Rescatats quatre animals abandonats en un domicili d’Alaquàs

La Policia Local d’Alaquàs ha rescatat esta setmana quatre animals abandonats en un immoble del municipi, concretament dos gossos i dos gats. Els animals mostraven signes d’abandonament i no havien rebut atenció en els últims dies.

Els agents policials van accedir al domicili després d’haver rebut una telefonada d’alerta sobre la possible presència d’animals abandonats en el seu interior i després de comprovar que les persones que habitaven en la vivenda havien sigut detingudes en dies anteriors i els animals havien quedat sense atenció.

Per això, i per tal de garantir la vida dels animals davant les altes temperatures i la mancança d’aliment i aigua, es va procedir a accedir a l’immoble. A continuació, la Policia Local va donar compte al jutjat de guàrdia i van posar els animals a disposició de la protectora Modepran.

Des de l’Ajuntament d’Alaquàs es recorda la importància de denunciar qualsevol cas d’abandonament o maltractament animal a la Policia Local d’Alaquàs o a través de l’APP ALERTCOPS com una obligació ciutadana de vetlar pel benestar animal.

Cal recordar que des del passat 15 de febrer, la protectora Modepran s’encarrega del servei de recollida i protecció dels animals a Alaquàs, fent-se càrrec de la recollida, trasllat, custòdia, manteniment, eliminació de cadàvers i gestió de les adopcions d’animals de companyia abandonats, errants o decomissats.

La protectora presta el seu servei tots els dies de l’any i les 24 hores. Per tal d’obtindre més informació, les persones interessades poden posar-se en contacte amb l’Oficina de Salut Públic de l’Ajuntament d’Alaquàs en horari de 9 a 14.30 hores a través del telèfon 667 20 18 43 o en el correu electrònic salutpublica@alaquas.org.

Per tal de comunicar una incidència en relació amb els animals de companyia d’Alaquàs fora d’este horari, es poden posar en contacte amb la Policia Local d’Alaquàs en el telèfon 96 151 00 00.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.