Un accident de trànsit entre dos camions en l’A-7 en Paterna ha provocat retencions de més de 16 quilòmetres

 

L’accident de dos camions en l’autovia A-7, a l’altura de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha provocat embossos circulatoris en els dos sentits d’esta via que han arribat als 16 quilòmetres.

 

Segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident s’ha produït cap a les 11.30 hores en el punt quilomètric 326 i des d’eixe moment s’han iniciat els embossos, que han arribat fins a Sagunt i hi ha conseguit el seu punt més àlgid a primera hora de la vesprada, segons les mateixes fonts.

 

Poc abans de les 17.00 hores han pogut culminar-se els treballs de retirada de la carretera dels dos camions i a eixa hora les retencions eren encara d’uns 10 quilòmetres, tal com ha indicat la DGT.

 

A demés, s’han produït retencions en la Pista d’Ademuz entre el quilòmetre 9 i 11 a Paterna, en sentit a València, que ha provocat també congestió en la CV-35. Es desconeix l‘estat de salut dels conductors dels dos camions

Últimes notícies

Els veïns de Tales reclamen tornar uns minuts per alimentar els animals

Els veïns de Tales, encara desallotjats per l’incendi de la Vall d'Uixó, demanen que els deixen entrar uns minuts al poble per donar menjar i aigua als animals. La Guàrdia Civil manté el tall de la carretera i rebutja, de moment, qualsevol accés.

La Comunitat Valenciana batrà rècord d’ingressos de finançament en 2027 amb 16.311 milions

La Comunitat Valenciana rebrà en 2027 unes entregues a compte rècord de 16.311 milions, un 8,8 % més que en 2026, que s’elevaran fins als 18.968 milions si es compta la liquidació de 2025. El ministre Arcadi España critica que el Consell haja demanat ajornar el Consell de Política Fiscal i Financera i rebutge negociar el nou model de finançament.

Més Guàrdia Civil per l’Arenal Sound mentre seguix l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha anunciat un reforç de la Guàrdia Civil amb agents d’altres províncies per cobrir l’Arenal Sound i l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.
FILMOTECA D'ESTIU