Rescaten a 3 persones atrapades en un pas inundat en Sagunt

Tres persones han quedat atrapades en un pas inundat en Sagunt | EFE

 

Esta nit de dilluns, sobre les 21.45 hores, dins de l’àmbit de l’operatiu especial de seguretat viària que el Subsector de Trànsit de València ha disposat per a l’estat d’alarma, en el quilòmetre 6.500 de la CV-309, a l’altura de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), els agents en col·laboració amb l’equip de bombers de València han rescatat a tres persones, un home i dos dones.

 

Després de quedar atrapats en dos cotxes en un pas a nivell inundat d’aigua, han sigut trobats damunt del sostre dels seus vehicles molt nerviosos i amb por per la situació. Per a fer el rescat va ser necessari gastar diverses cordes per a traure’ls a un lloc segur i amb el mínim risc per a les seues vides.

 

A hores d’ara les tres persones es troben en bon estat de salut.  A demés, a causa de la gran quantitat d’aigua acumulada, els cotxes van quedar atrapats en el lloc a l’espera que descendira el nivell i, posteriorment, van ser rescatats per una grua.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.