9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Rescaten a dos senderistes lesionats en Busot i Orihuela

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos senderistes lesionats en les localitats alacantines de Busot, en l’Alacantí i en Orihuela, en el Baix Segura, segons ha informat este cos de seguretat. El primer incident s’ha registrat cap a les 12.15 hores del diumenge en la ruta Cap d’Or de Busot. Una senderista de 47 anys ha acabat lesionada amb possible fractura de turmell.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat el grup de rescat de Bombers, qui ha accedit amb una grua rescatadora i sanitària per a rescatar a la dona, que finalment ha sigut estabilitzada.

 

El segon succés ha tingut lloc cap a les 15.00 hores en el Pic d’Orihuela, a on un senderista de 51 anys ha patit un col·lapse muscular i ha sigut rescatat en el vèrtex de la serra d’Orihuela. Una volta rescatat, l’home ha sigut atés en ambulància.

Últimes notícies

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.