22.4 C
València
Dimecres, 29 octubre, 2025

Rescaten a 3 persones atrapades en un pas inundat en Sagunt

Tres persones han quedat atrapades en un pas inundat en Sagunt | EFE

 

Esta nit de dilluns, sobre les 21.45 hores, dins de l’àmbit de l’operatiu especial de seguretat viària que el Subsector de Trànsit de València ha disposat per a l’estat d’alarma, en el quilòmetre 6.500 de la CV-309, a l’altura de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), els agents en col·laboració amb l’equip de bombers de València han rescatat a tres persones, un home i dos dones.

 

Després de quedar atrapats en dos cotxes en un pas a nivell inundat d’aigua, han sigut trobats damunt del sostre dels seus vehicles molt nerviosos i amb por per la situació. Per a fer el rescat va ser necessari gastar diverses cordes per a traure’ls a un lloc segur i amb el mínim risc per a les seues vides.

 

A hores d’ara les tres persones es troben en bon estat de salut.  A demés, a causa de la gran quantitat d’aigua acumulada, els cotxes van quedar atrapats en el lloc a l’espera que descendira el nivell i, posteriorment, van ser rescatats per una grua.

Últimes notícies

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, reconeix que ‘hi hagué coses que haurien d’haver funcionat millor’ en el primer aniversari de la DANA

El Consell declara el 29 d’octubre com a Dia de Record a les Víctimes de la DANA i jornada de dol oficial a tota la Comunitat Valenciana

Sedaví declara el 29 d’octubre dia de dol oficial durant 12 anys

El ple municipal ha aprovat per unanimitat fixar cada 29 d'octubre com a jornada de dol durant 12 anys en memòria de les 12 víctimes vinculades al municipi. La decisió coincidix amb el primer aniversari de la riuada provocada per la DANA del 29-O i s'acompanya d'actes d'homenatge.

Morant exigix a Mazón explicacions i dignitat política per a les víctimes de la DANA

Diana Morant ha afirmat que Carlos Mazón encara deu explicacions i dignitat política a les víctimes de la DANA. Yolanda Díaz i Patxi López han recolzat les exigències de rendició de comptes.

Un any després de la DANA a València: lliçons i canvis

Dotze mesos després de les riuades a València, l'experiència ha deixat aprenentatges clars: millor anticipació, comunicació més clara, urbanisme més responsable i una societat més preparada.

El Congrés guarda un minut de silenci pels 237 morts de la DANA

El Congrés ha guardat un minut de silenci en el primer aniversari de la DANA, que va deixar 237 morts, principalment a València. A la vesprada hi haurà funeral d'Estat en el Museu de les Ciències de València, presidit pels reis i amb presència del Govern i familiars.

Rufián diu ‘psicòpata’ a Mazón per anar al funeral d’Estat per la DANA

Rufián ha titllat de 'psicòpata' a Carlos Mazón per mantindre la seua assistència al funeral d'Estat per les víctimes de la DANA malgrat la petició de les famílies. També ha acusat a Feijóo i Abascal de 'ser 'còmplices' de la seua continuïtat.

Sánchez evita respondre a Feijóo per respecte a les víctimes de la DANA

El president ha refusat entrar en l'encreuament amb el líder del PP en la sessió de control i ha demanat centrar la jornada en la memòria de la DANA. Feijóo ha redoblat les crítiques en la vespra de la comissió del Senat pel cas Koldo.

La Universitat de València declara dol oficial i convoca minuts de silenci per la DANA

La Universitat de València ha declarat dia de dol oficial en el primer aniversari de la DANA i ha convocat minuts de silenci als seus campus. Les banderes onejaran a mitja asta durant tota la jornada.