Rescaten una família atrapada per les flames a Alberic

La Guàrdia Civil de Sueca ha participat en el rescat d’un habitatge en flames en la qual es trobaven 3 dels seus habitants, a més d’un gos i diversos cadells.

Els habitants de l’habitatge, que es trobaven demanant auxili al balcó de la tercera planta, van advertir als agents de la presència del seu animal de companyia al balcó de la primera planta, procedint els agents al seu rescat pujant a la cornisa de la finestra.

Davant la impossibilitat d’accedir a l’habitatge, a conseqüència de les flames, la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a atenuar les mateixes gràcies a l’extintor que portaven en el seu vehicle oficial.

Encara que es va utilitzar un ariet per a derrocar la porta, l’accés a l’interior de l’habitatge va ser impossible a causa del foc, per la qual cosa els equips de bombers del parc d’Alzira i de Xàtiva van utilitzar una escala extensible per al rescat tant dels ocupants de l’habitatge com dels cadells que es trobaven en el seu interior.

En adonar-se que un dels cadells no responia als estímuls, un dels agents de la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a realitzar la RCP a l’animal, aconseguint que recobrara la consciència.

En l’actuació de rescat han participat, a més de la Guàrdia Civil de Sueca, la dotació de bombers tant d’Alzira com de Xàtiva.

Gràcies a la ràpida intervenció, professionalitat i determinació que van mostrar en aquesta actuació, els components de la Guàrdia Civil de Sueca, i bombers de l’Alzira i Xàtiva, es va evitar un mal major.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.