13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Pallissa Gandia: Detenen als joves que van agredir a l’amo d’un bar

Actualització el 24/08/2021 a les 11.15 hores. La Policia Nacional ha detingut als quatre joves que van agredir dimecres passat a l’amo d’un bar a Gandia (València), després que els recriminarà que se n’havien anat sense pagar el compte de 60 euros, una agressió que va ser gravada per un veí i difosa en xarxes socials.

Es tracta de quatre joves de 21 a 29 anys, dos de nacionalitat espanyola, un romanés i un altre colombià. Els quatre sospitosos han sigut acusats d’un delicte de lesions després que es presentaren, acompanyats del seu advocat, en les dependències de la Policia Nacional de Gandia.

 

Els quatre xics han sigut interrogats i després han quedat en llibertat amb càrrecs, amb l’obligació de comparéixer davant el jutge quan siguen citats per a declarar sobre l’ocorregut, tal com han informat fonts policials. 

 

Quatre joves agredeixen a l’amo d’un bar a Gandia per demanar que li pagaren

La Policia Nacional de Gandia investiga a quatre joves que aquest dimecres van fugir d’un establiment de la localitat sense pagar. El propietari del local va córrer darrere d’ells per a reclamar-los que abonaren el compte i la reacció dels delinqüents va ser tremenda: van agredir sense pietat al cambrer en ple carrer.

 

L’agressió va ser gravada per un veí de Gandia i ha sigut publicada en xarxes socials. En les imatges, que s’han fet virals, es pot comprovar com l’amo del local s’acosta als quatre presumptes agressors amb un cinturó a la mà, mentre aquests tractaven de fugir en el seu cotxe.

 

Després de discutir amb un d’ells, va començar  la baralla, i posteriorment, els altres tres individus ixen del vehicle i propinen una pallissa a la víctima en diverses onades, en oposar aquest una forta resistència, i fins i tot iniciar una persecució en el seu cotxe.

 

L’amo del bar de Gandia, amb múltiples lesions per la baralla, va interposar una denúncia davant la Policia i va explicar que els quatre joves van estar menjant en l’establiment i quan ell es va disposar a preparar-los uns cafés es van anar corrent.

La Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha explicat que es troba treballant en la identificació dels agressors.

 

Últimes notícies

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.

Segona jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 65% segons el sindicat i 3,63% segons Sanitat

El sindicat eleva el seguiment al 60-65% i Sanitat el reduïx al 3,63-3,69%. La protesta va reclamar un estatut propi i millores laborals, amb concentració a l'Hospital Peset.

Condemnen als amos d’una empresa de neteja d’Alacant per ocupar 24 treballadors sense alta

Els propietaris es declaren culpables a l'inici del juí i l'Audiència dicta sentència 'in voce': sis mesos de presó i sis de multa de 9 euros diaris. La Inspecció de Treball va destapar les irregularitats en 2023 després d'una visita al centre de treball.

El València mesura la seua frescor davant la defensa del Fenerbahçe

El València visita al Fenerbahçe per a comprovar si ha recuperat la seua frescor després de huit partits en setze dies. Duel entre la millor defensa i el segon millor atac amb impacte directe en la zona alta.

Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar la solidesa i el bon moment del Fenerbahçe abans del dol d'Eurolliga. El tècnic va exigir màxima concentració, defensa i pla col·lectiu.

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.