Rescaten a un ancià amb hipotèrmia que havia quedat atrapat per la pluja en un arrossar en Massanassa

 

Esta matinada de divendres, un home de 76 anys, veí del municipi de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut rescatat després de passar més de sis hores aïllat en un motor de reg en sofrir un accident amb el seu cotxe i quedar atrapat per les pluges, que tancaren tots els camins pròxims al lloc a on es trobava l’ancià, molt prop de l’Albufera

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, diferents policies de Massanassa, de la Guàrdia Civil i bombers del Consorci Provincial han pogut salvar a l’ancià, que havia avisat de la seua ubicació cap a les 19.15 hores, però a causa del fred, quasi no podia articular paraula i els equips de rescat feia hores que no podien contactar amb ell.

 

L’home de 76 anys, que presentava símptomes d’hipotèrmia greu, ha sigut traslladat en una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU) a l’hospital La Fe de València.

 

El cotxe va quedar atrapat

El seu cotxe ha sigut trobat en un arrossar pròxim, a on havia caigut per les pluges quan tractava d’arribar a casa. La gota freda va sorprendre l’home en la carretera  del Saler cap a Catarroja, però en estar tallat el túnel va optar per travessar uns camins secundaris. Allí va ser a on finalment el seu cotxe es va quedar enfangat.

 

El conductor va eixir per la finestra del cotxe i va buscar refugi en una caseta d’un motor de reg. Des d’este lloc va alertar al telèfon d’emergències 112 indicant la seua posició aproximada, encara que es trobava molt desorientat.

 

L’home era incapaç d’articular paraula

Les autoritats i els bombers van travessar els camps d’arròs enfangats per rescatar a la víctima. Cap a les 01.30 hores, els agents localitzaren a l’ancià, amb símptomes d’hipotèrmia, i sense poder articular paraula. 

 

Els bombers assistiren a l’home donant-li una manta tèrmica i després una ambulància el va evacuar fins a l’hospital La Fe de València. 

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.