Rescaten a dos senderistes lesionats en Busot i Orihuela

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos senderistes lesionats en les localitats alacantines de Busot, en l’Alacantí i en Orihuela, en el Baix Segura, segons ha informat este cos de seguretat. El primer incident s’ha registrat cap a les 12.15 hores del diumenge en la ruta Cap d’Or de Busot. Una senderista de 47 anys ha acabat lesionada amb possible fractura de turmell.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat el grup de rescat de Bombers, qui ha accedit amb una grua rescatadora i sanitària per a rescatar a la dona, que finalment ha sigut estabilitzada.

 

El segon succés ha tingut lloc cap a les 15.00 hores en el Pic d’Orihuela, a on un senderista de 51 anys ha patit un col·lapse muscular i ha sigut rescatat en el vèrtex de la serra d’Orihuela. Una volta rescatat, l’home ha sigut atés en ambulància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.