Pallissa Gandia: Detenen als joves que van agredir a l’amo d’un bar

Actualització el 24/08/2021 a les 11.15 hores. La Policia Nacional ha detingut als quatre joves que van agredir dimecres passat a l’amo d’un bar a Gandia (València), després que els recriminarà que se n’havien anat sense pagar el compte de 60 euros, una agressió que va ser gravada per un veí i difosa en xarxes socials.

Es tracta de quatre joves de 21 a 29 anys, dos de nacionalitat espanyola, un romanés i un altre colombià. Els quatre sospitosos han sigut acusats d’un delicte de lesions després que es presentaren, acompanyats del seu advocat, en les dependències de la Policia Nacional de Gandia.

 

Els quatre xics han sigut interrogats i després han quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de comparéixer davant el jutge quan siguen citats per a declarar sobre l’ocorregut, tal com han informat fonts policials. 

 

Quatre joves agredeixen a l’amo d’un bar a Gandia per demanar que li pagaren

La Policia Nacional de Gandia investiga a quatre joves que aquest dimecres van fugir d’un establiment de la localitat sense pagar. El propietari del local va córrer darrere d’ells per a reclamar-los que abonaren el compte i la reacció dels delinqüents va ser tremenda: van agredir sense pietat al cambrer en ple carrer.

 

L’agressió va ser gravada per un veí de Gandia i ha sigut publicada en xarxes socials. En les imatges, que s’han fet virals, es pot comprovar com l’amo del local s’acosta als quatre presumptes agressors amb un cinturó a la mà, mentre aquests tractaven de fugir en el seu cotxe.

 

Després de discutir amb un d’ells, va començar  la baralla, i posteriorment, els altres tres individus ixen del vehicle i propinen una pallissa a la víctima en diverses onades, en oposar aquest una forta resistència, i fins i tot iniciar una persecució en el seu cotxe.

 

L’amo del bar de Gandia, amb múltiples lesions per la baralla, va interposar una denúncia davant la Policia i va explicar que els quatre joves van estar menjant en l’establiment i quan ell es va disposar a preparar-los uns cafés es van anar corrent.

La Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha explicat que es troba treballant en la identificació dels agressors.

 

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.