Troben restes humanes que podrien ser del promés de Gabby Petito, Brian Laundry

 

El dilluns van trobar restes humanes en un parc natural de Florida, on les autoritats han buscat durant més de quatre setmanes després que Gabby Petito de 23 anys, fora trobada morta en un parc nacional de Wyoming.

L’agent especial de l’FBI Michael McPherson, que està a càrrec del Departament de Tampa, va dir que es va trobar una motxilla i una llibreta.

L’Equip de Resposta a Evidència de l’FBI en Tampa està processant l’àrea usant “tota evidència forense disponible”. Segons McPherson, el grup estarà en el lloc del succés durant diversos dies.

“Sé que tenen moltes preguntes, però encara no tenim totes les respostes”, va llegir en un comunicat als mitjans.

Els pares de Laundry, Chris i Roberta Laundry, van informar l’FBI i a la Policia de North Port el dimarts a la nit que anirien al parc el dimecres al matí per a buscar-lo, va dir l’advocat de la família Steven Bertolino.

Els funcionaris encarregats de fer complir la llei es van reunir amb ells allí el dimecres al matí, va dir.

Després d’una “breu cerca” en els carrils freqüents de la bugaderia, la família i la policia van trobar “alguns articles” que li pertanyien, va dir Bertolino. No donarà més detalls sobre quins i quants elements es van trobar.

Brian Landry fa temps que era un dels principals sospitosos de la desaparició de Petito, després que començaran un viatge d’un mes pel camp per l’oest americà l’1 de setembre.

La família Laundry prompte va contractar un advocat. Brian es va negar a cooperar amb la cerca de Petito i es creu que va estar amagat a la casa dels seus pares a Florida fins a mitjan setembre, quan els advocats de la família van anunciar que Brian també havia desaparegut.

Posteriorment es va emetre una ordre d’arrest contra Laundry pels càrrecs d’usar una targeta bancària pertanyent a la seua promesa.

 

Antecedents

 

La família de Petito, al no poder contactar-la, la va declarar desapareguda 10 dies després i va llançar una cerca nacional. Laundry es va negar a cooperar amb la investigació sobre el seu parador i prompte, ell també va desaparéixer. La seua família va dir als investigadors que creia que havia anat a una extensa reserva natural pròxima.

Les autoritats van trobar el cos de Petito al llarg del límit este del Parc Nacional Grand Teton el 19 de setembre, l’últim lloc on es va veure amb vida a la xica de 22 anys.

L’FBI va dictaminar que la seua mort va ser un homicidi i els investigadors després van determinar que va ser escanyada.

El 20 de setembre, l’FBI va regirar la seua casa, va retirar les caixes de testimoniatges i va mantindre una llarga conversa amb Roberta i Chris, els qui es van negar a parlar directament amb els mitjans de comunicació. Els familiars de Petito diuen que no podien qüestionar la roba.

Les imatges de la càmera corporal publicades pel Departament de Policia d’Utah Moab al setembre van mostrar a la jove parella tenint una baralla mentre viatjava pel Parc Nacional Ark el 12 d’agost.

En les imatges, Petito li diu a les autoritats que els dos es van barallar aqueix matí i ella va bufetejar a Laundry, però ell li va subjectar la cara a la força, deixant una marca. La persona que va telefonar al 911 em va dir que havia vist a Laundry actuar agressivament cap a Petito.

Petito i Laundry van ser separats per la policia durant la nit i descrits en el seu informe com una “ruptura mental / emocional”.

El 27 d’agost, testimonis en un restaurant Tex-Mex en Jackson, Wyoming anomenat Merry Piglets, la van veure cridant als cambrers.

El jove bloguer volia llançar un lloc web d’estil de vida per a narrar el seu viatge.

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.