Anuncios

Rescaten a dos ferits en un accident en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local i dos dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) d’Alacant han intervingut este divendres en un aparatós accident a on un cotxe híbrid ha perdut el control. A conseqüència, s’ha quedat penjant dins en un pendent dins d’una urbanització en el carrer de Mer, a on ha sigut necessari rescatar a dos persones que s’han quedat atrapades de l’impacte a dins del seu vehicle.

 

L’equip de Rescat en Accidents de trànsit de bombers ha actuat per a fer les maniobres amb atrapats, i a la seua arribada s’ha intervingut per a rescatar de dins a persones i fer una actuació el més ràpid, eficaç i eficient conseguint traure als ferits.

Anuncios

 

En l’operatiu han participat un total de sis bombers del SPEIS durant més d’una hora, juntament amb dos patrulles de la Policia Local. Segons fonts policials, l’accident ha tingut lloc en perdre el control la conductora del cotxe híbrid, i s’ha accelerat impactant i quedant-se penjat el vehicle.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios