Registren dos lleugers terratrèmols en la Vila Joiosa i Benifallim

 

Este dimecres, l’Institut Geogràfic Nacional (IGN) ha registrat dos lleugers terratrèmols, d’1,8 graus de magnitud en l’escala de Richter, en Alacant. Els dos sismes han tingut lloc a diferents hores i amb epicentres en el sud-est del litoral de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa, en la mar, i en el nord-est del municipi de Benifallim, en la comarca de l’Alcoià

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, el primer terratrèmol s’ha produït cap a les 10.06 hores, en la Vila Joiosa, a 18 quilòmetres de profunditat, mentres que el sisme detectat en Benifallim s’ha produït a les 16.55 hores de la vesprada, a cinc quilòmetres de profunditat.

 

Fonts d’Emergències han explicat al citat mitjà que no havien rebut cap alerta pels dos sismes produïts. Per la seua part, fonts de la Guàrdia Civil han assenyalat que, de moment, tampoc tenien cap constància d’alguna incidència en relació amb estos dos lleus terratrèmols.

 

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.