Rebeldes sirios degollan y decapitan a un niño de 12 años

En las últimas horas se ha difundido a través de las redes sociales un vídeo terrorífico en el que se puede ver como varios rebeldes sirios asesinan a sangre fría a un niño. El pequeño está herido de una pierna y en las imágenes se puede ver cómo se ríen, le tiran de los cabellos y lo golpean mientras está encima de una furgoneta. Poco después, uno de los rebeldes lo tumba, lo coge de manos, lo degolla y la acaba decapitando.

 

Esta atrocidad, que hoy recogen varios medios, tiene como víctima a un niño de «menos de 13 años, probablemente refugiado de Alepo» , de la brigada Al Qods, formada por palestinos que apoyan al régimen de Bashar el Asad. «El Asad ya no tiene hombres y ahora nos envía a niños» afirman los rebeldes, de la brigada Nuredin al Zink, que ha sido financiada por Estados Unidos al considerarla moderada. Lo cierto es que el suceso ha conmocionado al mundo.

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026