Rebeldes sirios degollan y decapitan a un niño de 12 años

En las últimas horas se ha difundido a través de las redes sociales un vídeo terrorífico en el que se puede ver como varios rebeldes sirios asesinan a sangre fría a un niño. El pequeño está herido de una pierna y en las imágenes se puede ver cómo se ríen, le tiran de los cabellos y lo golpean mientras está encima de una furgoneta. Poco después, uno de los rebeldes lo tumba, lo coge de manos, lo degolla y la acaba decapitando.

 

Esta atrocidad, que hoy recogen varios medios, tiene como víctima a un niño de «menos de 13 años, probablemente refugiado de Alepo» , de la brigada Al Qods, formada por palestinos que apoyan al régimen de Bashar el Asad. «El Asad ya no tiene hombres y ahora nos envía a niños» afirman los rebeldes, de la brigada Nuredin al Zink, que ha sido financiada por Estados Unidos al considerarla moderada. Lo cierto es que el suceso ha conmocionado al mundo.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.