Roba 9.500 euros a la seua veïna anciana en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 40 anys per la seua presumpta implicació en tres robatoris amb força en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València). A més, també se l’acusa de tràfic de drogues i atemptat als agents de l’autoritat, ja que va oposar resistència a la detenció.

 

Els robatoris es van cometre dos voltes en la mateixa vivenda d’una persona d’edat avançada. Ella va denunciar a mitjans d’octubre que autor o autors desconeguts havien accedit a sa casa per un pati interior i, després de trencar una finestra, li havien robat 9.500 euros que la víctima mantenia amagats en distintes bosses dins de la seua vivenda.

 

Durant el desenvolupament de la inspecció ocular, es van observar marques en la paret del pati. Concretament, es va apreciar el trencament d’un vidre de la finestra d’una de les habitacions que dóna al pati interior de la denunciant, i que esta paret està tocant amb el pati interior d’una altra veïna.

 

La veïna va explicar que el dia del robatori va vore a algú despenjar-se d’un pis en casa de l’anciana i que li va sorprendre que cridara que anava a telefonar a la Policia. La víctima perjudicada del robatori de diners va denunciar dies després que li furtaren joies en sa casa.

 

Els agents van pensar que el possible autor podia ser un delinqüent de la zona, que viu en un dels pisos superiors del lloc dels robatoris i que podia haver-se despenjat fins al pis de la perjudicada. El detingut va ser arrestat quan eixia de sa casa i pretenia agarrar un taxi, mentres portava les joies furtades entre la seua roba.

 

El presumpte autor dels fets, en vore’s sorprés pels agents, suposadament va respondre de forma agressiva i va atemptar contra ells. El mateix amb la dona amb la què viatjava, que també ha sigut detinguda per atemptar contra els agents de l’autoritat.

 

En un registre en la vivenda del detingut es van trobar diners, joies i objectes provinents dels robatoris en el pis de la seua pròpia veïna. Un dels testimonis del registre va reconéixer diferents objectes de la casa com a propis i que havien sigut furtats en un robatori de l’interior del seu vehicle. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número quatre d’Alzira.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.