Detenen a una xica per retindre il·legalment en sa casa a una altra xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a una xica de 28 anys que, presumptament, ha retingut contra la seua voluntat a una altra dona que havia vingut des de Romania per una oferta de treball per a cuidar d’un bebé. La sospitosa, segons pareix, li exigia el pagament de 300 euros per a deixar-li tornar al seu país.

 

Els fets han passat a principis de setembre, quan el pare de la víctima va tocar des de Romania per a advertir que la seua filla podia estar retinguda contra la seua voluntat. D’eixa manera, els investigadors van ser avisats de la possible existència d’un segrest en un pis d’Alzira, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Quan els agents van anar al lloc dels fets, van trobar a una dona al costat de la víctima, que estava dins d’una habitació, espantada, però sense cap lesió visible.

 

Els policies van saber que la víctima havia arribat a Espanya des de Romania a mitjan agost, després de rebre per xarxes socials una suposada oferta de faena per a cuidar d’un bebé per 200 euros al mes. La sospitosa, segons pareix, li va comprar i enviar el bitllet d’autobús per a arribar a València, mentres que la seua parella la va arreplegar en l’estació d’autobusos de València i la va portar fins a Alzira.

 

Els investigadors també han sabut que, en més d’una ocasió, la segrestadora li hauria comentat a la víctima que si no vestia de manera més sexy, no eixiria de casa amb ella. A demés, li insistia en què demanara a la seua família que li enviaren 300 euros. En cas contrari, no li deixaria tornar al seu país fins a maig de l’any que ve. Ara per ara, la detinguda ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.