Resolt el crim de l’ancià trobat mort en juliol en Orihuela

Detenció assassí Oriola

Moment de la detenció del presumpte assassí del veí d’origen belga d’Orihuela en juliol | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut al presumpte assassí de ciutadà belga de 78 anys, del qui es va trobar el cadàver el juliol passat en sa casa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), quan circulava per la Corunya amb el cotxe que li havia furtat al mort.

 

El cadàver del ciutadà belga va ser trobat el passat 4 de juliol de 2019 en la cotxera de sa casa, situada en el carrer de la Carretera, en la pedania oriolana de Torremendo. De la investigació es van fer càrrec agents del Laboratori de Criminalística i de l’Equip d’Homicidis i Desapareguts, de la Guàrdia Civil d’Alacant.

 

Els investigadors van fer una reconstrucció de les hores prèvies i posteriors a la mort de la víctima que els va permetre identificar al presumpte autor després de tres mesos d’investigació. Ara, el suposat assassí ha sigut arrestat mentres conduïa un vehicle d’alta gamma, propietat de la víctima, que li devia furtar després de matar-lo. També es va apoderar d’uns quants telèfons mòbils i targetes bancàries, amb les que va fer prou compres a nom del mort.

 

El passat 4 d’octubre de 2019, els agents van completar la reconstrucció dels fets incorporant les presumptes armes que havia usat l’assassí per a matar a la víctima i que van trobar en un establiment abandonat de Torrevieja. Allí van localitzar l’objecte contundent amb el que, suposadament, li va pegar els colps mortals al difunt. De fet, en presència de la comissió judicial, la persona va reconéixer la seua participació en l’assassinat.

 

El vídeo del moment de l’arrest

A l’ara detingut, un espanyol de 29 anys, se li imputen els delictes d’assassinat, robatori amb violència, estafa continuada i omissió del deure d’auxili. L’arrestat ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número dos d’Orihuela, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança. En el vídeo, facilitat per la Guàrdia Civil, es pot vore el moment de l’arrest.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.