Detenen a una xica per retindre il·legalment en sa casa a una altra xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a una xica de 28 anys que, presumptament, ha retingut contra la seua voluntat a una altra dona que havia vingut des de Romania per una oferta de treball per a cuidar d’un bebé. La sospitosa, segons pareix, li exigia el pagament de 300 euros per a deixar-li tornar al seu país.

 

Els fets han passat a principis de setembre, quan el pare de la víctima va tocar des de Romania per a advertir que la seua filla podia estar retinguda contra la seua voluntat. D’eixa manera, els investigadors van ser avisats de la possible existència d’un segrest en un pis d’Alzira, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Quan els agents van anar al lloc dels fets, van trobar a una dona al costat de la víctima, que estava dins d’una habitació, espantada, però sense cap lesió visible.

 

Els policies van saber que la víctima havia arribat a Espanya des de Romania a mitjan agost, després de rebre per xarxes socials una suposada oferta de faena per a cuidar d’un bebé per 200 euros al mes. La sospitosa, segons pareix, li va comprar i enviar el bitllet d’autobús per a arribar a València, mentres que la seua parella la va arreplegar en l’estació d’autobusos de València i la va portar fins a Alzira.

 

Els investigadors també han sabut que, en més d’una ocasió, la segrestadora li hauria comentat a la víctima que si no vestia de manera més sexy, no eixiria de casa amb ella. A demés, li insistia en què demanara a la seua família que li enviaren 300 euros. En cas contrari, no li deixaria tornar al seu país fins a maig de l’any que ve. Ara per ara, la detinguda ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.