Rescaten a un home de dins d’un camió en flames després d’un accident en Torrent

 

Este dissabte, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un accident en el quilòmetre 6.000 de la carretera CV-36 a l’altura de la localitat de Torrent, en l’Horta (València), en el que a conseqüència immediata s’ha produït un incendi en el camió accidentat, en el que estava dins el seu conductor atrapat.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat diferents dotacions del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per a fer les faenes de regulació del trànsit i garantir la seguretat viària en el tram afectat. Quan han arribat, han vist en el lloc un camió bolcat i cremant, dins del que estava el conductor atrapat i ferit amb perill de ser pillat per les flames.

 

A caua de les intenses flamerades i la calor que desprenien, unit a l’imminent perill per la vida del conductor, dos agents de la Guàrdia Civil han entrat dins del camió i han tret al seu conductor, que es trobava atrapat i ferit, pel que dificultava la seua extracció.

 

Una volta fora, els dos agents de la Guàrdia Civil i el conductor del camió han sigut atesos en el lloc de l’accident pels Servicis d’Emergències Sanitària de la Comunitat Valenciana, i han sigut traslladats amb caràcter greu fins a l’hospital 9 d’Octubre de València per inhalació de fum i lesions en el cos.

 

Restriccions en la CV-36

Després, els efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han apagat l’incendi. A causa de les proporcions i intensitat de l’incendi que ha transcendit fins als camps pròxims,ha sigut necessari restringir diferents accessos de la CV-36.

 

Ara, les forces del Subsector de Trànsit de València investiguen les causes del sinistre vial i al conductor se li investiga per un suposat delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.