La reina Letícia fa viatges secrets a Barcelona per vore’s amb un empresari

La reina Letícia en una imatge d'arxiu

La reina Letícia en una imatge d’arxiu | Vanitatis

 

La Família Reial sempre ha mantingut relació amb grans empresaris de Catalunya de manera discreta. Una de les més conegudes és amb la família Tous. De fet, segons va explicar la seua biògrafa, Ana Alós, la reina Letícia hauria influït en l’expulsió de Pilar Rahola i Helena Rakòsnik de la Fundació Rosa Oriol que gestiona la família de joiers.

 

Ara, ‘Vanitatis’ ha donat a conèixer una altra família poderosa catalana que té una estreta relació amb la Casa Reial. Es tracta dels Puig, propietaris de l’empresa de moda i perfums que gestiona marques com Nina Ricci o Carlonia Herrera. Els monarques els van conèixer l’any 2014, quan van ser convidats a la inauguració de la nova seu del grup Puig a la plaça d’Europa de l’Hospitalet.

 

Una estreta relació amb la reina

Des d’eixe moment, els propietaris del gegant català de la perfumeria i la moda han establert una forta amistat amb els monarques, sobretot amb Letícia. La reina acostuma a vestir sovint amb les marques de la cadena i a portar els seus perfums i, de tant en tant, fa unes discretes visites al president de l’empresa, Marc Puig, a Barcelona.

 

Cal destacar, que la relació entre els Puig i la Família Reial no és nova. L’empresa va ser durant més de dos dècades un dels patrocinadors de la Copa del Rei de vela que se celebra cada estiu a Mallorca i on tradicionalment hi ha participat Joan Carles I. Això va fer que el rei emèrit i l’aleshores propietari de l’empresa, Enrique Puig, tingueren una gran amistat. A més, Puig també va ser l’armador del veler ‘Azur de Puig’ que tripulava la infanta Cristina.

 

Diversos viatges a Barcelona

Les visites a Marc Puig són un dels viatges que fa la reina Letícia fa d’amagat a Catalunya, però no els únics. A més de les visites oficials com el lliurament dels premis Princesa de Girona, la monarca també acostuma a anar a Barcelona de forma secreta per visitar la seua germana, Telma Ortiz, que fa anys que residix a la ciutat comtal.

Últimes notícies

La fiscal valenciana Susana Gisbert ratifica al Suprem la denúncia contra Alvise per l’assetjament a ella i a la seua filla

La fiscal delegada de delictes d’odi de València, Susana Gisbert, ha ratificat davant el Tribunal Suprem la denúncia contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández, Alvise, per publicacions en Telegram que, segons sosté, van desencadenar una onada de missatges amenaçadors contra ella i la seua filla. La causa forma part de les sis investigacions que el Suprem manté obertes contra l’eurodiputat.

Aemet activa l’avís taronja per forts aiguats de matinada a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a la matinada de dimarts l’avís taronja per precipitacions de fins a 80 litres en 3 o 4 hores a l’interior de Castelló i nord de València, i manté diversos avisos grocs per pluges i tronades a l’interior valencià.

El ple d’Elx veta que xiquetes i dones participen en el Misteri

El ple municipal d’Elx ha tombat una moció de Compromís, amb el suport del PSPV-PSOE, que demanava obrir la Escolania i les representacions del Misteri d’Elx a xiquetes i dones. PP i Vox han votat en contra al·legant la defensa de la tradició i del caràcter religiós de la Festa.

La víctima de violència masclista de Benidorm no havia denunciat la seua parella

La dona assassinada amb arma blanca a Benidorm, la brasilera Meriane, no havia presentat cap denúncia per violència masclista contra la seua parella, també detingut, junt amb dos encobridors que haurien ajudat a traslladar el cadàver.

Demanen 7 anys de presó a un repartidor de congelats de Santa Pola per quedar-se gènere per 400.000 euros

Un repartidor d’una empresa de congelats de Santa Pola s’enfronta a 7 anys de presó acusat d’apropiació indeguda de quasi 400.000 euros en productes venuts a clients propis entre 2016 i 2018. El juí se celebrarà a la Secció Setena de l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx, a partir d’este dimarts.

València castiga 138 pisos turístics il·legals amb més d’1,5 milions en multes

L’Ajuntament de València ha imposat 138 sancions a vivendes turístiques il·legals en díhuit mesos, per un import superior a 1,5 milions d’euros, dins de la seua estratègia de tolerància zero contra l’activitat irregular.

Dos hòmens investigats per fingir robatoris violents a Vinaròs i Almassora

La Guàrdia Civil ha investigat dos hòmens a Vinaròs i Almassora per suposats delictes de simulació després de denunciar robatoris inexistents. Els agents han comprovat que un dels robatoris mai va passar i que, en l’altre cas, la cartera simplement s’havia perdut.

Les derrotes de Villarreal C i Torrent estrenyen la zona alta en Tercera Federació

Les primeres derrotes de Villarreal C i Torrent han deixat la Vall de Uxó com a nou líder en solitari de la Tercera Federació, en una quarta jornada marcada per resultats estrets i repartiment de punts. Ontinyent 1931 i Eldense B confirmen el bon moment amb victòries sòlides.