Rescaten una dona de 74 anys ferida per un incendi en sa casa de Nules

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a Nules, a la Plana Baixa deixant una dona ferida. Efectius del parc de bombers de Nules van haver de rescatar la dona, de 74 anys, que havia patit cremades i intoxicació per fum. El sinistre es va originar al voltant de les 9.40 hores del matí en el número 18 del carrer Puríssima. Segons sembla, els veïns de la resta de vivendes van començar a notar una forta olor a cremat que procedia del primer pis, i espantats van cridar als bombers. Fins al lloc es van personar bombers del parc de Nules i agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. Van cridar primerament a la casa però com ningú contestava van accedir a l'interior de la vivenda per una finestra, i van arribar fins a la cuina on s'havia originat el foc. Els bombers van rescatar una dona de 74 anys que jeia a terra inconscient pel fum.

La víctima presentava cremades en les cames, segons ha confirmat el Consorci Provincial de Bombers. Els efectius van traure la dona de la casa i la van deixar amb els serveis mèdics. No va ser necessària l'evacuació de la finca. L'ambulància que es va desplaçar fins el lloc va atendre la dona que presentava cremades i deshidratació. Després d'estabilitzar-la la van evacuar fins a l'Hospital de la Plana de Vila-real. Des d'allí va ser traslladada fins a la Fe de València, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. Mentre els membres del parc de Nules van procedir a l'extinció de l'incendi que no es trobava molt avançat i sols havia afectat la cuina. Al voltant de les 10.30 hores l'actuació dels bombers va finalitzar i l'incendi es va donar per extingit.

Incendi en una casa de Sagunt

Els bombers van extingir fa a penes tres dies un altre sinistre en un habitatge. Es va produir la matinada del passat dia 30 de novembre en un habitatge de Sagunt. Concretament les flames s'han originat a les 1.15 hores en la Plaça Sant Joan de Ribera del municipi de Sagunt, al Camp de Morvedre. Els veïns han alertat als Bombers que han mobilitzat fins a l'edifici dotacions dels parcs de Sagunt i la Pobla. En arribar, els efectius han localitzat l'incendi en un armari d'una habitació de l'habitatge de la segona planta. Sembla que les flames no s'han propagat amb força, i l'home que hi vivia ha pogut eixir pel seu propi peu. Els bombers han extingit les flames i han ventilat l'habitatge, afectat pel fum. L'incendi s'ha donat per extingit a les 2.30 hores. Fins al lloc del sinistre s'ha traslladat també una ambulància en cas que fóra necessari assistir alguna persona per intoxicació o cremades

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.