Resolt el crim de l’ancià trobat mort en juliol en Orihuela

Detenció assassí Oriola

Moment de la detenció del presumpte assassí del veí d’origen belga d’Orihuela en juliol | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut al presumpte assassí de ciutadà belga de 78 anys, del qui es va trobar el cadàver el juliol passat en sa casa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), quan circulava per la Corunya amb el cotxe que li havia furtat al mort.

 

El cadàver del ciutadà belga va ser trobat el passat 4 de juliol de 2019 en la cotxera de sa casa, situada en el carrer de la Carretera, en la pedania oriolana de Torremendo. De la investigació es van fer càrrec agents del Laboratori de Criminalística i de l’Equip d’Homicidis i Desapareguts, de la Guàrdia Civil d’Alacant.

 

Els investigadors van fer una reconstrucció de les hores prèvies i posteriors a la mort de la víctima que els va permetre identificar al presumpte autor després de tres mesos d’investigació. Ara, el suposat assassí ha sigut arrestat mentres conduïa un vehicle d’alta gamma, propietat de la víctima, que li devia furtar després de matar-lo. També es va apoderar d’uns quants telèfons mòbils i targetes bancàries, amb les que va fer prou compres a nom del mort.

 

El passat 4 d’octubre de 2019, els agents van completar la reconstrucció dels fets incorporant les presumptes armes que havia usat l’assassí per a matar a la víctima i que van trobar en un establiment abandonat de Torrevieja. Allí van localitzar l’objecte contundent amb el que, suposadament, li va pegar els colps mortals al difunt. De fet, en presència de la comissió judicial, la persona va reconéixer la seua participació en l’assassinat.

 

El vídeo del moment de l’arrest

A l’ara detingut, un espanyol de 29 anys, se li imputen els delictes d’assassinat, robatori amb violència, estafa continuada i omissió del deure d’auxili. L’arrestat ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número dos d’Orihuela, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança. En el vídeo, facilitat per la Guàrdia Civil, es pot vore el moment de l’arrest.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.