Un Policia Nacional rescata a un xiquet que es va endinsar en una platja amb bandera roja en Orpesa

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei va aconseguir rescatar en una platja d’Orpesa de la Mar (Castelló) a un xiquet de deu anys que es va endinsar a uns 70 metres de la riba quan estava posada la bandera roja, que advertia de la prohibició del bany.

 

Els fets van ocórrer cap a les quatre menys vint de la vesprada, a la platja dels Amplaries situada en la localitat castellonenca d’Orpesa del Mar quan un policia destinat en la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana a València, que passava el dia en la zona, es va adonar que un xiquet s’endinsava en la mar, malgrat la presència de la bandera roja.

 

Davant tals fets, el policia va observar el comportament del xiquet en l’aigua i va veure com el menor s’anava endinsant cada vegada més, a més en un moment donat, l’agent es va adonar que el menor només apuntava el cap. Després d’observar l’imminent perill que corria el menor a causa del mal estat de la mar, el policia es va llançar a l’aigua, mentre el seu acompanyant alertava al telèfon d’emergències 112 sobre el que estava ocorrent.

 

L’agent va rescatar al xiquet

Finalment, l’home va aconseguir al xiquet quan es trobava a uns 70 metres de la riba. Quan l’home va donar abast al xiquet, va comprovar que estava molt espantat, pel que li va dir era policia i que anava a rescatar-li. Minuts després, van arribar dos socorristes fins a la zona que amb l’ajuda de l’agent franc i fent ús d’una boia de rescat aquàtic van aconseguir traure al menor de l’aigua i posar-lo fora de perill. 

Gràcies a la ràpida actuació del Policia Nacional finalment el xiquet es va posar fora de perill, evitant així un mal major. El menor encara que es trobava en important estat de nerviosisme, no va necessitar assistència sanitària. 

Últimes notícies

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.

Una ruta cultural rescata la història negra i esclavista esborrada de València

Una ruta guiada pel centre de València recupera la memòria negra i esclavista de la ciutat, esborrada de la vista pública malgrat el seu pes històric. El recorregut es basa en investigacions documentades i busca arribar també a les aules com a ferramenta de reflexió social.

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.