14.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detenen a una xica per retindre il·legalment en sa casa a una altra xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a una xica de 28 anys que, presumptament, ha retingut contra la seua voluntat a una altra dona que havia vingut des de Romania per una oferta de treball per a cuidar d’un bebé. La sospitosa, segons pareix, li exigia el pagament de 300 euros per a deixar-li tornar al seu país.

 

Els fets han passat a principis de setembre, quan el pare de la víctima va tocar des de Romania per a advertir que la seua filla podia estar retinguda contra la seua voluntat. D’eixa manera, els investigadors van ser avisats de la possible existència d’un segrest en un pis d’Alzira, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Quan els agents van anar al lloc dels fets, van trobar a una dona al costat de la víctima, que estava dins d’una habitació, espantada, però sense cap lesió visible.

 

Els policies van saber que la víctima havia arribat a Espanya des de Romania a mitjan agost, després de rebre per xarxes socials una suposada oferta de faena per a cuidar d’un bebé per 200 euros al mes. La sospitosa, segons pareix, li va comprar i enviar el bitllet d’autobús per a arribar a València, mentres que la seua parella la va arreplegar en l’estació d’autobusos de València i la va portar fins a Alzira.

 

Els investigadors també han sabut que, en més d’una ocasió, la segrestadora li hauria comentat a la víctima que si no vestia de manera més sexy, no eixiria de casa amb ella. A demés, li insistia en què demanara a la seua família que li enviaren 300 euros. En cas contrari, no li deixaria tornar al seu país fins a maig de l’any que ve. Ara per ara, la detinguda ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.