Dos detinguts per robar a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura

Agents de la Policia Local de Borriana han procedit a la detenció de dos veïns de la localitat, RMB i LM. ME, de 42 i 18 anys, respectivament, com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb força en les coses.

Els fets es van precipitar quan cap a la una de la matinada d’este dijous, quan alguns veïns i veïnes del municipi van alertar de sorolls sospitosos a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC), situada al carrer Encarnació, cantonada amb Vicente Cantos Figuerola de la ciutat. A el lloc es va dirigir una patrulla de el Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències de la Policia Local (GSRE), on es va adonar que l’entrada presentava signes de força, de manera que van iniciar el procediment d’entrada de seguretat en el lloc per registrar el local a la recerca de sospitosos.

De la inspecció de el local va resultar que dos persones van ser sorpreses amagades en una estada de l’immoble, sent detingudes en este mateix moment, prèvia informació dels drets que els assisteixen. als sospitosos els van ser ocupats diversos instruments dels empleats habitualment en este tipo de fets, com una pota de cabra, un tornavís de grans dimensions i una llanterna frontal.

Els desperfectes a la porta d’entrada eren els propis de l’ocupació d’este tipo d’eines. Més significativa va resultar la intervenció de una navalla que per les dimensions de la seua fulla i altres característiques és de les catalogades pel Reglament d’Armes com a arma prohibida, per la qual cosa ha estat remesa a la Intervenció d’Armes de la Guàrdia Civil.

Els detinguts han estat traslladats a l’Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana a l’efecte de prosseguir la investigació i determinar si els sospitosos són responsables d’altres robatoris. Presumiblement, els detinguts seran posats a disposició judicial en les pròximes hores perquè l’autoritat judicial determini si sobre els mateixos s’imposa alguna mesura cautelar que garanteixi la seua enjudiciament.

La Policia Local de Borriana ha assenyalat que “una vegada més ha quedat de manifest la importància de la col·laboració ciutadana en el manteniment de la seguretat de la ciutat”, motiu pel qual la Policia Local, “dirigeix ​​els seus esforços a promoure la proximitat de l’Cos amb els seus veïns, doncs només des de la implicació de tota la ciutadania i els seus serveis públics és possible crear un entorn segur “.

Últimes notícies

La vaga educativa irromp en Les Corts amb exigències de dimissió a la consellera Ortí

La vaga indefinida del professorat valencià es cola en la sessió de control de Les Corts amb crits de dimissió a la consellera d'Educació, Carmen Ortí, i protestes dins i fora de l'hemicicle.

Les comunitats del PP arremeten contra el nou Pla Estatal de Vivenda però accepten els fons

Els governs autonòmics del PP rebutgen el disseny i el contingut del Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, però donen suport al repartiment territorial dels fons per a no bloquejar les ajudes als seus ciutadans.

Quique Llopis, únic espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen

Quique Llopis serà l'únic representant espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol davant els grans especialistes internacionals dels 110 metres barres.

El Suprem avala la revisió del transvasament Tajo-Segura i tomba el recurs dels regants

El Tribunal Suprem desestima el recurs del Sindicat Central de Regants de l'Aqüeducte Tajo-Segura contra la revisió del Pla Hidrològic del Tajo, que introduïx cabals ecològics mínims creixents.

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.