Detenen a una xica per retindre il·legalment en sa casa a una altra xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a una xica de 28 anys que, presumptament, ha retingut contra la seua voluntat a una altra dona que havia vingut des de Romania per una oferta de treball per a cuidar d’un bebé. La sospitosa, segons pareix, li exigia el pagament de 300 euros per a deixar-li tornar al seu país.

 

Els fets han passat a principis de setembre, quan el pare de la víctima va tocar des de Romania per a advertir que la seua filla podia estar retinguda contra la seua voluntat. D’eixa manera, els investigadors van ser avisats de la possible existència d’un segrest en un pis d’Alzira, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Quan els agents van anar al lloc dels fets, van trobar a una dona al costat de la víctima, que estava dins d’una habitació, espantada, però sense cap lesió visible.

 

Els policies van saber que la víctima havia arribat a Espanya des de Romania a mitjan agost, després de rebre per xarxes socials una suposada oferta de faena per a cuidar d’un bebé per 200 euros al mes. La sospitosa, segons pareix, li va comprar i enviar el bitllet d’autobús per a arribar a València, mentres que la seua parella la va arreplegar en l’estació d’autobusos de València i la va portar fins a Alzira.

 

Els investigadors també han sabut que, en més d’una ocasió, la segrestadora li hauria comentat a la víctima que si no vestia de manera més sexy, no eixiria de casa amb ella. A demés, li insistia en què demanara a la seua família que li enviaren 300 euros. En cas contrari, no li deixaria tornar al seu país fins a maig de l’any que ve. Ara per ara, la detinguda ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.