Investigat el treballador d’una residència de majors de Silla per robar joies

La Guàrdia Civil de València investiga a un dels treballadors del centre com a responsable de la sostracció de diverses joies que ha tingut lloc en una residència de majors de la localitat de Silla (València).

L’Operació ‘ONICE’ va tindre el seu origen en una denúncia interposada el mes de maig passat per part dels responsables d’un centre de majors de la localitat de Silla (València), ja que diversos familiars d’alguns dels residents havien informat de la desaparició, tant de joies com de quantitats de diners, fets pels quals es van recollir diverses denúncies, tant a perjudicats com a familiars responsables d’aquests.

Encara que al principi el centre va pensar que podria tractar-se de simples extraviaments, la repetició d’aquests fets va donar com a conseqüència que es prengueren mesures per al control dels torns de tots els empleats.

Realitzades gestions per part dels agents de la Guàrdia Civil, es va poder esbrinar que un dels empleats havia venut recentment diversos anells i 1 cadena d’or en una botiga de compra i venda d’or situada en la localitat d’Almussafes. A més, es té coneixement que aquest subjecte també havia venut 1 parell de pendents i 1 anell d’or en un altre establiment de la localitat de Xàtiva.

Una vegada identificat l’autor dels fets, es procedeix a la seua investigació, recuperant-se 2 anells d’or, que han sigut retornats als seus legítims propietaris.

A l’investigat, un home de 43 anys i de nacionalitat espanyola, se li imputen 9 delictes de furt.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.