Mastodon
23.6 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

El rei visita Alacant en el XVI Congrés de Directius CEDE

 

El rei Felip VI ha asseverat, davant els assistents al XVI Congrés de Directius CEDEIX a Alacant, que esta entitat és «una de les columnes vertebrals de l’Espanya dels nostres dies» i els ha assegurat que la societat espanyola els necessita: «Necessita del vostre sentit de la responsabilitat, de la vostra tasca diària decisiva, de la vostra influència, del vostre lideratge i del vostre compromís amb el futur, no solament de les vostres companyies, sinó del nostre país», ha recalcat. En el seu discurs en la clausura de la trobada d’empresariat, el monarca ha manifestat que les societats aconseguixen «clarament cotes de major èxit quan apliquen fórmules de col·laboració», per la qual cosa ha considerat que «no pareix que hui el més encertat siga tractar d’encarar el futur des d’una perspectiva estrictament individual». «No solament per una qüestió de valors, sinó per una raó de pur pragmatisme i efectivitat».

  

 

 

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.