Rescaten a un ancià de Petrer que va estar dotze hores en terra

 

Fa uns dies es va rescatar a un ancià en Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en caure en terra i trobar-se durant quasi dotze hores en una habitació de la seua casa sense poder alçar-se.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, la intervenció de la Policia Local i el departament de Servicis Socials va ser fonamental, ja que l’ancià va estar més de dotze hores sense poder menjar ni beure res. La seua dona, amb la que conviu en la mateixa casa, patix algun tipus de demència, per esta raó no va poder ajudar al seu marit.

 

El propietari d’un bar situat molt prop de la casa del matrimoni va donar la veu d’alarma estranyat del fet que la parella no li obrira la porta del domicili. Ràpidament, l’home va telefonar als agents de la Policia Local.

 

L’home encara respirava

Les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets, a on es trobaren dins d’una habitació a l’home en terra. Afortunadament, l’ancià encara respirava i estava conscient. La Policia va avisar als servicis d’emergència perquè assistiren a la víctima.

 

Després de comprovar que l’ancià caminava sense dificultat, els Servicis Socials es van fer càrrec del matrimoni. No obstant això, un dia després, la dona va haver de ser atesa per un equip mèdic que la va traslladar a l’hospital d’Elda a on va quedar ingressada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.

La Generalitat concedirà 2,5 milions d’euros en 2026 als mitjans de comunicació privats i a les agències de notícies per al foment del valencià

La Direcció General de Política Lingüística augmenta en 750.000 euros, un 42 %, la quantia inicialment prevista en la convocatòria

Les Corts amplien fins a 2026 l’ajuda fiscal als afectats per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes aprovaran estendre fins a 2026 els avantatges fiscals perquè els afectats per l'incendi de Campanar puguen adquirir vivenda, dins d'un decret que també introduïx una bonificació del 100% en transmissions d'explotacions de ramaderia extensiva.

El PP s’alinea amb Vox per a mantindre escuts i plaques vinculats al franquisme en la Comunitat Valenciana

El PP recolza en Les Corts la iniciativa de Vox per a evitar la retirada de construccions, escuts i plaques vinculats al franquisme en aplicació de la Llei de Concòrdia valenciana. L'oposició acusa els dos partits de voler preservar monuments que considera associats al feixisme.

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.