Rescaten a un ancià de Petrer que va estar dotze hores en terra

 

Fa uns dies es va rescatar a un ancià en Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en caure en terra i trobar-se durant quasi dotze hores en una habitació de la seua casa sense poder alçar-se.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, la intervenció de la Policia Local i el departament de Servicis Socials va ser fonamental, ja que l’ancià va estar més de dotze hores sense poder menjar ni beure res. La seua dona, amb la que conviu en la mateixa casa, patix algun tipus de demència, per esta raó no va poder ajudar al seu marit.

 

El propietari d’un bar situat molt prop de la casa del matrimoni va donar la veu d’alarma estranyat del fet que la parella no li obrira la porta del domicili. Ràpidament, l’home va telefonar als agents de la Policia Local.

 

L’home encara respirava

Les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets, a on es trobaren dins d’una habitació a l’home en terra. Afortunadament, l’ancià encara respirava i estava conscient. La Policia va avisar als servicis d’emergència perquè assistiren a la víctima.

 

Després de comprovar que l’ancià caminava sense dificultat, els Servicis Socials es van fer càrrec del matrimoni. No obstant això, un dia després, la dona va haver de ser atesa per un equip mèdic que la va traslladar a l’hospital d’Elda a on va quedar ingressada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.