Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en una cala de difícil accés de Teulada

 

Efectius de bombers han rescatat amb helicòpter este dissabte a una senderista després d’esvarar en una cala de difícil accés de Teulada (la Marina Alta) i lesionar-se una cama, segons ha informat a Europa Press el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

L’accident ha ocorregut cap a les 12.00 hores del migdia en la cala Llebeig de Teulada, on una dona que anava amb un grup de senderistes s’ha esvarat i s’ha lesionat en la cama dreta. La víctima es trobava en una cala de «molt difícil accés», a la qual només es pot arribar a través d’una senda xicoteta o des del mar.

 

Per això, s’ha mobilitzat l’helicòpter Alfa 1 fins al lloc dels fets. El vent ha dificultat «molt» el rescat, però finalment la perícia del pilot ha permés que dos rescatadors pogueren descendir fins on es trobava la dona ferida.

 

Un vehicle i cinc efectius del parc de Benissa han estabilitzat a la dona i l’han pujat per la senda. Al final de camí l’esperava una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha traslladat a la ferida a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.