Un Policia Nacional rescata a un xiquet que es va endinsar en una platja amb bandera roja en Orpesa

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei va aconseguir rescatar en una platja d’Orpesa de la Mar (Castelló) a un xiquet de deu anys que es va endinsar a uns 70 metres de la riba quan estava posada la bandera roja, que advertia de la prohibició del bany.

 

Els fets van ocórrer cap a les quatre menys vint de la vesprada, a la platja dels Amplaries situada en la localitat castellonenca d’Orpesa del Mar quan un policia destinat en la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana a València, que passava el dia en la zona, es va adonar que un xiquet s’endinsava en la mar, malgrat la presència de la bandera roja.

 

Davant tals fets, el policia va observar el comportament del xiquet en l’aigua i va veure com el menor s’anava endinsant cada vegada més, a més en un moment donat, l’agent es va adonar que el menor només apuntava el cap. Després d’observar l’imminent perill que corria el menor a causa del mal estat de la mar, el policia es va llançar a l’aigua, mentre el seu acompanyant alertava al telèfon d’emergències 112 sobre el que estava ocorrent.

 

L’agent va rescatar al xiquet

Finalment, l’home va aconseguir al xiquet quan es trobava a uns 70 metres de la riba. Quan l’home va donar abast al xiquet, va comprovar que estava molt espantat, pel que li va dir era policia i que anava a rescatar-li. Minuts després, van arribar dos socorristes fins a la zona que amb l’ajuda de l’agent franc i fent ús d’una boia de rescat aquàtic van aconseguir traure al menor de l’aigua i posar-lo fora de perill. 

Gràcies a la ràpida actuació del Policia Nacional finalment el xiquet es va posar fora de perill, evitant així un mal major. El menor encara que es trobava en important estat de nerviosisme, no va necessitar assistència sanitària. 

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.