Rescaten a un ancià de Petrer que va estar dotze hores en terra

 

Fa uns dies es va rescatar a un ancià en Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en caure en terra i trobar-se durant quasi dotze hores en una habitació de la seua casa sense poder alçar-se.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, la intervenció de la Policia Local i el departament de Servicis Socials va ser fonamental, ja que l’ancià va estar més de dotze hores sense poder menjar ni beure res. La seua dona, amb la que conviu en la mateixa casa, patix algun tipus de demència, per esta raó no va poder ajudar al seu marit.

 

El propietari d’un bar situat molt prop de la casa del matrimoni va donar la veu d’alarma estranyat del fet que la parella no li obrira la porta del domicili. Ràpidament, l’home va telefonar als agents de la Policia Local.

 

L’home encara respirava

Les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets, a on es trobaren dins d’una habitació a l’home en terra. Afortunadament, l’ancià encara respirava i estava conscient. La Policia va avisar als servicis d’emergència perquè assistiren a la víctima.

 

Després de comprovar que l’ancià caminava sense dificultat, els Servicis Socials es van fer càrrec del matrimoni. No obstant això, un dia després, la dona va haver de ser atesa per un equip mèdic que la va traslladar a l’hospital d’Elda a on va quedar ingressada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.