presentaren, acompanyats del seu advocat, en les dependències de la Policia Nacional de Gandia.

Anuncios

 

Els quatre xics han sigut interrogats i després han quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de comparéixer davant el jutge quan siguen citats per a declarar sobre l’ocorregut, tal com han informat fonts policials. 

 

Quatre joves agredeixen a l’amo d’un bar a Gandia per demanar que li pagaren

La Policia Nacional de Gandia investiga a quatre joves que aquest dimecres van fugir d’un establiment de la localitat sense pagar. El propietari del local va córrer darrere d’ells per a reclamar-los que abonaren el compte i la reacció dels delinqüents va ser tremenda: van agredir sense pietat al cambrer en ple carrer.

 

L’agressió va ser gravada per un veí de Gandia i ha sigut publicada en xarxes socials. En les imatges, que s’han fet virals, es pot comprovar com l’amo del local s’acosta als quatre presumptes agressors amb un cinturó a la mà, mentre aquests tractaven de fugir en el seu cotxe.

 

Després de discutir amb un d’ells, va començar  la baralla, i posteriorment, els altres tres individus ixen del vehicle i propinen una pallissa a la víctima en diverses onades, en oposar aquest una forta resistència, i fins i tot iniciar una persecució en el seu cotxe.

 

L’amo del bar de Gandia, amb múltiples lesions per la baralla, va interposar una denúncia davant la Policia i va explicar que els quatre joves van estar menjant en l’establiment i quan ell es va disposar a preparar-los uns cafés es van anar corrent.

La Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha explicat que es troba treballant en la identificació dels agressors.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real: guanyar per a assegurar la tercera plaça

Marcelino insistix que el Vila-real no és jutge del descens i que el seu únic objectiu és continuar guanyant per a amarrar la tercera plaça de LaLiga davant un Mallorca en bona dinàmica.

Investiguen per maltractament animal a un veí de Torrevieja per un collaret de castic en el seu gos

La Guàrdia Civil investiga a un home de 78 anys a Torrevieja per un presumpte delicte de maltractament animal després de localitzar al seu gos amb un collaret de castic incrustat en el coll.

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.
Anuncios