Dos detinguts per robar a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura

Agents de la Policia Local de Borriana han procedit a la detenció de dos veïns de la localitat, RMB i LM. ME, de 42 i 18 anys, respectivament, com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb força en les coses.

Els fets es van precipitar quan cap a la una de la matinada d’este dijous, quan alguns veïns i veïnes del municipi van alertar de sorolls sospitosos a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC), situada al carrer Encarnació, cantonada amb Vicente Cantos Figuerola de la ciutat. A el lloc es va dirigir una patrulla de el Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències de la Policia Local (GSRE), on es va adonar que l’entrada presentava signes de força, de manera que van iniciar el procediment d’entrada de seguretat en el lloc per registrar el local a la recerca de sospitosos.

De la inspecció de el local va resultar que dos persones van ser sorpreses amagades en una estada de l’immoble, sent detingudes en este mateix moment, prèvia informació dels drets que els assisteixen. als sospitosos els van ser ocupats diversos instruments dels empleats habitualment en este tipo de fets, com una pota de cabra, un tornavís de grans dimensions i una llanterna frontal.

Els desperfectes a la porta d’entrada eren els propis de l’ocupació d’este tipo d’eines. Més significativa va resultar la intervenció de una navalla que per les dimensions de la seua fulla i altres característiques és de les catalogades pel Reglament d’Armes com a arma prohibida, per la qual cosa ha estat remesa a la Intervenció d’Armes de la Guàrdia Civil.

Els detinguts han estat traslladats a l’Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana a l’efecte de prosseguir la investigació i determinar si els sospitosos són responsables d’altres robatoris. Presumiblement, els detinguts seran posats a disposició judicial en les pròximes hores perquè l’autoritat judicial determini si sobre els mateixos s’imposa alguna mesura cautelar que garanteixi la seua enjudiciament.

La Policia Local de Borriana ha assenyalat que “una vegada més ha quedat de manifest la importància de la col·laboració ciutadana en el manteniment de la seguretat de la ciutat”, motiu pel qual la Policia Local, “dirigeix ​​els seus esforços a promoure la proximitat de l’Cos amb els seus veïns, doncs només des de la implicació de tota la ciutadania i els seus serveis públics és possible crear un entorn segur “.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La reclamació patrimonial per la dana queda bloquejada a l’espera de la causa penal

La reclamació patrimonial de 58 milions d'euros per la dana en lHorta Sud està pràcticament paralitzada fins que el jutjat de Catarroja concloga la instrucció penal sobre la gestió de l'emergència.

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.