Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en una cala de difícil accés de Teulada

 

Efectius de bombers han rescatat amb helicòpter este dissabte a una senderista després d’esvarar en una cala de difícil accés de Teulada (la Marina Alta) i lesionar-se una cama, segons ha informat a Europa Press el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

L’accident ha ocorregut cap a les 12.00 hores del migdia en la cala Llebeig de Teulada, on una dona que anava amb un grup de senderistes s’ha esvarat i s’ha lesionat en la cama dreta. La víctima es trobava en una cala de «molt difícil accés», a la qual només es pot arribar a través d’una senda xicoteta o des del mar.

 

Per això, s’ha mobilitzat l’helicòpter Alfa 1 fins al lloc dels fets. El vent ha dificultat «molt» el rescat, però finalment la perícia del pilot ha permés que dos rescatadors pogueren descendir fins on es trobava la dona ferida.

 

Un vehicle i cinc efectius del parc de Benissa han estabilitzat a la dona i l’han pujat per la senda. Al final de camí l’esperava una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha traslladat a la ferida a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.

Dos jugadors del València Basket, citats amb Espanya per a la finestra del Mundial 2027

Álvaro Cárdenas i Mario Saint-Supéry formen part de la llista de quinze jugadors que ha cridat Chus Mateo per a la finestra de classificació del Mundial 2027 del mes dagost.

Més de la mitat dels bebés menors d’un any ja està escolaritzada a Espanya

Gairebé huit de cada deu xiquets menors de dos anys estan escolaritzats a Espanya i el 52 % dels bebés d’un any acuden a escoles infantils, mentres el Ministeri d’Educació prepara una llei per a dignificar la professió de les educadores.

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.

Sánchez visitarà Ford Almussafes en plena preparació del nou Bronco i amb l’acord amb Geely a punt

Pedro Sánchez visitarà dijous la planta de Ford a Almussafes, que acaba enguany el Mecanisme Red, es prepara per al nou Bronco de 2028 i ultima un acord amb Geely.