Tres ferits en un accident en la V-21 a l’altura de Massalfassar

 

Dos cotxes destrossats després d'un accident

En l’accident s’han vist implicats dos cotxes | Bombers de València

ACTUALITZAT a les 15.35 hores. Tres persones han resultat ferides en l’accident entre dos cotxes en la V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), d’este matí de dissabte, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Les víctimes són un xic de 37 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic de València en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per politraumatismes; un ancià, de 82 anys, a qui una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat al mateix hospital per policontusions; i un xic, de 37 anys, que ha sigut traslladat en una ambulància convencional, sense personal mèdic, al mateix centre.

 

També s’han traslladat fins al lloc dels fets tres dotacions de bombers dels parcs de Moncada, la Pobla de Farnals i Sagunt que han hagut de traure de la part de darrere d’un dels cotxes a un dels ferits.

 

Retencions entre Massalfassar i Alboraia

28/12/2019 a les 12.13 hores. Un xoc entre dos cotxes està provocant este matí de dissabte retencions de fins a cinc quilòmetres en l’autovia V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que hi ha dos carrils tallats mentres es retiren les peces de la via.

 

Cartell en la V-21 a l'altura de Massalfassar, en l'Horta Nord (València)

L’accident s’ha produït en la V-21 a l’altura de Massalfassar | Google Maps

 

Segons han informat fonts de Trànsit, l’accident s’ha produït sobre les 10.30 hores en el quilòmetre 9,5 de la V-21 en direcció cap a Castelló i encara que no hi ha hagut que lamentar morts ha sigut necessari tallar el carril dret i central de la via. Els quatre quilòmetres de retencions, entre els km 9 i 14, es localitzen entre Alboraia i Massalfassar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.