7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Roba 9.500 euros a la seua veïna anciana en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent

Detingut per la Guàrdia Civil en Carcaixent | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 40 anys per la seua presumpta implicació en tres robatoris amb força en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València). A més, també se l’acusa de tràfic de drogues i atemptat als agents de l’autoritat, ja que va oposar resistència a la detenció.

 

Els robatoris es van cometre dos voltes en la mateixa vivenda d’una persona d’edat avançada. Ella va denunciar a mitjans d’octubre que autor o autors desconeguts havien accedit a sa casa per un pati interior i, després de trencar una finestra, li havien robat 9.500 euros que la víctima mantenia amagats en distintes bosses dins de la seua vivenda.

 

Durant el desenvolupament de la inspecció ocular, es van observar marques en la paret del pati. Concretament, es va apreciar el trencament d’un vidre de la finestra d’una de les habitacions que dóna al pati interior de la denunciant, i que esta paret està tocant amb el pati interior d’una altra veïna.

 

La veïna va explicar que el dia del robatori va vore a algú despenjar-se d’un pis en casa de l’anciana i que li va sorprendre que cridara que anava a telefonar a la Policia. La víctima perjudicada del robatori de diners va denunciar dies després que li furtaren joies en sa casa.

 

Els agents van pensar que el possible autor podia ser un delinqüent de la zona, que viu en un dels pisos superiors del lloc dels robatoris i que podia haver-se despenjat fins al pis de la perjudicada. El detingut va ser arrestat quan eixia de sa casa i pretenia agarrar un taxi, mentres portava les joies furtades entre la seua roba.

 

El presumpte autor dels fets, en vore’s sorprés pels agents, suposadament va respondre de forma agressiva i va atemptar contra ells. El mateix amb la dona amb la què viatjava, que també ha sigut detinguda per atemptar contra els agents de l’autoritat.

 

En un registre en la vivenda del detingut es van trobar diners, joies i objectes provinents dels robatoris en el pis de la seua pròpia veïna. Un dels testimonis del registre va reconéixer diferents objectes de la casa com a propis i que havien sigut furtats en un robatori de l’interior del seu vehicle. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número quatre d’Alzira.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.