Dos detinguts per robar a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura

Agents de la Policia Local de Borriana han procedit a la detenció de dos veïns de la localitat, RMB i LM. ME, de 42 i 18 anys, respectivament, com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb força en les coses.

Els fets es van precipitar quan cap a la una de la matinada d’este dijous, quan alguns veïns i veïnes del municipi van alertar de sorolls sospitosos a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC), situada al carrer Encarnació, cantonada amb Vicente Cantos Figuerola de la ciutat. A el lloc es va dirigir una patrulla de el Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències de la Policia Local (GSRE), on es va adonar que l’entrada presentava signes de força, de manera que van iniciar el procediment d’entrada de seguretat en el lloc per registrar el local a la recerca de sospitosos.

De la inspecció de el local va resultar que dos persones van ser sorpreses amagades en una estada de l’immoble, sent detingudes en este mateix moment, prèvia informació dels drets que els assisteixen. als sospitosos els van ser ocupats diversos instruments dels empleats habitualment en este tipo de fets, com una pota de cabra, un tornavís de grans dimensions i una llanterna frontal.

Els desperfectes a la porta d’entrada eren els propis de l’ocupació d’este tipo d’eines. Més significativa va resultar la intervenció de una navalla que per les dimensions de la seua fulla i altres característiques és de les catalogades pel Reglament d’Armes com a arma prohibida, per la qual cosa ha estat remesa a la Intervenció d’Armes de la Guàrdia Civil.

Els detinguts han estat traslladats a l’Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana a l’efecte de prosseguir la investigació i determinar si els sospitosos són responsables d’altres robatoris. Presumiblement, els detinguts seran posats a disposició judicial en les pròximes hores perquè l’autoritat judicial determini si sobre els mateixos s’imposa alguna mesura cautelar que garanteixi la seua enjudiciament.

La Policia Local de Borriana ha assenyalat que “una vegada més ha quedat de manifest la importància de la col·laboració ciutadana en el manteniment de la seguretat de la ciutat”, motiu pel qual la Policia Local, “dirigeix ​​els seus esforços a promoure la proximitat de l’Cos amb els seus veïns, doncs només des de la implicació de tota la ciutadania i els seus serveis públics és possible crear un entorn segur “.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.