Rescaten a un ancià amb hipotèrmia que havia quedat atrapat per la pluja en un arrossar en Massanassa

 

Esta matinada de divendres, un home de 76 anys, veí del municipi de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut rescatat després de passar més de sis hores aïllat en un motor de reg en sofrir un accident amb el seu cotxe i quedar atrapat per les pluges, que tancaren tots els camins pròxims al lloc a on es trobava l’ancià, molt prop de l’Albufera

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, diferents policies de Massanassa, de la Guàrdia Civil i bombers del Consorci Provincial han pogut salvar a l’ancià, que havia avisat de la seua ubicació cap a les 19.15 hores, però a causa del fred, quasi no podia articular paraula i els equips de rescat feia hores que no podien contactar amb ell.

 

L’home de 76 anys, que presentava símptomes d’hipotèrmia greu, ha sigut traslladat en una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU) a l’hospital La Fe de València.

 

El cotxe va quedar atrapat

El seu cotxe ha sigut trobat en un arrossar pròxim, a on havia caigut per les pluges quan tractava d’arribar a casa. La gota freda va sorprendre l’home en la carretera  del Saler cap a Catarroja, però en estar tallat el túnel va optar per travessar uns camins secundaris. Allí va ser a on finalment el seu cotxe es va quedar enfangat.

 

El conductor va eixir per la finestra del cotxe i va buscar refugi en una caseta d’un motor de reg. Des d’este lloc va alertar al telèfon d’emergències 112 indicant la seua posició aproximada, encara que es trobava molt desorientat.

 

L’home era incapaç d’articular paraula

Les autoritats i els bombers van travessar els camps d’arròs enfangats per rescatar a la víctima. Cap a les 01.30 hores, els agents localitzaren a l’ancià, amb símptomes d’hipotèrmia, i sense poder articular paraula. 

 

Els bombers assistiren a l’home donant-li una manta tèrmica i després una ambulància el va evacuar fins a l’hospital La Fe de València. 

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU