Roba 9.500 euros a la seua veïna anciana en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 40 anys per la seua presumpta implicació en tres robatoris amb força en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València). A més, també se l’acusa de tràfic de drogues i atemptat als agents de l’autoritat, ja que va oposar resistència a la detenció.

 

Els robatoris es van cometre dos voltes en la mateixa vivenda d’una persona d’edat avançada. Ella va denunciar a mitjans d’octubre que autor o autors desconeguts havien accedit a sa casa per un pati interior i, després de trencar una finestra, li havien robat 9.500 euros que la víctima mantenia amagats en distintes bosses dins de la seua vivenda.

 

Durant el desenvolupament de la inspecció ocular, es van observar marques en la paret del pati. Concretament, es va apreciar el trencament d’un vidre de la finestra d’una de les habitacions que dóna al pati interior de la denunciant, i que esta paret està tocant amb el pati interior d’una altra veïna.

 

La veïna va explicar que el dia del robatori va vore a algú despenjar-se d’un pis en casa de l’anciana i que li va sorprendre que cridara que anava a telefonar a la Policia. La víctima perjudicada del robatori de diners va denunciar dies després que li furtaren joies en sa casa.

 

Els agents van pensar que el possible autor podia ser un delinqüent de la zona, que viu en un dels pisos superiors del lloc dels robatoris i que podia haver-se despenjat fins al pis de la perjudicada. El detingut va ser arrestat quan eixia de sa casa i pretenia agarrar un taxi, mentres portava les joies furtades entre la seua roba.

 

El presumpte autor dels fets, en vore’s sorprés pels agents, suposadament va respondre de forma agressiva i va atemptar contra ells. El mateix amb la dona amb la què viatjava, que també ha sigut detinguda per atemptar contra els agents de l’autoritat.

 

En un registre en la vivenda del detingut es van trobar diners, joies i objectes provinents dels robatoris en el pis de la seua pròpia veïna. Un dels testimonis del registre va reconéixer diferents objectes de la casa com a propis i que havien sigut furtats en un robatori de l’interior del seu vehicle. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número quatre d’Alzira.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.