11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Roba 9.500 euros a la seua veïna anciana en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 40 anys per la seua presumpta implicació en tres robatoris amb força en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València). A més, també se l’acusa de tràfic de drogues i atemptat als agents de l’autoritat, ja que va oposar resistència a la detenció.

 

Els robatoris es van cometre dos voltes en la mateixa vivenda d’una persona d’edat avançada. Ella va denunciar a mitjans d’octubre que autor o autors desconeguts havien accedit a sa casa per un pati interior i, després de trencar una finestra, li havien robat 9.500 euros que la víctima mantenia amagats en distintes bosses dins de la seua vivenda.

 

Durant el desenvolupament de la inspecció ocular, es van observar marques en la paret del pati. Concretament, es va apreciar el trencament d’un vidre de la finestra d’una de les habitacions que dóna al pati interior de la denunciant, i que esta paret està tocant amb el pati interior d’una altra veïna.

 

La veïna va explicar que el dia del robatori va vore a algú despenjar-se d’un pis en casa de l’anciana i que li va sorprendre que cridara que anava a telefonar a la Policia. La víctima perjudicada del robatori de diners va denunciar dies després que li furtaren joies en sa casa.

 

Els agents van pensar que el possible autor podia ser un delinqüent de la zona, que viu en un dels pisos superiors del lloc dels robatoris i que podia haver-se despenjat fins al pis de la perjudicada. El detingut va ser arrestat quan eixia de sa casa i pretenia agarrar un taxi, mentres portava les joies furtades entre la seua roba.

 

El presumpte autor dels fets, en vore’s sorprés pels agents, suposadament va respondre de forma agressiva i va atemptar contra ells. El mateix amb la dona amb la què viatjava, que també ha sigut detinguda per atemptar contra els agents de l’autoritat.

 

En un registre en la vivenda del detingut es van trobar diners, joies i objectes provinents dels robatoris en el pis de la seua pròpia veïna. Un dels testimonis del registre va reconéixer diferents objectes de la casa com a propis i que havien sigut furtats en un robatori de l’interior del seu vehicle. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número quatre d’Alzira.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.