Un ferit molt greu en un accident amb cotxe-moto en Carcaixent

accident

Lloc de l’incident | Bombers

Un home, de 64 anys, ha resultat ferit amb un traumatisme cranioencefàlic després de bolcar el seu cotxe-moto en una partida rural de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’incident ha ocorregut al voltant de les 12.00 hores, quan l’home, que circulava en un vehicle de tres rodes ha bolcat i s’ha quedat atrapat dins del vehicle en la zona de l’Hort de l’Àliga, en la CV-41 en el terme municipal d’esta localitat, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

Al lloc s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Alzira i Xàtiva, que han tret a l’home del vehicle en estat semi-inconscient.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), un Suport Vital Bàsic (SVB) i un Servici d’Ajuda Médica Urgent (SAMU) han atés al ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe de València en estat molt greu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.