Resolt el crim de l’ancià trobat mort en juliol en Orihuela

Detenció assassí Oriola

Moment de la detenció del presumpte assassí del veí d’origen belga d’Orihuela en juliol | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut al presumpte assassí de ciutadà belga de 78 anys, del qui es va trobar el cadàver el juliol passat en sa casa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), quan circulava per la Corunya amb el cotxe que li havia furtat al mort.

 

El cadàver del ciutadà belga va ser trobat el passat 4 de juliol de 2019 en la cotxera de sa casa, situada en el carrer de la Carretera, en la pedania oriolana de Torremendo. De la investigació es van fer càrrec agents del Laboratori de Criminalística i de l’Equip d’Homicidis i Desapareguts, de la Guàrdia Civil d’Alacant.

 

Els investigadors van fer una reconstrucció de les hores prèvies i posteriors a la mort de la víctima que els va permetre identificar al presumpte autor després de tres mesos d’investigació. Ara, el suposat assassí ha sigut arrestat mentres conduïa un vehicle d’alta gamma, propietat de la víctima, que li devia furtar després de matar-lo. També es va apoderar d’uns quants telèfons mòbils i targetes bancàries, amb les que va fer prou compres a nom del mort.

 

El passat 4 d’octubre de 2019, els agents van completar la reconstrucció dels fets incorporant les presumptes armes que havia usat l’assassí per a matar a la víctima i que van trobar en un establiment abandonat de Torrevieja. Allí van localitzar l’objecte contundent amb el que, suposadament, li va pegar els colps mortals al difunt. De fet, en presència de la comissió judicial, la persona va reconéixer la seua participació en l’assassinat.

 

El vídeo del moment de l’arrest

A l’ara detingut, un espanyol de 29 anys, se li imputen els delictes d’assassinat, robatori amb violència, estafa continuada i omissió del deure d’auxili. L’arrestat ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número dos d’Orihuela, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança. En el vídeo, facilitat per la Guàrdia Civil, es pot vore el moment de l’arrest.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.