La Guàrdia Civil recupera un dofí sense vida en les costes d’Elx

dofi

Agents del Servei Marítim Provincial de la Guàrdia Civil d’Alacant van recuperar, dissabte passat dia 14 d’agost, un dofí que va aparéixer surant en aigües pròximes a les Platges de la Marina-Elx.

 

L’avís el van rebre cap a les 13.00 hores i després de trobar-lo mort, a unes dues milles nàutiques de la platja, ho van pujar al patruller amb la intenció de remolcar-ho fins al port de Santa Pola, on es va fer càrrec el servei de neteja per a la seua posterior incineració, davant la impossibilitat de ser traslladat a instal·lacions de la Universitat de València per al seu estudi.

 

El dofí tenia uns dos metres de longitud i el seu cos estava bastant ben conservat, per la qual cosa semblava que la seua defunció havia sigut recent. Les causes de la mort es desconeixen.

dofi

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un intern de Fontcalent provoca un incendi en la seua cel·la i ha de ser assistit

Un pres preventiu del centre penitenciari d'Alacant I, en Fontcalent, provoca un incendi en la seua cel·la de matinada i ha de ser assistit, mentres el sindicat TAMPM denuncia fallades d'alarma i masificacion en la carcel.

València recorrerà la sentència sobre pisos turístics en considerar que hi ha només una discrepància tècnica

L'Ajuntament de València estudiarà recórrer davant el Suprem la sentència del TSJCV sobre vivendes turístiques, que atribuïx a una discrepància tècnic-jurídica i no de fons sobre la suspensió de llicències.

Bernabé acusa a la Generalitat de rebutjar el Pla de Vivenda per perdre el seu quiosquet

Pilar Bernabé sosté que a la Generalitat no li agrada el Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 perquè ordena el mercat i impedix que es facen negocis al marge del nou marc. Defén a més l'impuls a la Ciutat de la Industrialització de la Construcció al costat de les universitats valencianes.

Pedro Delgado assenyala a Juan Ayuso com el gran potencial del ciclisme espanyol

Pedro Delgado considera que Juan Ayuso és, per potencial, el millor corredor espanyol actual, destaca el seu caràcter competitiu i advertix de la pressió i la creixent competència internacional.

Núñez acusa el Consell de no saber interpretar les alertes de la DANA del 29 d’octubre

El cap de Climatologia de Aemet en la Comunitat Valenciana sosté en el Congrés que va haver-hi informació suficient i precisa abans de la DANA del 29 d'octubre, però que el Consell no la va interpretar a temps per a prendre mesures preventives.

IVACE+i impulsa un sistema amb intel·ligència artificial per a diagnosticar i rehabilitar lesions articulars

IVACE+i finança KINESSENSOR, un sistema portàtil amb sensors i algorismes d'intel·ligència artificial per a millorar el diagnòstic, seguiment i rehabilitació de malalties musculoesquelètiques.

El PP veta la compareixença de Mazón en la comissió sobre el bo comercie en la Diputació d’Alacant

La majoria del PP en la Diputació d'Alacant ha rebutjat que Carlos Mazón declare en la comissió que investiga la gestió del bo comercie, mentres l'oposició denuncia un intent de limitar l'abast polític de les perquisicions.

Milers de pelegrins recorren a peu els 7,5 quilòmetres fins a la Santa Faç a Alacant

Milers de persones participen en la 537 romeria de la Santa Faç, que recorre 7,5 quilòmetres des del centre d'Alacant fins al monestir, en la segona peregrinació més multitudinària d'Espanya.