Rescaten a dos senderistes lesionats en Busot i Orihuela

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos senderistes lesionats en les localitats alacantines de Busot, en l’Alacantí i en Orihuela, en el Baix Segura, segons ha informat este cos de seguretat. El primer incident s’ha registrat cap a les 12.15 hores del diumenge en la ruta Cap d’Or de Busot. Una senderista de 47 anys ha acabat lesionada amb possible fractura de turmell.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat el grup de rescat de Bombers, qui ha accedit amb una grua rescatadora i sanitària per a rescatar a la dona, que finalment ha sigut estabilitzada.

 

El segon succés ha tingut lloc cap a les 15.00 hores en el Pic d’Orihuela, a on un senderista de 51 anys ha patit un col·lapse muscular i ha sigut rescatat en el vèrtex de la serra d’Orihuela. Una volta rescatat, l’home ha sigut atés en ambulància.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.