Un accident de trànsit entre dos camions en l’A-7 en Paterna ha provocat retencions de més de 16 quilòmetres

 

L’accident de dos camions en l’autovia A-7, a l’altura de la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha provocat embossos circulatoris en els dos sentits d’esta via que han arribat als 16 quilòmetres.

 

Segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident s’ha produït cap a les 11.30 hores en el punt quilomètric 326 i des d’eixe moment s’han iniciat els embossos, que han arribat fins a Sagunt i hi ha conseguit el seu punt més àlgid a primera hora de la vesprada, segons les mateixes fonts.

 

Poc abans de les 17.00 hores han pogut culminar-se els treballs de retirada de la carretera dels dos camions i a eixa hora les retencions eren encara d’uns 10 quilòmetres, tal com ha indicat la DGT.

 

A demés, s’han produït retencions en la Pista d’Ademuz entre el quilòmetre 9 i 11 a Paterna, en sentit a València, que ha provocat també congestió en la CV-35. Es desconeix l‘estat de salut dels conductors dels dos camions

Últimes notícies

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.