Un accident de trànsit entre dos camions en l’A-7 en Paterna ha provocat retencions de més de 16 quilòmetres

 

L’accident de dos camions en l’autovia A-7, a l’altura de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha provocat embossos circulatoris en els dos sentits d’esta via que han arribat als 16 quilòmetres.

 

Segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident s’ha produït cap a les 11.30 hores en el punt quilomètric 326 i des d’eixe moment s’han iniciat els embossos, que han arribat fins a Sagunt i hi ha conseguit el seu punt més àlgid a primera hora de la vesprada, segons les mateixes fonts.

 

Poc abans de les 17.00 hores han pogut culminar-se els treballs de retirada de la carretera dels dos camions i a eixa hora les retencions eren encara d’uns 10 quilòmetres, tal com ha indicat la DGT.

 

A demés, s’han produït retencions en la Pista d’Ademuz entre el quilòmetre 9 i 11 a Paterna, en sentit a València, que ha provocat també congestió en la CV-35. Es desconeix l‘estat de salut dels conductors dels dos camions

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.