Anuncios

Resolt el crim de l’ancià trobat mort en juliol en Orihuela

Detenció assassí Oriola

Moment de la detenció del presumpte assassí del veí d’origen belga d’Orihuela en juliol | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut al presumpte assassí de ciutadà belga de 78 anys, del qui es va trobar el cadàver el juliol passat en sa casa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), quan circulava per la Corunya amb el cotxe que li havia furtat al mort.

 

Anuncios

El cadàver del ciutadà belga va ser trobat el passat 4 de juliol de 2019 en la cotxera de sa casa, situada en el carrer de la Carretera, en la pedania oriolana de Torremendo. De la investigació es van fer càrrec agents del Laboratori de Criminalística i de l’Equip d’Homicidis i Desapareguts, de la Guàrdia Civil d’Alacant.

 

Els investigadors van fer una reconstrucció de les hores prèvies i posteriors a la mort de la víctima que els va permetre identificar al presumpte autor després de tres mesos d’investigació. Ara, el suposat assassí ha sigut arrestat mentres conduïa un vehicle d’alta gamma, propietat de la víctima, que li devia furtar després de matar-lo. També es va apoderar d’uns quants telèfons mòbils i targetes bancàries, amb les que va fer prou compres a nom del mort.

 

El passat 4 d’octubre de 2019, els agents van completar la reconstrucció dels fets incorporant les presumptes armes que havia usat l’assassí per a matar a la víctima i que van trobar en un establiment abandonat de Torrevieja. Allí van localitzar l’objecte contundent amb el que, suposadament, li va pegar els colps mortals al difunt. De fet, en presència de la comissió judicial, la persona va reconéixer la seua participació en l’assassinat.

 

El vídeo del moment de l’arrest

A l’ara detingut, un espanyol de 29 anys, se li imputen els delictes d’assassinat, robatori amb violència, estafa continuada i omissió del deure d’auxili. L’arrestat ja ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número dos d’Orihuela, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança. En el vídeo, facilitat per la Guàrdia Civil, es pot vore el moment de l’arrest.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.
Anuncios