Tres ferits en un accident en la V-21 a l’altura de Massalfassar

 

Dos cotxes destrossats després d'un accident

En l’accident s’han vist implicats dos cotxes | Bombers de València

ACTUALITZAT a les 15.35 hores. Tres persones han resultat ferides en l’accident entre dos cotxes en la V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), d’este matí de dissabte, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Les víctimes són un xic de 37 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic de València en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per politraumatismes; un ancià, de 82 anys, a qui una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat al mateix hospital per policontusions; i un xic, de 37 anys, que ha sigut traslladat en una ambulància convencional, sense personal mèdic, al mateix centre.

 

També s’han traslladat fins al lloc dels fets tres dotacions de bombers dels parcs de Moncada, la Pobla de Farnals i Sagunt que han hagut de traure de la part de darrere d’un dels cotxes a un dels ferits.

 

Retencions entre Massalfassar i Alboraia

28/12/2019 a les 12.13 hores. Un xoc entre dos cotxes està provocant este matí de dissabte retencions de fins a cinc quilòmetres en l’autovia V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que hi ha dos carrils tallats mentres es retiren les peces de la via.

 

Cartell en la V-21 a l'altura de Massalfassar, en l'Horta Nord (València)

L’accident s’ha produït en la V-21 a l’altura de Massalfassar | Google Maps

 

Segons han informat fonts de Trànsit, l’accident s’ha produït sobre les 10.30 hores en el quilòmetre 9,5 de la V-21 en direcció cap a Castelló i encara que no hi ha hagut que lamentar morts ha sigut necessari tallar el carril dret i central de la via. Els quatre quilòmetres de retencions, entre els km 9 i 14, es localitzen entre Alboraia i Massalfassar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.