Rescaten a un ancià de Petrer que va estar dotze hores en terra

 

Fa uns dies es va rescatar a un ancià en Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en caure en terra i trobar-se durant quasi dotze hores en una habitació de la seua casa sense poder alçar-se.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, la intervenció de la Policia Local i el departament de Servicis Socials va ser fonamental, ja que l’ancià va estar més de dotze hores sense poder menjar ni beure res. La seua dona, amb la que conviu en la mateixa casa, patix algun tipus de demència, per esta raó no va poder ajudar al seu marit.

 

El propietari d’un bar situat molt prop de la casa del matrimoni va donar la veu d’alarma estranyat del fet que la parella no li obrira la porta del domicili. Ràpidament, l’home va telefonar als agents de la Policia Local.

 

L’home encara respirava

Les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets, a on es trobaren dins d’una habitació a l’home en terra. Afortunadament, l’ancià encara respirava i estava conscient. La Policia va avisar als servicis d’emergència perquè assistiren a la víctima.

 

Després de comprovar que l’ancià caminava sense dificultat, els Servicis Socials es van fer càrrec del matrimoni. No obstant això, un dia després, la dona va haver de ser atesa per un equip mèdic que la va traslladar a l’hospital d’Elda a on va quedar ingressada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.