Rescaten a dos dones atrapades en un cotxe en Cheste

 

Les fortes pluges d’este dijous, 5 de novembre, en València provocaren moments de molta tensió i un gran número de persones van haver de ser rescatades dels seus cotxes, atrapats per l’aigua.

 

Tal com publica el diari ‘Levante-EMV’, un d’estos rescats es va produir en el municipi de Cheste, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on dos dones, companyes de treball hagueren de ser rescatades per la Policia Local en quedar atrapades dins de l’automòbil.

 

Els fets es produïren cap a les 16.00 hores, quan els agents localitzaren diferents vehicles en el polígon industrial Castilla totalment coberts d’aigua. En un dels cotxes trobaren a les dos dones, que no podien obrir la porta del vehicle a causa de la pressió de l’aigua.

 

L’inspector de la Policia Local de Cheste i un oficial es posaren dins de l’aigua i conseguiren obrir la porta del copilot per salvar a les dos dones, d’uns 40 anys. Les dos víctimes es trobaven en xoc per la situació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.