Rescaten a una gosseta que penjava d’un balcó d’una casa de Bellreguard

 

Este diumenge, una gosseta de Bellreguard, en la comarca de la Safor (València), que té entre 2 i 3 anys, ha saltat pel balcó en el que estava tancada i ha estat lluitant per a no morir ofegada pel seu collar. Durant els fets, la gosseta s’ha ferit per arrapar la paret del balcó. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la ràpida i contundent actuació de la Policia Local de la localitat ha permés salvar la vida de l’animal. L’incident ha fet saltar les alarmes d’algunes protectores i ha acabat amb diferents denúncies d’un presumpte maltractament.

 

Els agents, en cridar a la porta i assegurar.se de que ningú es trobava en la casa, han optat per forçar el pany de la forma més ràpida i poder salvar a la gosseta. Després de l’actuació, l’animal ha sigut entregat a l’Associació de Benestar Animal del municipi, a on està siguent atesa i es podrà recuperar de l’accident.

 

Però la protectora no ha deixat els fets ací i ha sol·licitat als agents que prenguen mesures en contra del propietari de la casa, ja que el balcó a on estava lligada presentava una situació higiènica lamentable, amb excrements i basses d’aigua i orines.

 

A demés, alguns veïns expliquen que portava un collar que emet descàrregues elèctriques i que ha tingut altres gossos en el pis en una situació pareguda.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.