Resolt el robatori d’uns 3.000 quilos de carxofes en Llíria i Benaguasil

 

La Guàrdia Civil en l’operació ‘Tonja’ feta per l’Equip Roca de Llíria, en el Camp de Túria (València), dins del Pla Nacional contra les sostraccions agrícoles i ramaderes, ha esclarit el robatori d’uns 3.000 quilos de carxofes.

 

En esta operació s’han desenvolupat una sèrie d’investigacions per a donar resposta a la sostracció de carxofes de camps de cultiu de Llíria i Benaguasil, en la mateixa comarca. 

 

Durant el desenvolupament d’estes labors d’investigació s’ha localitzat ‘in fraganti’, a un home que estava dins d’un camp barrat furtant carxofes, i d’igual manera s’ha descobert a altres tres
persones quan es disposaven a descarregar carxofes d’origen il·lícit en una fruiteria de Riba-roja de Túria, en la mateixa comarca. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.