Investigat el treballador d’una residència de majors de Silla per robar joies

La Guàrdia Civil de València investiga a un dels treballadors del centre com a responsable de la sostracció de diverses joies que ha tingut lloc en una residència de majors de la localitat de Silla (València).

L’Operació ‘ONICE’ va tindre el seu origen en una denúncia interposada el mes de maig passat per part dels responsables d’un centre de majors de la localitat de Silla (València), ja que diversos familiars d’alguns dels residents havien informat de la desaparició, tant de joies com de quantitats de diners, fets pels quals es van recollir diverses denúncies, tant a perjudicats com a familiars responsables d’aquests.

Encara que al principi el centre va pensar que podria tractar-se de simples extraviaments, la repetició d’aquests fets va donar com a conseqüència que es prengueren mesures per al control dels torns de tots els empleats.

Realitzades gestions per part dels agents de la Guàrdia Civil, es va poder esbrinar que un dels empleats havia venut recentment diversos anells i 1 cadena d’or en una botiga de compra i venda d’or situada en la localitat d’Almussafes. A més, es té coneixement que aquest subjecte també havia venut 1 parell de pendents i 1 anell d’or en un altre establiment de la localitat de Xàtiva.

Una vegada identificat l’autor dels fets, es procedeix a la seua investigació, recuperant-se 2 anells d’or, que han sigut retornats als seus legítims propietaris.

A l’investigat, un home de 43 anys i de nacionalitat espanyola, se li imputen 9 delictes de furt.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.