9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Investigat el treballador d’una residència de majors de Silla per robar joies

La Guàrdia Civil de València investiga a un dels treballadors del centre com a responsable de la sostracció de diverses joies que ha tingut lloc en una residència de majors de la localitat de Silla (València).

L’Operació ‘ONICE’ va tindre el seu origen en una denúncia interposada el mes de maig passat per part dels responsables d’un centre de majors de la localitat de Silla (València), ja que diversos familiars d’alguns dels residents havien informat de la desaparició, tant de joies com de quantitats de diners, fets pels quals es van recollir diverses denúncies, tant a perjudicats com a familiars responsables d’aquests.

Encara que al principi el centre va pensar que podria tractar-se de simples extraviaments, la repetició d’aquests fets va donar com a conseqüència que es prengueren mesures per al control dels torns de tots els empleats.

Realitzades gestions per part dels agents de la Guàrdia Civil, es va poder esbrinar que un dels empleats havia venut recentment diversos anells i 1 cadena d’or en una botiga de compra i venda d’or situada en la localitat d’Almussafes. A més, es té coneixement que aquest subjecte també havia venut 1 parell de pendents i 1 anell d’or en un altre establiment de la localitat de Xàtiva.

Una vegada identificat l’autor dels fets, es procedeix a la seua investigació, recuperant-se 2 anells d’or, que han sigut retornats als seus legítims propietaris.

A l’investigat, un home de 43 anys i de nacionalitat espanyola, se li imputen 9 delictes de furt.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.