Pallissa Gandia: Detenen als joves que van agredir a l’amo d’un bar

Actualització el 24/08/2021 a les 11.15 hores. La Policia Nacional ha detingut als quatre joves que van agredir dimecres passat a l’amo d’un bar a Gandia (València), després que els recriminarà que se n’havien anat sense pagar el compte de 60 euros, una agressió que va ser gravada per un veí i difosa en xarxes socials.

Es tracta de quatre joves de 21 a 29 anys, dos de nacionalitat espanyola, un romanés i un altre colombià. Els quatre sospitosos han sigut acusats d’un delicte de lesions després que es presentaren, acompanyats del seu advocat, en les dependències de la Policia Nacional de Gandia.

 

Els quatre xics han sigut interrogats i després han quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de comparéixer davant el jutge quan siguen citats per a declarar sobre l’ocorregut, tal com han informat fonts policials. 

 

Quatre joves agredeixen a l’amo d’un bar a Gandia per demanar que li pagaren

La Policia Nacional de Gandia investiga a quatre joves que aquest dimecres van fugir d’un establiment de la localitat sense pagar. El propietari del local va córrer darrere d’ells per a reclamar-los que abonaren el compte i la reacció dels delinqüents va ser tremenda: van agredir sense pietat al cambrer en ple carrer.

 

L’agressió va ser gravada per un veí de Gandia i ha sigut publicada en xarxes socials. En les imatges, que s’han fet virals, es pot comprovar com l’amo del local s’acosta als quatre presumptes agressors amb un cinturó a la mà, mentre aquests tractaven de fugir en el seu cotxe.

 

Després de discutir amb un d’ells, va començar  la baralla, i posteriorment, els altres tres individus ixen del vehicle i propinen una pallissa a la víctima en diverses onades, en oposar aquest una forta resistència, i fins i tot iniciar una persecució en el seu cotxe.

 

L’amo del bar de Gandia, amb múltiples lesions per la baralla, va interposar una denúncia davant la Policia i va explicar que els quatre joves van estar menjant en l’establiment i quan ell es va disposar a preparar-los uns cafés es van anar corrent.

La Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha explicat que es troba treballant en la identificació dels agressors.

 

Últimes notícies

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.