11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Roba 9.500 euros a la seua veïna anciana en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 40 anys per la seua presumpta implicació en tres robatoris amb força en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València). A més, també se l’acusa de tràfic de drogues i atemptat als agents de l’autoritat, ja que va oposar resistència a la detenció.

 

Els robatoris es van cometre dos voltes en la mateixa vivenda d’una persona d’edat avançada. Ella va denunciar a mitjans d’octubre que autor o autors desconeguts havien accedit a sa casa per un pati interior i, després de trencar una finestra, li havien robat 9.500 euros que la víctima mantenia amagats en distintes bosses dins de la seua vivenda.

 

Durant el desenvolupament de la inspecció ocular, es van observar marques en la paret del pati. Concretament, es va apreciar el trencament d’un vidre de la finestra d’una de les habitacions que dóna al pati interior de la denunciant, i que esta paret està tocant amb el pati interior d’una altra veïna.

 

La veïna va explicar que el dia del robatori va vore a algú despenjar-se d’un pis en casa de l’anciana i que li va sorprendre que cridara que anava a telefonar a la Policia. La víctima perjudicada del robatori de diners va denunciar dies després que li furtaren joies en sa casa.

 

Els agents van pensar que el possible autor podia ser un delinqüent de la zona, que viu en un dels pisos superiors del lloc dels robatoris i que podia haver-se despenjat fins al pis de la perjudicada. El detingut va ser arrestat quan eixia de sa casa i pretenia agarrar un taxi, mentres portava les joies furtades entre la seua roba.

 

El presumpte autor dels fets, en vore’s sorprés pels agents, suposadament va respondre de forma agressiva i va atemptar contra ells. El mateix amb la dona amb la què viatjava, que també ha sigut detinguda per atemptar contra els agents de l’autoritat.

 

En un registre en la vivenda del detingut es van trobar diners, joies i objectes provinents dels robatoris en el pis de la seua pròpia veïna. Un dels testimonis del registre va reconéixer diferents objectes de la casa com a propis i que havien sigut furtats en un robatori de l’interior del seu vehicle. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número quatre d’Alzira.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.