6.5 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Rescaten a un home de dins d’un camió en flames després d’un accident en Torrent

 

Este dissabte, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un accident en el quilòmetre 6.000 de la carretera CV-36 a l’altura de la localitat de Torrent, en l’Horta (València), en el que a conseqüència immediata s’ha produït un incendi en el camió accidentat, en el que estava dins el seu conductor atrapat.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat diferents dotacions del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per a fer les faenes de regulació del trànsit i garantir la seguretat viària en el tram afectat. Quan han arribat, han vist en el lloc un camió bolcat i cremant, dins del que estava el conductor atrapat i ferit amb perill de ser pillat per les flames.

 

A caua de les intenses flamerades i la calor que desprenien, unit a l’imminent perill per la vida del conductor, dos agents de la Guàrdia Civil han entrat dins del camió i han tret al seu conductor, que es trobava atrapat i ferit, pel que dificultava la seua extracció.

 

Una volta fora, els dos agents de la Guàrdia Civil i el conductor del camió han sigut atesos en el lloc de l’accident pels Servicis d’Emergències Sanitària de la Comunitat Valenciana, i han sigut traslladats amb caràcter greu fins a l’hospital 9 d’Octubre de València per inhalació de fum i lesions en el cos.

 

Restriccions en la CV-36

Després, els efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han apagat l’incendi. A causa de les proporcions i intensitat de l’incendi que ha transcendit fins als camps pròxims,ha sigut necessari restringir diferents accessos de la CV-36.

 

Ara, les forces del Subsector de Trànsit de València investiguen les causes del sinistre vial i al conductor se li investiga per un suposat delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.