Un Policia Nacional rescata a un xiquet que es va endinsar en una platja amb bandera roja en Orpesa

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei va aconseguir rescatar en una platja d’Orpesa de la Mar (Castelló) a un xiquet de deu anys que es va endinsar a uns 70 metres de la riba quan estava posada la bandera roja, que advertia de la prohibició del bany.

 

Els fets van ocórrer cap a les quatre menys vint de la vesprada, a la platja dels Amplaries situada en la localitat castellonenca d’Orpesa del Mar quan un policia destinat en la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana a València, que passava el dia en la zona, es va adonar que un xiquet s’endinsava en la mar, malgrat la presència de la bandera roja.

 

Davant tals fets, el policia va observar el comportament del xiquet en l’aigua i va veure com el menor s’anava endinsant cada vegada més, a més en un moment donat, l’agent es va adonar que el menor només apuntava el cap. Després d’observar l’imminent perill que corria el menor a causa del mal estat de la mar, el policia es va llançar a l’aigua, mentre el seu acompanyant alertava al telèfon d’emergències 112 sobre el que estava ocorrent.

 

L’agent va rescatar al xiquet

Finalment, l’home va aconseguir al xiquet quan es trobava a uns 70 metres de la riba. Quan l’home va donar abast al xiquet, va comprovar que estava molt espantat, pel que li va dir era policia i que anava a rescatar-li. Minuts després, van arribar dos socorristes fins a la zona que amb l’ajuda de l’agent franc i fent ús d’una boia de rescat aquàtic van aconseguir traure al menor de l’aigua i posar-lo fora de perill. 

Gràcies a la ràpida actuació del Policia Nacional finalment el xiquet es va posar fora de perill, evitant així un mal major. El menor encara que es trobava en important estat de nerviosisme, no va necessitar assistència sanitària. 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.