Rescaten a un home de dins d’un camió en flames després d’un accident en Torrent

 

Este dissabte, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un accident en el quilòmetre 6.000 de la carretera CV-36 a l’altura de la localitat de Torrent, en l’Horta (València), en el que a conseqüència immediata s’ha produït un incendi en el camió accidentat, en el que estava dins el seu conductor atrapat.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat diferents dotacions del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per a fer les faenes de regulació del trànsit i garantir la seguretat viària en el tram afectat. Quan han arribat, han vist en el lloc un camió bolcat i cremant, dins del que estava el conductor atrapat i ferit amb perill de ser pillat per les flames.

 

A caua de les intenses flamerades i la calor que desprenien, unit a l’imminent perill per la vida del conductor, dos agents de la Guàrdia Civil han entrat dins del camió i han tret al seu conductor, que es trobava atrapat i ferit, pel que dificultava la seua extracció.

 

Una volta fora, els dos agents de la Guàrdia Civil i el conductor del camió han sigut atesos en el lloc de l’accident pels Servicis d’Emergències Sanitària de la Comunitat Valenciana, i han sigut traslladats amb caràcter greu fins a l’hospital 9 d’Octubre de València per inhalació de fum i lesions en el cos.

 

Restriccions en la CV-36

Després, els efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han apagat l’incendi. A causa de les proporcions i intensitat de l’incendi que ha transcendit fins als camps pròxims,ha sigut necessari restringir diferents accessos de la CV-36.

 

Ara, les forces del Subsector de Trànsit de València investiguen les causes del sinistre vial i al conductor se li investiga per un suposat delicte contra la seguretat viària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Turistes llatinoamericans viuen unes Falles cada vegada més emocionants i intenses

Turistes llatinoamericans que viuen o visiten València relaten com les Falles els continuen resultant impactants i emocionants, des de les mascletaes fins als bunyols i la cremà.

Com estalviar en la factura del gas amb la caldera davant l’escalada de preus

Descobreix com reduir la teva factura del gas amb un ús eficient de la caldera i estalviats d'energia a casa.

Una activista marroquina reivindica unes Falles més diverses i multiculturals

Boutaina El Hadri, activista d'origen marroquí amb llarga trajectòria a València, descriu el seu enamorament sobtat amb les Falles i reclama que la diversitat de la ciutat també arribe a les comissions falleres.

Antonio Carmona torna en solitari amb Baro Drom, un viatge gitano del flamenc al rap francés

Antonio Carmona torna nou anys despues amb Baro Drom (Exodo), un disc ambiciós i gitano que mescla jazz, ritmes africans, llatins i rap frances després del seu impuls creatiu amb C. Tangana.

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.