Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a Nules, a la Plana Baixa deixant una dona ferida. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Incendi en una casa de Sagunt

Els bombers van extingir fa a penes tres dies un altre sinistre en un habitatge. Es va produir la matinada del passat dia 30 de novembre en un habitatge de Sagunt. Concretament les flames s'han originat a les 1.15 hores en la Plaça Sant Joan de Ribera del municipi de Sagunt, al Camp de Morvedre. Els veïns han alertat als Bombers que han mobilitzat fins a l'edifici dotacions dels parcs de Sagunt i la Pobla. En arribar, els efectius han localitzat l'incendi en un armari d'una habitació de l'habitatge de la segona planta. Sembla que les flames no s'han propagat amb força, i l'home que hi vivia ha pogut eixir pel seu propi peu. Els bombers han extingit les flames i han ventilat l'habitatge, afectat pel fum. L'incendi s'ha donat per extingit a les 2.30 hores. Fins al lloc del sinistre s'ha traslladat també una ambulància en cas que fóra necessari assistir alguna persona per intoxicació o cremades

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.