22.6 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Rebeldes sirios degollan y decapitan a un niño de 12 años

En las últimas horas se ha difundido a través de las redes sociales un vídeo terrorífico en el que se puede ver como varios rebeldes sirios asesinan a sangre fría a un niño. El pequeño está herido de una pierna y en las imágenes se puede ver cómo se ríen, le tiran de los cabellos y lo golpean mientras está encima de una furgoneta. Poco después, uno de los rebeldes lo tumba, lo coge de manos, lo degolla y la acaba decapitando.

 

Esta atrocidad, que hoy recogen varios medios, tiene como víctima a un niño de «menos de 13 años, probablemente refugiado de Alepo» , de la brigada Al Qods, formada por palestinos que apoyan al régimen de Bashar el Asad. «El Asad ya no tiene hombres y ahora nos envía a niños» afirman los rebeldes, de la brigada Nuredin al Zink, que ha sido financiada por Estados Unidos al considerarla moderada. Lo cierto es que el suceso ha conmocionado al mundo.

Últimes notícies

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.

Investiguen una agressió amb arma blanca al Jardí del Túria de València

La Policia Nacional investiga una agressió amb arma blanca ocorreguda de matinada al Jardí del Túria. La víctima, sense documentació, està hospitalitzada amb pronòstic reservat.

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.