Dos detinguts per robar a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura

Agents de la Policia Local de Borriana han procedit a la detenció de dos veïns de la localitat, RMB i LM. ME, de 42 i 18 anys, respectivament, com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb força en les coses.

Els fets es van precipitar quan cap a la una de la matinada d’este dijous, quan alguns veïns i veïnes del municipi van alertar de sorolls sospitosos a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC), situada al carrer Encarnació, cantonada amb Vicente Cantos Figuerola de la ciutat. A el lloc es va dirigir una patrulla de el Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències de la Policia Local (GSRE), on es va adonar que l’entrada presentava signes de força, de manera que van iniciar el procediment d’entrada de seguretat en el lloc per registrar el local a la recerca de sospitosos.

De la inspecció de el local va resultar que dos persones van ser sorpreses amagades en una estada de l’immoble, sent detingudes en este mateix moment, prèvia informació dels drets que els assisteixen. als sospitosos els van ser ocupats diversos instruments dels empleats habitualment en este tipo de fets, com una pota de cabra, un tornavís de grans dimensions i una llanterna frontal.

Els desperfectes a la porta d’entrada eren els propis de l’ocupació d’este tipo d’eines. Més significativa va resultar la intervenció de una navalla que per les dimensions de la seua fulla i altres característiques és de les catalogades pel Reglament d’Armes com a arma prohibida, per la qual cosa ha estat remesa a la Intervenció d’Armes de la Guàrdia Civil.

Els detinguts han estat traslladats a l’Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana a l’efecte de prosseguir la investigació i determinar si els sospitosos són responsables d’altres robatoris. Presumiblement, els detinguts seran posats a disposició judicial en les pròximes hores perquè l’autoritat judicial determini si sobre els mateixos s’imposa alguna mesura cautelar que garanteixi la seua enjudiciament.

La Policia Local de Borriana ha assenyalat que “una vegada més ha quedat de manifest la importància de la col·laboració ciutadana en el manteniment de la seguretat de la ciutat”, motiu pel qual la Policia Local, “dirigeix ​​els seus esforços a promoure la proximitat de l’Cos amb els seus veïns, doncs només des de la implicació de tota la ciutadania i els seus serveis públics és possible crear un entorn segur “.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.