Rescaten una família atrapada per les flames a Alberic

La Guàrdia Civil de Sueca ha participat en el rescat d’un habitatge en flames en la qual es trobaven 3 dels seus habitants, a més d’un gos i diversos cadells.

Els habitants de l’habitatge, que es trobaven demanant auxili al balcó de la tercera planta, van advertir als agents de la presència del seu animal de companyia al balcó de la primera planta, procedint els agents al seu rescat pujant a la cornisa de la finestra.

Davant la impossibilitat d’accedir a l’habitatge, a conseqüència de les flames, la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a atenuar les mateixes gràcies a l’extintor que portaven en el seu vehicle oficial.

Encara que es va utilitzar un ariet per a derrocar la porta, l’accés a l’interior de l’habitatge va ser impossible a causa del foc, per la qual cosa els equips de bombers del parc d’Alzira i de Xàtiva van utilitzar una escala extensible per al rescat tant dels ocupants de l’habitatge com dels cadells que es trobaven en el seu interior.

En adonar-se que un dels cadells no responia als estímuls, un dels agents de la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a realitzar la RCP a l’animal, aconseguint que recobrara la consciència.

En l’actuació de rescat han participat, a més de la Guàrdia Civil de Sueca, la dotació de bombers tant d’Alzira com de Xàtiva.

Gràcies a la ràpida intervenció, professionalitat i determinació que van mostrar en aquesta actuació, els components de la Guàrdia Civil de Sueca, i bombers de l’Alzira i Xàtiva, es va evitar un mal major.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.