Un accident de trànsit entre dos camions en l’A-7 en Paterna ha provocat retencions de més de 16 quilòmetres

 

L’accident de dos camions en l’autovia A-7, a l’altura de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha provocat embossos circulatoris en els dos sentits d’esta via que han arribat als 16 quilòmetres.

 

Segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident s’ha produït cap a les 11.30 hores en el punt quilomètric 326 i des d’eixe moment s’han iniciat els embossos, que han arribat fins a Sagunt i hi ha conseguit el seu punt més àlgid a primera hora de la vesprada, segons les mateixes fonts.

 

Poc abans de les 17.00 hores han pogut culminar-se els treballs de retirada de la carretera dels dos camions i a eixa hora les retencions eren encara d’uns 10 quilòmetres, tal com ha indicat la DGT.

 

A demés, s’han produït retencions en la Pista d’Ademuz entre el quilòmetre 9 i 11 a Paterna, en sentit a València, que ha provocat també congestió en la CV-35. Es desconeix l‘estat de salut dels conductors dels dos camions

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.