Roba més de 47 vegades en trasters i garatges en la Ribera Alta

Agents de la Guàrdia Civil han detingut un jove acusat de més de 47 robatoris en trasters i garatges comesos a la Ribera Alta des de mitjan desembre de 2020, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

El presumpte autor dels fets, de 27 anys i amb una llarga llista d’antecedents previs, ha sigut detingut in fraganti gràcies a la col·laboració ciutadana.

Agents pertanyents a l’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil d’Alfafar investigaven una sèrie de robatoris a les localitats de Catarroja, Albal, Massanassa, Sedaví, Alfafar i Benetússer.

Els robatoris es cometien amb el mateix modus operandi: l’autor s’apoderava d’estris que els denunciants guardaven en els trasters situats en els garatges de les seues finques.

Els agents van inspeccionar cada escenari i, fruit de les indagacions, es va aconseguir identificar el presumpte autor dels fets, que ha sigut reconegut a través de càmeres de vigilància en els garatges i en establiments propers.

A més, ha sigut clau per a l’esclariment dels delictes la col·laboració ciutadana, ja que esta persona havia sigut vista entrant o eixint dels llocs o cometre el fet.

Va ser també gràcies a l’ajuda ciutadana quan el jove, el passat 1 de març i després de presumptament haver comés 13 robatoris consecutius a la localitat de Catarroja, va ser sorprés per una veïna que, juntament amb la seua parella, va donar la veu d’alarma i van aconseguir espantar-lo. El presumpte autor dels fets va ser detingut per agents de la Guàrdia Civil i Policia Local de Catarroja en eixe moment.

Els agents encarregats de la investigació van practicar diverses diligències durant els dies 1 i 2 de març i, en conjunt amb les realitzades en els últims mesos, han posat de manifest la participació d’esta persona en 47 robatoris encara que s’investiga la possible comissió d’una trentena delictes de danys en altres trasters i garatges en els quals no va poder sostraure res.

 

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.