Antonio Resines: Aquesta suplantació és desagradable i lamentable

 

L’actor Antonio Resines, que divendres passat va eixir de l’UCI després de romandre més d’un mes ingressat per les complicacions derivades de la covid-19, ha denunciat des de l’hospital, on continua recuperant-se, la suplantació de la seua identitat en xarxes socials.

En un comunicat, ha demanat seguir aquest procés “amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic” posant el focus en alguns comptes de xarxes socials que han “suplantat” la seua identitat.

Des de la seua oficina de premsa, van explicar que Resines “ha pres contacte de nou amb el dia a dia i lamentablement s’ha trobat amb què, per enèsima vegada, han tornat a suplantar la seua identitat en xarxes”.

“Fent-se passar per ell, han tingut fins i tot la descaradura de contestar a aquelles persones que, creient es tractava del seu compte, li van enviar missatges d’ànim. Fins i tot algun mig va entrar a això pensant que era un compte real”, van assenyalar.

És per això que l’actor ha demanat fer arribar que no té cap perfil personal en xarxes socials, “ni Twitter, ni Instagram, ni res”. “Ja en diverses ocasions s’ha vist obligat a denunciar aquest tipus de suplantació, però en aquesta ocasió realment la situació és extremadament desagradable i lamentablement, com en ocasions anteriors, cap xarxa social ha fet res sobre aquest tema”, van denunciar. “Antonio agraeix a tots l’interés i afecte que esteu mostrant, però de moment vol recuperar-se amb tranquil·litat i lluny del soroll mediàtic”, conclou el comunicat.

Diversos usuaris, amics de l’actor, s’han adonat del que estava ocorrent i no han dubtat a denunciar al compte, que ja ha canviat de nom. “Eres un pocavergonya suplantant el compte de Resines i damunt aprofitant-te d’una persona que ha eixit de l’UCI“, deia una usuària. “Reporteu el compte, no és Antonio Resines”, escrivien altres usuaris.

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.