Tres ferits en un accident en la V-21 a l’altura de Massalfassar

 

Dos cotxes destrossats després d'un accident

En l’accident s’han vist implicats dos cotxes | Bombers de València

ACTUALITZAT a les 15.35 hores. Tres persones han resultat ferides en l’accident entre dos cotxes en la V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), d’este matí de dissabte, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Les víctimes són un xic de 37 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital Clínic de València en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per politraumatismes; un ancià, de 82 anys, a qui una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat al mateix hospital per policontusions; i un xic, de 37 anys, que ha sigut traslladat en una ambulància convencional, sense personal mèdic, al mateix centre.

 

També s’han traslladat fins al lloc dels fets tres dotacions de bombers dels parcs de Moncada, la Pobla de Farnals i Sagunt que han hagut de traure de la part de darrere d’un dels cotxes a un dels ferits.

 

Retencions entre Massalfassar i Alboraia

28/12/2019 a les 12.13 hores. Un xoc entre dos cotxes està provocant este matí de dissabte retencions de fins a cinc quilòmetres en l’autovia V-21 a l’altura de Massalfassar, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que hi ha dos carrils tallats mentres es retiren les peces de la via.

 

Cartell en la V-21 a l'altura de Massalfassar, en l'Horta Nord (València)

L’accident s’ha produït en la V-21 a l’altura de Massalfassar | Google Maps

 

Segons han informat fonts de Trànsit, l’accident s’ha produït sobre les 10.30 hores en el quilòmetre 9,5 de la V-21 en direcció cap a Castelló i encara que no hi ha hagut que lamentar morts ha sigut necessari tallar el carril dret i central de la via. Els quatre quilòmetres de retencions, entre els km 9 i 14, es localitzen entre Alboraia i Massalfassar.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.