Desmantellen un grup criminal dedicat al robatori en 38 cases de Bétera

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat a un grup criminal implicat en 38 delictes de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Des d’el mes d’agost passat les autoritats es trobaven investigant diferents fets relacionats amb robatoris amb força en domicilis d’este municipi. Per este motiu, l’Institut Armat va iniciar un operatiu amb l’objectiu de poder identificar i detindre als presumptes autors dels robatoris.

 

Els ara detinguts entraven pel garatge en horari nocturn i, mitjançant la manipulació de les portes d’accés perimetrals, accedien i robaven en les cases del municipi de Camp de Túria.

Un dels detinguts és menor d’edat

Davant indicis que estes persones pogueren estar en possessió d’armes de foc es va sol·licitar al Jutjat el registre de les seues cases. En els dos registres duts a terme els agents van confiscar dos armes de foc curtes i set armes curtes simulades, peces de ciclomotors, bicicletes robades i material electrònic.

 

Per tot això es va procedir a la detenció de cinc xics de nacionalitats espanyola i uruguaiana, 4 d’ells d’edats compreses entre els 19 i 24 anys i un d’ells menor d’edat.

 

Estes persones se li atribuïxen els delictes de robatori amb força, furt, atemptat i amenaces a agents de l’autoritat i tinença ilicita d’armes
Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 6 de Llíria.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.