16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Reanimen a un ciclista que havia entrat en parada cardiorespiratòria en Alacant

Reanimen a un ciclista que havia entrat en parada cardiorespiratòria en Alacant

Avinguda de la Vila-Joiosa | Google Maps

 

Este matí de dimecres, sobre les 09.40 hores, un home, de 36 anys, ha caigut de la seua bicicleta i s’ha quedat inconscient en l’avinguda de la Vila-Joiosa de la ciutat d’Alacant. Segons pareix, el ciclista es trobava mal durant l’eixida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i quan ha arribat, l’equip mèdic ha vist que el xic estava en parada cardiorespiratòria. Davant d’esta situació, els sanitaris han fet al xic la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i han conseguit recuperar les seues constants vitals.

 

Una volta ja estabilitzat, l’ambulància ha traslladat al ciclista fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, ja que també presentava un politraumatisme. A hores d’ara es desconeix l’estat de la víctima.

Últimes notícies

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.