10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Rescaten a un home de dins d’un camió en flames després d’un accident en Torrent

 

Este dissabte, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un accident en el quilòmetre 6.000 de la carretera CV-36 a l’altura de la localitat de Torrent, en l’Horta (València), en el que a conseqüència immediata s’ha produït un incendi en el camió accidentat, en el que estava dins el seu conductor atrapat.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat diferents dotacions del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per a fer les faenes de regulació del trànsit i garantir la seguretat viària en el tram afectat. Quan han arribat, han vist en el lloc un camió bolcat i cremant, dins del que estava el conductor atrapat i ferit amb perill de ser pillat per les flames.

 

A caua de les intenses flamerades i la calor que desprenien, unit a l’imminent perill per la vida del conductor, dos agents de la Guàrdia Civil han entrat dins del camió i han tret al seu conductor, que es trobava atrapat i ferit, pel que dificultava la seua extracció.

 

Una volta fora, els dos agents de la Guàrdia Civil i el conductor del camió han sigut atesos en el lloc de l’accident pels Servicis d’Emergències Sanitària de la Comunitat Valenciana, i han sigut traslladats amb caràcter greu fins a l’hospital 9 d’Octubre de València per inhalació de fum i lesions en el cos.

 

Restriccions en la CV-36

Després, els efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han apagat l’incendi. A causa de les proporcions i intensitat de l’incendi que ha transcendit fins als camps pròxims,ha sigut necessari restringir diferents accessos de la CV-36.

 

Ara, les forces del Subsector de Trànsit de València investiguen les causes del sinistre vial i al conductor se li investiga per un suposat delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.