Rescatats quatre animals abandonats en un domicili d’Alaquàs

La Policia Local d’Alaquàs ha rescatat esta setmana quatre animals abandonats en un immoble del municipi, concretament dos gossos i dos gats. Els animals mostraven signes d’abandonament i no havien rebut atenció en els últims dies.

Els agents policials van accedir al domicili després d’haver rebut una telefonada d’alerta sobre la possible presència d’animals abandonats en el seu interior i després de comprovar que les persones que habitaven en la vivenda havien sigut detingudes en dies anteriors i els animals havien quedat sense atenció.

Per això, i per tal de garantir la vida dels animals davant les altes temperatures i la mancança d’aliment i aigua, es va procedir a accedir a l’immoble. A continuació, la Policia Local va donar compte al jutjat de guàrdia i van posar els animals a disposició de la protectora Modepran.

Des de l’Ajuntament d’Alaquàs es recorda la importància de denunciar qualsevol cas d’abandonament o maltractament animal a la Policia Local d’Alaquàs o a través de l’APP ALERTCOPS com una obligació ciutadana de vetlar pel benestar animal.

Cal recordar que des del passat 15 de febrer, la protectora Modepran s’encarrega del servei de recollida i protecció dels animals a Alaquàs, fent-se càrrec de la recollida, trasllat, custòdia, manteniment, eliminació de cadàvers i gestió de les adopcions d’animals de companyia abandonats, errants o decomissats.

La protectora presta el seu servei tots els dies de l’any i les 24 hores. Per tal d’obtindre més informació, les persones interessades poden posar-se en contacte amb l’Oficina de Salut Públic de l’Ajuntament d’Alaquàs en horari de 9 a 14.30 hores a través del telèfon 667 20 18 43 o en el correu electrònic salutpublica@alaquas.org.

Per tal de comunicar una incidència en relació amb els animals de companyia d’Alaquàs fora d’este horari, es poden posar en contacte amb la Policia Local d’Alaquàs en el telèfon 96 151 00 00.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE exigix que Mazón rendisca comptes per la DANA malgrat l’arxiu del TSJ valencià

El PSOE ha advertit que, malgrat l'arxiu judicial, Carlos Mazón haurà de rendir comptes per la seua gestió de la DANA i que seran molt durs amb ell. El partit subratlla que la decisió només afecta a la seua responsabilitat penal i és recurrible.

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.