13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Investigat el treballador d’una residència de majors de Silla per robar joies

La Guàrdia Civil de València investiga a un dels treballadors del centre com a responsable de la sostracció de diverses joies que ha tingut lloc en una residència de majors de la localitat de Silla (València).

L’Operació ‘ONICE’ va tindre el seu origen en una denúncia interposada el mes de maig passat per part dels responsables d’un centre de majors de la localitat de Silla (València), ja que diversos familiars d’alguns dels residents havien informat de la desaparició, tant de joies com de quantitats de diners, fets pels quals es van recollir diverses denúncies, tant a perjudicats com a familiars responsables d’aquests.

Encara que al principi el centre va pensar que podria tractar-se de simples extraviaments, la repetició d’aquests fets va donar com a conseqüència que es prengueren mesures per al control dels torns de tots els empleats.

Realitzades gestions per part dels agents de la Guàrdia Civil, es va poder esbrinar que un dels empleats havia venut recentment diversos anells i 1 cadena d’or en una botiga de compra i venda d’or situada en la localitat d’Almussafes. A més, es té coneixement que aquest subjecte també havia venut 1 parell de pendents i 1 anell d’or en un altre establiment de la localitat de Xàtiva.

Una vegada identificat l’autor dels fets, es procedeix a la seua investigació, recuperant-se 2 anells d’or, que han sigut retornats als seus legítims propietaris.

A l’investigat, un home de 43 anys i de nacionalitat espanyola, se li imputen 9 delictes de furt.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.