Rescatats quatre animals abandonats en un domicili d’Alaquàs

La Policia Local d’Alaquàs ha rescatat esta setmana quatre animals abandonats en un immoble del municipi, concretament dos gossos i dos gats. Els animals mostraven signes d’abandonament i no havien rebut atenció en els últims dies.

Els agents policials van accedir al domicili després d’haver rebut una telefonada d’alerta sobre la possible presència d’animals abandonats en el seu interior i després de comprovar que les persones que habitaven en la vivenda havien sigut detingudes en dies anteriors i els animals havien quedat sense atenció.

Per això, i per tal de garantir la vida dels animals davant les altes temperatures i la mancança d’aliment i aigua, es va procedir a accedir a l’immoble. A continuació, la Policia Local va donar compte al jutjat de guàrdia i van posar els animals a disposició de la protectora Modepran.

Des de l’Ajuntament d’Alaquàs es recorda la importància de denunciar qualsevol cas d’abandonament o maltractament animal a la Policia Local d’Alaquàs o a través de l’APP ALERTCOPS com una obligació ciutadana de vetlar pel benestar animal.

Cal recordar que des del passat 15 de febrer, la protectora Modepran s’encarrega del servei de recollida i protecció dels animals a Alaquàs, fent-se càrrec de la recollida, trasllat, custòdia, manteniment, eliminació de cadàvers i gestió de les adopcions d’animals de companyia abandonats, errants o decomissats.

La protectora presta el seu servei tots els dies de l’any i les 24 hores. Per tal d’obtindre més informació, les persones interessades poden posar-se en contacte amb l’Oficina de Salut Públic de l’Ajuntament d’Alaquàs en horari de 9 a 14.30 hores a través del telèfon 667 20 18 43 o en el correu electrònic salutpublica@alaquas.org.

Per tal de comunicar una incidència en relació amb els animals de companyia d’Alaquàs fora d’este horari, es poden posar en contacte amb la Policia Local d’Alaquàs en el telèfon 96 151 00 00.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.