Rescaten una família atrapada per les flames a Alberic

La Guàrdia Civil de Sueca ha participat en el rescat d’un habitatge en flames en la qual es trobaven 3 dels seus habitants, a més d’un gos i diversos cadells.

Els habitants de l’habitatge, que es trobaven demanant auxili al balcó de la tercera planta, van advertir als agents de la presència del seu animal de companyia al balcó de la primera planta, procedint els agents al seu rescat pujant a la cornisa de la finestra.

Davant la impossibilitat d’accedir a l’habitatge, a conseqüència de les flames, la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a atenuar les mateixes gràcies a l’extintor que portaven en el seu vehicle oficial.

Encara que es va utilitzar un ariet per a derrocar la porta, l’accés a l’interior de l’habitatge va ser impossible a causa del foc, per la qual cosa els equips de bombers del parc d’Alzira i de Xàtiva van utilitzar una escala extensible per al rescat tant dels ocupants de l’habitatge com dels cadells que es trobaven en el seu interior.

En adonar-se que un dels cadells no responia als estímuls, un dels agents de la Guàrdia Civil de Sueca va procedir a realitzar la RCP a l’animal, aconseguint que recobrara la consciència.

En l’actuació de rescat han participat, a més de la Guàrdia Civil de Sueca, la dotació de bombers tant d’Alzira com de Xàtiva.

Gràcies a la ràpida intervenció, professionalitat i determinació que van mostrar en aquesta actuació, els components de la Guàrdia Civil de Sueca, i bombers de l’Alzira i Xàtiva, es va evitar un mal major.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.