Un Policia Nacional rescata a un xiquet que es va endinsar en una platja amb bandera roja en Orpesa

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei va aconseguir rescatar en una platja d’Orpesa de la Mar (Castelló) a un xiquet de deu anys que es va endinsar a uns 70 metres de la riba quan estava posada la bandera roja, que advertia de la prohibició del bany.

 

Els fets van ocórrer cap a les quatre menys vint de la vesprada, a la platja dels Amplaries situada en la localitat castellonenca d’Orpesa del Mar quan un policia destinat en la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana a València, que passava el dia en la zona, es va adonar que un xiquet s’endinsava en la mar, malgrat la presència de la bandera roja.

 

Davant tals fets, el policia va observar el comportament del xiquet en l’aigua i va veure com el menor s’anava endinsant cada vegada més, a més en un moment donat, l’agent es va adonar que el menor només apuntava el cap. Després d’observar l’imminent perill que corria el menor a causa del mal estat de la mar, el policia es va llançar a l’aigua, mentre el seu acompanyant alertava al telèfon d’emergències 112 sobre el que estava ocorrent.

 

L’agent va rescatar al xiquet

Finalment, l’home va aconseguir al xiquet quan es trobava a uns 70 metres de la riba. Quan l’home va donar abast al xiquet, va comprovar que estava molt espantat, pel que li va dir era policia i que anava a rescatar-li. Minuts després, van arribar dos socorristes fins a la zona que amb l’ajuda de l’agent franc i fent ús d’una boia de rescat aquàtic van aconseguir traure al menor de l’aigua i posar-lo fora de perill. 

Gràcies a la ràpida actuació del Policia Nacional finalment el xiquet es va posar fora de perill, evitant així un mal major. El menor encara que es trobava en important estat de nerviosisme, no va necessitar assistència sanitària. 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU