Desmantellen un grup criminal dedicat al robatori en 38 cases de Bétera

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat a un grup criminal implicat en 38 delictes de robatori amb força en diferents cases de la localitat de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Des d’el mes d’agost passat les autoritats es trobaven investigant diferents fets relacionats amb robatoris amb força en domicilis d’este municipi. Per este motiu, l’Institut Armat va iniciar un operatiu amb l’objectiu de poder identificar i detindre als presumptes autors dels robatoris.

 

Els ara detinguts entraven pel garatge en horari nocturn i, mitjançant la manipulació de les portes d’accés perimetrals, accedien i robaven en les cases del municipi de Camp de Túria.

Un dels detinguts és menor d’edat

Davant indicis que estes persones pogueren estar en possessió d’armes de foc es va sol·licitar al Jutjat el registre de les seues cases. En els dos registres duts a terme els agents van confiscar dos armes de foc curtes i set armes curtes simulades, peces de ciclomotors, bicicletes robades i material electrònic.

 

Per tot això es va procedir a la detenció de cinc xics de nacionalitats espanyola i uruguaiana, 4 d’ells d’edats compreses entre els 19 i 24 anys i un d’ells menor d’edat.

 

Estes persones se li atribuïxen els delictes de robatori amb força, furt, atemptat i amenaces a agents de l’autoritat i tinença ilicita d’armes
Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 6 de Llíria.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.