Este matí, al voltant de les 11.20 hores s'ha produït un incendi en un restaurant de la localitat de Cabanes, a la Plana Alta. Es desconeix l'origen del foc fins ara, però en eixe moment, el restaurant estava obert amb els seus treballadors dins. Per tant, s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que ha mobilitzat fins el lloc del sinistre una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per atendre els ferits així com una unitat del Consorci Provincial de Bombers. Els Bombers han apagat el foc per complet minuts després i l'equip sanitari ha hagut d'assistir a una dona de 38 anys i a un home de 49 per inhalació de fum els dos. Posteriorment han sigut traslladats al centre de salut de Cabanes.
Últimes notícies
Successos
La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre
La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.
Social
La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant
La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.
Educació
Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions
Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.
Educació
Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent
Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.
Economia
Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana
El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.
Economia
Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals
El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.
Educació
Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida
Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.
Economia
Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%
Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.







