Rebeldes sirios degollan y decapitan a un niño de 12 años

En las últimas horas se ha difundido a través de las redes sociales un vídeo terrorífico en el que se puede ver como varios rebeldes sirios asesinan a sangre fría a un niño. El pequeño está herido de una pierna y en las imágenes se puede ver cómo se ríen, le tiran de los cabellos y lo golpean mientras está encima de una furgoneta. Poco después, uno de los rebeldes lo tumba, lo coge de manos, lo degolla y la acaba decapitando.

 

Esta atrocidad, que hoy recogen varios medios, tiene como víctima a un niño de «menos de 13 años, probablemente refugiado de Alepo» , de la brigada Al Qods, formada por palestinos que apoyan al régimen de Bashar el Asad. «El Asad ya no tiene hombres y ahora nos envía a niños» afirman los rebeldes, de la brigada Nuredin al Zink, que ha sido financiada por Estados Unidos al considerarla moderada. Lo cierto es que el suceso ha conmocionado al mundo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.