Detenen a una xica per retindre il·legalment en sa casa a una altra xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a una xica de 28 anys que, presumptament, ha retingut contra la seua voluntat a una altra dona que havia vingut des de Romania per una oferta de treball per a cuidar d’un bebé. La sospitosa, segons pareix, li exigia el pagament de 300 euros per a deixar-li tornar al seu país.

 

Els fets han passat a principis de setembre, quan el pare de la víctima va tocar des de Romania per a advertir que la seua filla podia estar retinguda contra la seua voluntat. D’eixa manera, els investigadors van ser avisats de la possible existència d’un segrest en un pis d’Alzira, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Quan els agents van anar al lloc dels fets, van trobar a una dona al costat de la víctima, que estava dins d’una habitació, espantada, però sense cap lesió visible.

 

Els policies van saber que la víctima havia arribat a Espanya des de Romania a mitjan agost, després de rebre per xarxes socials una suposada oferta de faena per a cuidar d’un bebé per 200 euros al mes. La sospitosa, segons pareix, li va comprar i enviar el bitllet d’autobús per a arribar a València, mentres que la seua parella la va arreplegar en l’estació d’autobusos de València i la va portar fins a Alzira.

 

Els investigadors també han sabut que, en més d’una ocasió, la segrestadora li hauria comentat a la víctima que si no vestia de manera més sexy, no eixiria de casa amb ella. A demés, li insistia en què demanara a la seua família que li enviaren 300 euros. En cas contrari, no li deixaria tornar al seu país fins a maig de l’any que ve. Ara per ara, la detinguda ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.