Recuperen el cos d’una submarinista de Castelló morta en Gran Canària

 

Diferents efectius del Grup d’Especialistes d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil recuperaren este diumenge, 11 d’octubre, el cos de la submarinista morta de Castelló després de quedar atrapada en la cabina d’una embarcació afonada a uns 40 metres de profunditat en el moll Reina Sofia del port de la Llum, en Gran Canària.

 

Tal com explica el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir cap a les 11.00 hores, d’este dissabte, 10 d’octubre, quan la víctima de 28 anys participava en una excursió. La intenció de la xica era conèixer el barco anomenat ‘El Narcótico’, que es va afonar fa quasi 30 anys.

 

Els companys de la xica van donar la veu d’alerta. Fins al lloc dels fets es va desplaçar l’embarcació Salvamar Nunki de Salvament Marítim, i l’Institut Armat, que ràpidament van iniciar les tasques per a tractar de rescatar a la submarinista de Benicàssim.

 

Una operació sense èxit

 

Els bussos van estar submergint-se durant unes quantes hores sense èxit. No obstant això, ja a la vesprada, l’operatiu es va suspendre davant la impossibilitat d’accedir fins a la cabina a on es trobava la xica. Finalment, cap a les 11.00 hores d’este diumenge, 24 hores després del tràgic accident, el GEAS va conseguir retirar el cadàver de la xica de dins del barco, que va ser traslladada en el vaixell de Salvament Marítim fins al moll Wilson del Port.

 

Ara, la Unitat Orgànica de Policia judicial de la Comandància de Las Palmas ha iniciat una investigació a causa de possibles negligències de l’instructor i a diferents deficiències, detectades pel GEAS, en l’equip d’immersió usat pel citat responsable de la immersió.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.