Rescaten a un ancià de Petrer que va estar dotze hores en terra

 

Fa uns dies es va rescatar a un ancià en Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en caure en terra i trobar-se durant quasi dotze hores en una habitació de la seua casa sense poder alçar-se.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, la intervenció de la Policia Local i el departament de Servicis Socials va ser fonamental, ja que l’ancià va estar més de dotze hores sense poder menjar ni beure res. La seua dona, amb la que conviu en la mateixa casa, patix algun tipus de demència, per esta raó no va poder ajudar al seu marit.

 

El propietari d’un bar situat molt prop de la casa del matrimoni va donar la veu d’alarma estranyat del fet que la parella no li obrira la porta del domicili. Ràpidament, l’home va telefonar als agents de la Policia Local.

 

L’home encara respirava

Les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets, a on es trobaren dins d’una habitació a l’home en terra. Afortunadament, l’ancià encara respirava i estava conscient. La Policia va avisar als servicis d’emergència perquè assistiren a la víctima.

 

Després de comprovar que l’ancià caminava sense dificultat, els Servicis Socials es van fer càrrec del matrimoni. No obstant això, un dia després, la dona va haver de ser atesa per un equip mèdic que la va traslladar a l’hospital d’Elda a on va quedar ingressada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.