Rescaten a dos dones atrapades en un cotxe en Cheste

 

Les fortes pluges d’este dijous, 5 de novembre, en València provocaren moments de molta tensió i un gran número de persones van haver de ser rescatades dels seus cotxes, atrapats per l’aigua.

 

Tal com publica el diari ‘Levante-EMV’, un d’estos rescats es va produir en el municipi de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on dos dones, companyes de treball hagueren de ser rescatades per la Policia Local en quedar atrapades dins de l’automòbil.

 

Els fets es produïren cap a les 16.00 hores, quan els agents localitzaren diferents vehicles en el polígon industrial Castilla totalment coberts d’aigua. En un dels cotxes trobaren a les dos dones, que no podien obrir la porta del vehicle a causa de la pressió de l’aigua.

 

L’inspector de la Policia Local de Cheste i un oficial es posaren dins de l’aigua i conseguiren obrir la porta del copilot per salvar a les dos dones, d’uns 40 anys. Les dos víctimes es trobaven en xoc per la situació.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.