15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Un ferit molt greu en un accident amb cotxe-moto en Carcaixent

accident

Lloc de l’incident | Bombers

Un home, de 64 anys, ha resultat ferit amb un traumatisme cranioencefàlic després de bolcar el seu cotxe-moto en una partida rural de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’incident ha ocorregut al voltant de les 12.00 hores, quan l’home, que circulava en un vehicle de tres rodes ha bolcat i s’ha quedat atrapat dins del vehicle en la zona de l’Hort de l’Àliga, en la CV-41 en el terme municipal d’esta localitat, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

Al lloc s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Alzira i Xàtiva, que han tret a l’home del vehicle en estat semi-inconscient.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), un Suport Vital Bàsic (SVB) i un Servici d’Ajuda Médica Urgent (SAMU) han atés al ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe de València en estat molt greu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.