8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Rescaten una família atrapada per les flames a Alberic

La Guàrdia Civil de Sueca ha participat en el rescat d’un habitatge en flames en la qual es trobaven 3 dels seus habitants, a més d’un gos i diversos cadells.

Els habitants de l’habitatge, que es trobaven demanant auxili al balcó de la tercera planta, van advertir als agents de la presència del seu animal de companyia al balcó de la primera planta, procedint els agents al seu rescat pujant a la cornisa de la finestra.

Davant la impossibilitat d’accedir a l’habitatge, a conseqüència de les flames, la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a atenuar les mateixes gràcies a l’extintor que portaven en el seu vehicle oficial.

Encara que es va utilitzar un ariet per a derrocar la porta, l’accés a l’interior de l’habitatge va ser impossible a causa del foc, per la qual cosa els equips de bombers del parc d’Alzira i de Xàtiva van utilitzar una escala extensible per al rescat tant dels ocupants de l’habitatge com dels cadells que es trobaven en el seu interior.

En adonar-se que un dels cadells no responia als estímuls, un dels agents de la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a realitzar la RCP a l’animal, aconseguint que recobrara la consciència.

En l’actuació de rescat han participat, a més de la Guàrdia Civil de Sueca, la dotació de bombers tant d’Alzira com de Xàtiva.

Gràcies a la ràpida intervenció, professionalitat i determinació que van mostrar en aquesta actuació, els components de la Guàrdia Civil de Sueca, i bombers de l’Alzira i Xàtiva, es va evitar un mal major.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.