Dos detinguts per robar a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura

Agents de la Policia Local de Borriana han procedit a la detenció de dos veïns de la localitat, RMB i LM. ME, de 42 i 18 anys, respectivament, com a presumptes responsables d’un delicte de robatori amb força en les coses.

Els fets es van precipitar quan cap a la una de la matinada d’este dijous, quan alguns veïns i veïnes del municipi van alertar de sorolls sospitosos a la seu de l’Agrupació Borrianenca de Cultura (ABC), situada al carrer Encarnació, cantonada amb Vicente Cantos Figuerola de la ciutat. A el lloc es va dirigir una patrulla de el Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències de la Policia Local (GSRE), on es va adonar que l’entrada presentava signes de força, de manera que van iniciar el procediment d’entrada de seguretat en el lloc per registrar el local a la recerca de sospitosos.

De la inspecció de el local va resultar que dos persones van ser sorpreses amagades en una estada de l’immoble, sent detingudes en este mateix moment, prèvia informació dels drets que els assisteixen. als sospitosos els van ser ocupats diversos instruments dels empleats habitualment en este tipo de fets, com una pota de cabra, un tornavís de grans dimensions i una llanterna frontal.

Els desperfectes a la porta d’entrada eren els propis de l’ocupació d’este tipo d’eines. Més significativa va resultar la intervenció de una navalla que per les dimensions de la seua fulla i altres característiques és de les catalogades pel Reglament d’Armes com a arma prohibida, per la qual cosa ha estat remesa a la Intervenció d’Armes de la Guàrdia Civil.

Els detinguts han estat traslladats a l’Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana a l’efecte de prosseguir la investigació i determinar si els sospitosos són responsables d’altres robatoris. Presumiblement, els detinguts seran posats a disposició judicial en les pròximes hores perquè l’autoritat judicial determini si sobre els mateixos s’imposa alguna mesura cautelar que garanteixi la seua enjudiciament.

La Policia Local de Borriana ha assenyalat que “una vegada més ha quedat de manifest la importància de la col·laboració ciutadana en el manteniment de la seguretat de la ciutat”, motiu pel qual la Policia Local, “dirigeix ​​els seus esforços a promoure la proximitat de l’Cos amb els seus veïns, doncs només des de la implicació de tota la ciutadania i els seus serveis públics és possible crear un entorn segur “.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.