5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Un Policia Nacional rescata a un xiquet que es va endinsar en una platja amb bandera roja en Orpesa

 

Un agent de la Policia Nacional franc de servei va aconseguir rescatar en una platja d’Orpesa de la Mar (Castelló) a un xiquet de deu anys que es va endinsar a uns 70 metres de la riba quan estava posada la bandera roja, que advertia de la prohibició del bany.

 

Els fets van ocórrer cap a les quatre menys vint de la vesprada, a la platja dels Amplaries situada en la localitat castellonenca d’Orpesa del Mar quan un policia destinat en la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana a València, que passava el dia en la zona, es va adonar que un xiquet s’endinsava en la mar, malgrat la presència de la bandera roja.

 

Davant tals fets, el policia va observar el comportament del xiquet en l’aigua i va veure com el menor s’anava endinsant cada vegada més, a més en un moment donat, l’agent es va adonar que el menor només apuntava el cap. Després d’observar l’imminent perill que corria el menor a causa del mal estat de la mar, el policia es va llançar a l’aigua, mentre el seu acompanyant alertava al telèfon d’emergències 112 sobre el que estava ocorrent.

 

L’agent va rescatar al xiquet

Finalment, l’home va aconseguir al xiquet quan es trobava a uns 70 metres de la riba. Quan l’home va donar abast al xiquet, va comprovar que estava molt espantat, pel que li va dir era policia i que anava a rescatar-li. Minuts després, van arribar dos socorristes fins a la zona que amb l’ajuda de l’agent franc i fent ús d’una boia de rescat aquàtic van aconseguir traure al menor de l’aigua i posar-lo fora de perill. 

Gràcies a la ràpida actuació del Policia Nacional finalment el xiquet es va posar fora de perill, evitant així un mal major. El menor encara que es trobava en important estat de nerviosisme, no va necessitar assistència sanitària. 

Últimes notícies

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.