Rescaten a una gosseta que penjava d’un balcó d’una casa de Bellreguard

 

Este diumenge, una gosseta de Bellreguard, en la comarca de la Safor (València), que té entre 2 i 3 anys, ha saltat pel balcó en el que estava tancada i ha estat lluitant per a no morir ofegada pel seu collar. Durant els fets, la gosseta s’ha ferit per arrapar la paret del balcó. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la ràpida i contundent actuació de la Policia Local de la localitat ha permés salvar la vida de l’animal. L’incident ha fet saltar les alarmes d’algunes protectores i ha acabat amb diferents denúncies d’un presumpte maltractament.

 

Els agents, en cridar a la porta i assegurar.se de que ningú es trobava en la casa, han optat per forçar el pany de la forma més ràpida i poder salvar a la gosseta. Després de l’actuació, l’animal ha sigut entregat a l’Associació de Benestar Animal del municipi, a on està siguent atesa i es podrà recuperar de l’accident.

 

Però la protectora no ha deixat els fets ací i ha sol·licitat als agents que prenguen mesures en contra del propietari de la casa, ja que el balcó a on estava lligada presentava una situació higiènica lamentable, amb excrements i basses d’aigua i orines.

 

A demés, alguns veïns expliquen que portava un collar que emet descàrregues elèctriques i que ha tingut altres gossos en el pis en una situació pareguda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.