Rescaten a 11 immigrants d’una pastera després de xocar contra un veler en la costa d’Altea

Efectius de Salvament Marítim han rescatat esta matinada a 11 immigrants que viatjaven en una pastera que ha col·lisionat contra un veler quan navegaven per la costa alacantina d'Altea, segons ha informat este organisme en el seu compte oficial de Twitter.

  

 

Pel que sembla, la pastera i el veler han xocat esta matinada quan navegaven a 30 milles enfront de la costa d'Altea. Com a conseqüència de l'impacte, tres homes van caure al mar. Un d'ells va ser rescatat pel veler i els altres dos per la pròpia pastera.

  

Una embarcació de Salvament Marítim està traslladant als 11 homes rescatats al port d'Altea, on es preveu que arriben a hores d'ara, segons informa Europa Press.

  

 

Últimes notícies

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.