Anuncios

Pallissa Gandia: Detenen als joves que van agredir a l’amo d’un bar

Actualització el 24/08/2021 a les 11.15 hores. La Policia Nacional ha detingut als quatre joves que van agredir dimecres passat a l’amo d’un bar a Gandia (València), després que els recriminarà que se n’havien anat sense pagar el compte de 60 euros, una agressió que va ser gravada per un veí i difosa en xarxes socials.

Es tracta de quatre joves de 21 a 29 anys, dos de nacionalitat espanyola, un romanés i un altre colombià. Els quatre sospitosos han sigut acusats d’un delicte de lesions després que es presentaren, acompanyats del seu advocat, en les dependències de la Policia Nacional de Gandia.

 

Els quatre xics han sigut interrogats i després han quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de comparéixer davant el jutge quan siguen citats per a declarar sobre l’ocorregut, tal com han informat fonts policials. 

 

Quatre joves agredeixen a l’amo d’un bar a Gandia per demanar que li pagaren

La Policia Nacional de Gandia investiga a quatre joves que aquest dimecres van fugir d’un establiment de la localitat sense pagar. El propietari del local va córrer darrere d’ells per a reclamar-los que abonaren el compte i la reacció dels delinqüents va ser tremenda: van agredir sense pietat al cambrer en ple carrer.

 

L’agressió va ser gravada per un veí de Gandia i ha sigut publicada en xarxes socials. En les imatges, que s’han fet virals, es pot comprovar com l’amo del local s’acosta als quatre presumptes agressors amb un cinturó a la mà, mentre aquests tractaven de fugir en el seu cotxe.

 

Després de discutir amb un d’ells, va començar  la baralla, i posteriorment, els altres tres individus ixen del vehicle i propinen una pallissa a la víctima en diverses onades, en oposar aquest una forta resistència, i fins i tot iniciar una persecució en el seu cotxe.

 

L’amo del bar de Gandia, amb múltiples lesions per la baralla, va interposar una denúncia davant la Policia i va explicar que els quatre joves van estar menjant en l’establiment i quan ell es va disposar a preparar-los uns cafés es van anar corrent.

La Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha explicat que es troba treballant en la identificació dels agressors.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.